Isnin, Ogos 04, 2008

Sungai Bill




3 ulasan:

  1. kami selalu pi mandi kat sg bill nie...tapi bro..knp kasawannyer makin kotor yer...esp..tandasnyer??

    BalasPadam
  2. uiiihhh terasa kesejukannya..lamanya tak gi kawasan air terjun....selalu gi Sekayu je..:)

    BalasPadam
  3. Abang Mazidul = "Budak budak ni kalau part - part santai macam ni sronok betul, tak pe lah dah penat bekerja..."

    Abang Baju Merah "Kena poss betul betul ni, satu dunia nak tengok aku..."

    Abang baju kuning "Alamak... teringat pulak satu assignment tu aku tak buat lagi lah...adoiii"

    Dara 3 pingitan 1 "Eh apa tu? semacam jek..."

    Dara 3 pingitan 2 "Apa yang aku tunjuk ni aku pun tak tau... janji control chun... ehehehehe..."

    Dara 3 pingitan 3 "Nasib baik air sungai tu Deras... depa ni sorang pun tak perasan yang aku terkentut dalam air ni.... he he he he he he"

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.