Rabu, Jun 27, 2012

ZED ZAIDI PROPA - PENCINTA TVET

Ramai barangkali tahu, Datuk Aziz Sattar dimasukkan ke hospital. 

Akhar melaporkan, lawatan Presiden Seniman, Zed Zaidi, ditolak oleh keluarga beliau dan pihak hospital tidak membenarkan media merakamkan gambar.

Sebenarnya, jika keluarga Datuk Aziz membenarkan gambar seniman itu dirakamkan,  tiada masalah. Pihak hospital tidak mempunyai kuasa untuk menghalang selagi tidak menceroboh privacy pesakit lain.

Baca entri ini sebagai rujukan.

Sewaktu meneliti komen di ruang menceritakan kisah Datuk Aziz dan Zed Zaidi, saya terbaca beberapa komen menarik untuk diberikan perhatian.

Berikut komen dilontarkan pembaca. Saya tidak mengenali dia kerana jarang benar bercampur dengan golongan artis atau keluarga di Malaysia ini.

Sila klik imej untuk memperjelaskan komen terbabit.


Ini pula pandangan tidak berbentuk provokasi dicatatkan.


Komen di bawah barangkali perlu dianalisa.


Banyak lagi komen lain, klik di sini.

8 ulasan:

  1. SMTI-Budak Melayu kalau mencarut dalam talian memang nombor satu, tapi kalau kena tangkap, muka monyok macam ayam berak kapor. Ramai yang komen secara biadap dan kurang ajar saya tengok. Makin lupa dengan tatatertib dan adap sopan.

    BalasPadam
  2. betul ckp motivator pagi tadi :kalau tak mahu difitnah,dicaci,dikeji jgn jadi org yg dikenali kerana risiko utk semua yg diatas sentiasa ada.

    tapi secara peribadi,i pun tak suka org dtg melawat kat hospital bila sakit,tunggu lah bila kita dah balik ke rumah dan bersedia utk terima tetamu.

    BalasPadam
  3. dunia artis di malaysia mmg macam tu... penuh dgn macam2 gossip dan cerita yang tak perlu pun sebenarnya. tapi kesian golongan2 artis ni, dahlah takde kwsp, sbb tu ramai artis bila dah tua hidup susah terpaksa minta bantuan. tapi kalau artis luar negara tu, baru belakon 2 3 filem dah boleh kaya raya sampai ke tua. baca lagi kat sini - Pekerjaan yang susah nak jadik kaya di Malaysia

    BalasPadam
  4. smti...saya berpendapat begini....mengapa perlu di arak media utk melawat....ya benar utk publisiti tp publisiti siapa? presiden seniman yg baru atau pak.ajis? cukuplah jika zed zaidi dtg ditemani 2-3 org shj tnpa perlu media utk mnyampaikan sumbangan tu...kerja amal yg baik cukuplah hanya Allah yg tahu....ikhlas itu penting

    BalasPadam
  5. Politik semua ni...xpayah amek tahu pon pasal artis2 ni..buang masa je..

    BalasPadam
  6. biar pak ajis rehat secukupnya kita doakan moga pak ajis cepat sembuh

    BalasPadam
  7. Mcm manala isu pak ajis bole terheret sama isu aron ajis dan isu pelakon2 dr seberang tambak... Nmpknya ada lg kudis dihati org2 tertentu ... asal bole tembak zed cari peluang saja... Komen terakhir diatas tak relevan langsung...

    BalasPadam
  8. btw, TVET tu akronim utk Technical and Vocational Education and Training (Pendidikan dan Latihan Teknik dan Vokasional)

    utk maklumat lanjut berkenaan TVET; jemput join grup di link ini

    https://www.facebook.com/groups/ilovetvet/

    TQ, Wsalam..

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.