Jumaat, Mei 11, 2012

KELAB MURTAD DI MALAYSIA

'We hate Islam, Quran, and Muhammad and make no attempt that hide this fact.
We acknowledge we are anti Islam and "Islamophobes".
We declare war against the Yang di-Pertuan Agong.
We declare war against all Sharia court judges.
We declare war against all Muftis.
We are Muslims who hate Islam.
We are munafiqs within Islam.
We defend a secular republic'

Kenyataan di atas dimuatkan di blog Kelab Murtad Di Malaysia dan kandungan blog terbabit menjurus ke arah penghinaan terhadap Islam.

Barangkali kewarasan pemilik blog itu terganggu.

Who knows, right?

22 ulasan:

  1. Astagfirullahal a'zim..
    Makin berleluasa benda2 mcm ni..
    Moga2 dberi hdayah oleh ALLAH..

    BalasPadam
  2. Ya Allah,
    Abg Mazidul, Seoalh-olah mereka ni meludah ke langit.Saya tak pasti agenda sebenar penulis blog itu, baru pergi membaca belog itu.tak sanngup nak habiskan baca.rasa luruh hati.Jika benar si penulis itu beragama islam asalnya..Doa agar dia bertaubat..InsyaAllah, saya hebahkan.
    Propaganda tulisan nya juga ada ke arah memecahkan kaum,dan juga berunsur politik,Agenda sebenar penulis blog itu mungkin nak menghuru hara kan kedamaian dan keharmonian sesebuah agama.

    Makin takut saya dengan kesenangan dan kecanggihan dunia di hujung jari ini.

    BalasPadam
  3. Astaghfirullahal'azim...

    Tidak adakah sesuatu yang akan di lakukan oleh pihak yang berwajib? Tiadakah undang-undang yang dapat dan setara bagi menghukumi manusia ini daripada terusan membuat onar. Sedih, Islam semakin di perkotak-katikkan.

    Nauzubillah..

    BalasPadam
  4. Gangguan mental dan perkara ini harus di bersihkan. Jangan ada pengikut.

    BalasPadam
  5. speechless.... semoga mereka ini sempat utk mintak ampuan kt Allah nnti

    BalasPadam
  6. only one thing I would like to ask the apostates. "Why do you hate Islam so much whilst dragging others into your stupidity?"

    Saya selalu curious dengan mereka ni. Apa agaknya yang telah terjadi dalam kehidupan sebelum murtad mereka. They seriously need help.

    BalasPadam
  7. Memang lahanat pemilik blog ni...kalau jumpa mau ramai2 pakat bunuh dia ni...huh!

    BalasPadam
  8. Zurina Hj Zainal, sy fikir ugutan bunuh agak melampau dan belum sesuai diutarakan sekarang (walaupun ustad memetik nas2 dari ilmu mereka. yang urgent sekarang ialah menunjukkan maksud Islam iaitu sejahtera (Salam) dengan cara HIKMAH dan pelajaran yang baik. inilah cara dakwah yang terbaik dan diajarkan sendiri oleh Allah dalam Quran "Serulah (manusia) kepada jalan Tuhan-mu dengan hikmah dan pelajaran yang baik..." [An-Nahl :125]

    BalasPadam
  9. kita yang dilahirkan Muslim takkan dapat faham mengapa orang lain boleh menganggap Islam sebegitu hina sehingga sanggup murtad, sama spt kita sukar memahami bagaimana seorang paderi/sami yang seluruh hidupnya memuja patung/berhala ttp akhirnya menerima kebenaran Islam (Ust Muhammad Fitri, Ust Lim Jooi Soon etc)..Islam adalah agama yang tegak dengan hujah dan pemikiran, bukan dgn kekasaran dan paksaan. isu murtad ni membuka peluang untuk para pendakwah gunakan akal mereka dan kemuka hujah dari sudut berbeza, supaya mereka dapat melihat dunia ini lebih besar dari hawa nafsu/logik akal mereka shj. janganlah menghina mereka yg murtad ini kerana Allah jua pemberi hidayah, dan tiada siapa tahu apakah kesudahan hidup masing-masing. Possible yang murtad ini akhirnya mati dengan iman yang hebat, dan kita yg menghina,menghukum ini mati dengan kekufuran (nauzubillah)..lastly belajar dari kisah pendakwah Yahudi bernama Jadullah Al-Qurani ini..wallahualam.

    BalasPadam
  10. aih..takder plak link kisah syeikh Jadullah Al Qurani..ini dia linknyer.. http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.malaysiaharmoni.com%2Fv2%2Findex.php%2Fvista%2Fsyahadah%2F1633-jadullah-si-yahudi-yang-mengislamkan-jutaan-manusia&h=4AQFU7SDFAQHxa-2KDcwnw4YFeFijPDooyBgwgi4n6JXcVw

    BalasPadam
  11. Penggunaan bahasa Kelab Murtad Islam seperti bukan Melayu.

    BalasPadam
  12. semoga mereka diberi taufik dan hidayah...

    mari kita berdoa beramai2 supaya mereka bertaubat dan kembali ke jalan yang benar

    BalasPadam
  13. Zurina Hj Zainal, lgpun bahaya guna ayat mcm tu...boleh kena tangkap..sbb berbaur ugutan..

    BalasPadam
  14. Blog tuh agak pelik, samada ianya didalangi oleh someone yg nak burukkan seseorang/parti politik ke... sebab letak nama penuh tuh, I bet bukan nama dia.
    Saya tertanya2 sebenarnya, kenapa agama lain memusuhi Islam, sedangkan sesama agama lain tidak pula bermusuhan, ataupun saya yang kurang info.

    BalasPadam
  15. Kalau kau nak convert, lantak kaulah sebab tu hak kau. Tapi jangan lah menabur unsur kebencian terhadap Islam dan penganutnya yang lain.

    Cara dia pun dah salah.

    BalasPadam
  16. Tak mungkin saya faham kenapa wujud Islamophobia. Agama lain takde pulak istilah sebegini. Mungkin atas sebab terlalu takut dengan kebenaran Islam itu sendiri.

    Who knows, right?

    Istighfar...

    BalasPadam
  17. Cepat Ucap Astagfirullahal a'zim. Takkanlah kalau dah dibutakan hati mata kepala X nampak jugak.. Renung-renungkan dan fikir-fikirkan..Astagfirullahal a'zim.

    BalasPadam
  18. Semoga mereka mendapat hidayah n sempat bertaubat sebelum menutup mata.

    BalasPadam
  19. Assalamualaikum

    Ini semua taktik dari Pertubuhan Kristian dan Yahudi yang berpengkalan di barat dan ada juga parti2 pembangkang di Malaysia yang menyokong.Tujuan
    untuk memesongkan dan murtadkan pemuda pemudi Melayu islam di Malaysia dan Singapura.Dan juga untuk menumbangkan kerajaan Melayu Islamdi Malaysia.Mereka tahu akan datang satu hari nanti Malaysia akan jadi negara islam terkuat.

    BalasPadam
  20. Puncanya....Kegagalan pihak ugama (tadika,sekolah,institusi agama,perseorangan atau kumpulan) menjalankan tanggung jawab dan amanah menyampaikan tarbiyah kpd generasi sejak dari usia awal...sekuler lebih banyak dari Islamik itu sendiri.lebih banyak menghukum dari menjelaskan mengapa hukuman patut dijalankan.ibubapa yg dididik lebih keduniaan dari mengisi jiwa anak2 dengan ilmu2 agama.

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.