Ahad, Februari 02, 2014

TATKALA NAFSU BANGLA MEMBUAK

Ramai lelaki warga Bangladesh tinggal serta bekerja di Malaysia gemar mencari pasangan wanita Indonesia. Sebilangan mereka menjadikan wanita seberang sebagai pasangan hidup.

"Bangla kalau melihat perempuan tempatan, macam hendak keluar biji mata"

Itu antara komen lazim kita dengari mengenai lelaki Bangladesh. 

Mereka sudah berkahwin, terpaksa meninggalkan teman wanita ataupun isteri di kampung halaman demi untuk meraih rezeki di negara asing ini. Barangkali sesekali nafsu mereka membuak dan gagal dikawal. 


Akhbar Harian Metro melaporkan, lelaki Bangadesh cuba merogol jirannya, Shopiah Ahmad, 50 tahun di Kampung Teluk Wan Jah, Alor Setar, Kedah.

Suami mangsa, Hashim Nan, 62 tahun, sedang mengupas kelapa di belakang rumah kemudian bertindak membantu isterinya. Dia diserang oleh suspek, berusia lingkungan 40 an dan sewaktu mempertahankan diri, suami wanita itu menetak kaki kanan suspek.

Suspek yang cedera kemudian dirawat di Hospital Sultanah Bahiyah dan kes disiasat mengikut Seksyen 375 Kanun Keseksaan, percubaan merogol.

Klik di sini.

5 ulasan:

  1. cuba le kahwin wanita tempatan....itu selesai masalah anak dara kita yang bujang tu.

    BalasPadam
  2. Nama pun lelaki .. mana boleh tahan lama tak dapat .. mengekang nafsu bukan mudah apatah lagi bila bila yang tampak di mata setiap hari kebanyakkannya mengoncang ' kalbu' :) .. bila dah meluap bagi nasi mendidih .. pasti 'tudung periuk' pun tertolak jatuh !!

    BalasPadam
  3. Hashim Nan seorang pemandu teksi berpangkalan di Shahab Perdana ada 4 orang isteri, yang ini x tau la nombor berapa, sekadar makluman.

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.