Rabu, Mei 23, 2012

GAMBAR ISKANDAR SOS! SOS! SOS!


"Sudah hampir sebulan Iskandar berada di Unit Rawatan Rapi, ICU Hospital Sultanah Aminah, Johor Bahru, Johor. Matanya tidak lagi mampu dibuka seperti sebelum ini berikutan jangkitan paru paru dan malangnya saya dimaklumkan tiada pakar paru paru di hospital ini. Doktor pakar hanya ada di Hospital Kuala Lumpur, HKL. Sewaktu datang melawat, doktor dari HKL telah menyarankan agar anak saya dihantar dan dirawat di HKL tetapi ... ," keluh ibu Iskandar, Siti Aminah Amir.

Tetapi kenapa?

Saya telah menghubungi kakitangan Kementerian Kesihatan Malaysia untuk mendapatkan maklumat lebih tepat berhubung kes ini.

Pada masa sama, saya juga menelefon sahabat saya, blogger tersohor dan lantang bersuara Hazrey di Johor Bahru dan memaklumkannya berhubung kes Iskandar. 

Sila baca perincian kes, klik di sini dan hebahkan.

MOHON DIHEBAHKAN

6 ulasan:

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.