Jumaat, Mac 07, 2014

ANWAR BERSALAH MELIWAT SAIFUL BUKHARI AZLAN




Datuk Seri Anwar Ibrahim, 67 tahun, calon PKR Pilihan Raya Kecil KAJANG dan kini mungkin terpaksa meringkuk di Penjara KAJANG.

Berikutan disabitkan kesalahan mengikut Seksyen 377 Kanun Keseksaan, Anwar boleh dipenjara maksimum 20 tahun dan sekaligus dijangka, kerjaya politiknya bakal berkecai.


Semoga penyokong Anwar dapat menerima keputusan Mahkamah Rayuan itu dengan hati terbuka, sekaligus tidak akan menghuru-harakan negara ini dengan siri perhimpunan haram. Mujur peliwat tidak berpeluang menjadi Perdana Menteri Malaysia.

Sesungguhnya, Allah maha mengetahui.

17 ulasan:

  1. macam kebetulan pulak ye. nak bertanding di kajang supaya boleh 'duduk lama' di kajang. kuasa Allah, tiada siapa mampu melawan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Allah Maha Mengetahui dan Maha Bijaksana....Allah Huakbar

      Padam
  2. Sesungguh Allah itu maha kaya.. sepandai pandai melonpat, jatuh ketanah jua... lepas ni Malaysia aman kembali.

    BalasPadam
  3. Cita-citanya nak berhenti berpolitik kalau kalah PRU 13 jadi kenyataan.

    BalasPadam
  4. Maha Suci Allah yang menjalankan hamba-Nya (Muhammad) dari Masjidil Haram ke Masjidil Aqsa..Allah yang tentukan.. maka percayalah bahawa Allah telah menentukan bahawa Anwar telah ditentukan untuk mengarahkan bekas Adun Kajang mengosongkan kerusinya, di Gereja Kajang..Anwar menyatakan bahawa Jesus itu Isa (astagfirullah)..dan di Kajang juga..Allah menentukan perjalanan akhir karier politik Anwar bahawa di bukan ke SUK Negeri Selangor untuk menjadi MB baru kerana Allah telah tentukan bahawa Khalid Ibrahim rezekinya tetap menjadi MB Selangor...sebaliknya dia akan ke Penjara Kajang...suma Allah Huakbar..Allah Huakbar !!

    BalasPadam
  5. saya hairan, bila Khir Toyo disabitkan hukuman..ramai yang berkata 'ini ketentuan Allah dan Allah telah menunjukkan keadilan-NYa"...bila Selangor, Penang, Kelantan jatuh ke tangan PR pada PRU13.."Allah telah menunjukkan ketentuan-Nya bahawa Dialah yang memberikan kerajaan kepada yang berhak"...soalannya sekarang..ini bukan ketentuan Allah ke?...mengapa ada pilih kasih dalam melibatkan keadilan pada Allah?..percayalah, bahawa setiap yang berlaku itu telah menjadi suratan-NYa. Mengapa DSAI memilih Kajang? Mengapa dia tidak memilih banyak lagi kerusi DUN di bawah PKR di Selangor?...dan, di Kajang dia menyatakan Jesus itu Isa dalam Gereja di Kajang...akhirnya, petang ini..Allah menunjukkan kekuasaan-Nya..sebagaimana Allah menunjukkan kekuasaan-Nya apabila UMNO diharamkan..Allah menunjukkan kekuasaan-Nya apabila Trengganu tumbang kepada Pas..Allah menunjukkan kekuasaan-NYa apabila Kelantan terus kekal di bawah Pas.. Percayalah saudara dan saudari sekalian bahawa kebenaran itu tetap benar sebagaimana benarnya kematian Firaun semasa zaman Nabi Musa, sedangkan Firauan sudah bermaharajalela bertahun-tahun sebelum kelahiran Nabi Musa..maka..ketentuan manakah yang mahu kita nafikan?...Suma Allah Huakbar !!

    BalasPadam
  6. kekal du kajang buat selamanya!
    moga sempat bertaubat sebelum ajal....

    BalasPadam
  7. Cuma kena penjara 5 tahun? Sungguh tak adil untuk seorang pejuang rakyat cuma dikenakan penjara 5 tahun. Sepatutnya mereka yang memperjuangkan hak-hak rakyat perlu dikenakan hukuman yang lebih berat, 5 tahun tak mencukupi. Lihatlah pejuang rakyat Afrika Selatan Nelson Mandela, dia dipenjarakan 27 tahun oleh kerajaan perkauman aparteid, Mahatma Ghandi dibuang negeri ke Afrika Selatan selama 20 tahun dan kemudian lebih 9 kali keluar masuk penjara kerana menentang penjajah British. Itu baru adil untuk seorang pejuang rakyat!!

    Tapi Anwar Ibrahim cuma dikenakan penjara 5 tahun, sungguh tak adil! Pejuang rakyat sepertinya perlu dipenjarakan lebih lama dari itu, sekurang-kurangnya 50 tahun kerana itulah harga yang perlu dibayar untuk seorang yang begitu lantang membela hak-hak rakyat.

    BalasPadam
  8. Kalau fikir..kadang kadang lebuh baik benda tuduhan ni benar...Anwar boleh taubat mintak ampun dgn Allah...tp berapa juta rakyat Malaysia yg terpaksa meredah nak cari anwar nak melutut mintak maaf kat padang mahsyar sebab fitnah.

    BalasPadam
  9. Ramai bekas gang dia kata memang dia gatal kuat sex ....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cuba cari dalam internet apakah dosa menyebarkan fitnah. Cuba cari apakah dosanya membuat fitnah. Jangan cuba meyakinkan diri dengan benda yang salah dengan beremosi atau hanya mengikut emosi orang lain.

      Padam
  10. at least dia masih mampu menjadi 'rakya't kajang

    BalasPadam
  11. mudahnya mulut berbicara. Sesungguhnya ALLAH ta'ala yang MAHA MENGETAHUI segala-galanya. Jgn mudah sangat percaya pd kata-kata org lain. TAKUT nti dpt DOSA FITNAH. Wallahua'lam

    BalasPadam
  12. Berdoa kepada Allah memberi petunjuk jalan yang benar lagi bagus daripada membuat fitnah. Hanya Allah yang tahu segala galanya.

    Api neraka sedang menunggu kepada yang membuat fitnah di Akhirat kelak. Dan juga siksaan dalam kubur akan menanti .....

    BalasPadam
  13. Yg si saiful kenapa tak dipenjara?die bkn mangsa rogol pon..kata suka sama suka..dua2 la kne penjara..ni ke keadilan.mencanang sana sini die leh la terlepas bebas..Allah maha adil..

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.