Sabtu, Februari 06, 2010

Lelaki Main Bontot

Suami/Teman lelaki: Sumpah sayang! I tidak ada perempuan lain selain daripada you.

Isteri/Teman wanita: I tahu sayang, you memang setia kepada perempuan seorang ini dan I yakin you memang tidak ada perhubungan dengan perempuan lain.

Itu barangkali antara petikan perbualan di antara suami atau teman lelaki dan isteri atau teman wanita sebelum kejadian liwat secara paksa atau sukarela berleluasa di negara ini.

Untuk semua isteri dan teman wanita zaman sekarang, suami atau teman lelaki mungkin akan lebih diyakini kesetian mereka jika berkata …

“Sumpah sayang! I tidak ada perempuan atau LELAKI lain selain daripada you”

Segelintir lelaki tidak dapat dinafikan, memang taksub ‘main bontot’, diringkaskan lelaki main bontot, LMB dalam ertikata lain meliwat. Liwat bermaksud memasukkan zakar lelaki ke dalam dubur lelaki atau perempuan.

“Tidak kotor ke?”

Itu persoalan kerap diajukan majoriti manusia mengamalkan seks mengikut tabi’i.

Tanya sahaja kepada golongan menjalin hubungan seks sesama jenis, gay, jawaban mereka pastinya …

“Sedap”

Mungkin sama ‘sedap’ dengan perlakuan ayam makan tahi?

Lalu mereka melupakan soal kebersihan.

“Tidak sakit ke?”

Satu lagi persoalan kerap dikemukakan.

“KY Jelly kan ada,” jawaban LMB.

Suatu ketika dahulu, Tasik Kelana Jaya, Selangor menjadi lokasi berhimpunan LMB. Mereka dilaporkan sanggup mengadakan hubungan seks sejenis, menonggeng sambil berdiri di dalam bilik air surau berhampiran. Ya! Surau bukan hotel. Kini kawasan sama diterangi lampu, kegiatan LMB terbabit dihentikan.

Terbaharu, saya mendapat maklumat surau di belakang stesyen minyak di Lebuhraya Damansara-Puchong, Petaling Jaya, Selangor menjadi lokasi sasaran LMB.

“Pagi itu dalam pukul 5, saya berhenti untuk solat subuh. Sebelum masuk waktu saya baring sekejap, meniarap. Tiba-tiba punggang saya diraba. Terjaga dan terperanjat, saya terlihat lelaki bermisai tebal dan bertubuh sasa di sebelah saya. Saya tanya apa hal? Dia hanya tersengeh, mendiamkan diri dan kemudian beredar,” kata mangsa, lelaki berusia 18 tahun.

Mendengar laporan itu, mungkin kita berasa tinggal di Amerika Syarikat.

Di beberapa negeri negara sama, perbuatan meliwat ‘dihalalkan’. Jika tidak bagaimana undang-undang mereka membenarkan lelaki berkahwin dengan lelaki?

Mereka itu LMB.

Biarpun perbuatan LMB jelek kedengarannya, namun berlaku. Di Malaysia, bukan sahaja lelaki diliwat, perempuan dewasa dan anak kecil menerima nasib sama akibat kerakusan nafsu LMB.

Usah hairan jika di masa akan datang lebih ramai wanita tidak berkahwin kerana ramai lelaki lebih berminat berpasangan sesama lelaki.

LMB.

28 ulasan:

  1. nak dengar baca komen sesiapa yang tak leh air kecil seminggu??

    BalasPadam
  2. Bai, cerita ni sempena minggu pementasan Teater Liwat 2 ke?

    BalasPadam
  3. ahahahahha adush.. heheheh isu sensitip hari ni... tapi kan kalau dah fikiran dah di set luar tabii' macam tu... macam kita yang straigh ni kan.. kalau yang dah kawin lama.. selalu dok dapat.. tiba tiba di paksa berhenti 2-3 tahun, pastu mai depan mata dok offer... huh!! silap silap cabut ketayap...

    BalasPadam
  4. sekarg asek kes liwat ek entry encik mazidul, hehehe...

    bosan la, cite len ok?

    BalasPadam
  5. Kisah yg sdr Mazidaul paparkan ini, teringat sy pada suatu masa dahulu, sy mencari jodoh utk abang kawan baik sy, lelaki 42 tahun ini bergaya, ada rupa, berkarier..pendek kata memenuhi ciri-ciri lelaki idaman.. sy hampir terduduk bila lelaki itu direct cakap pada sy dia tak minat perempuan! Kalau dia kawin pun sbb emak dia yg suruh tp dia tak akan dapat membahagiakan isterinya sbb dia tidak minat pada perempuan! Sy tabik spring kat lelaki itu yg berani mengaku depan saya dlm pertemuan 4 biji mata. Dia kata kalau calon yg sy cari itu tidak bahagia, jgn salahkan dia.

    Barulah sy perasan mana dia pergi mesti ada kawan lelaki dia tu.. mesra sungguh tampaknya..rupa2nya itulah pasangan ..

    rupa-rupanya manusia zaman Nabi Lut makin hari makin ramai di dalam umat Nabi Muhammad.

    BalasPadam
  6. Huhuhu......

    Dilaknat tuhan oi!!!!

    Geli geleMAN gUA ....

    Bwuweeeeeeeeeeik!!! muntah..muntah..

    Lama Gua tak tinggalkan komen kat sini...
    Ntah tetiba citer main belakang nih plak....yang Gua komen hehehehe

    BalasPadam
  7. LMB Nabi SAW tak mengaku umat. Tak akan dapat syafaat dari Rasullullah di akhirat kelak. Kena ambil iktibar dari umat Nabi Luth yang dihapuskan Allah dari muka bumi.

    BalasPadam
  8. LMB, Nabi SAW tak mengaku umat dan tak akan mendapat syafaat dari Rasullullah di akhirat kelak. Ambillah iktibar dari umatNabi Luth yang dihapuskan Allah dari muka bumi.

    BalasPadam
  9. sedangkan binatang pun tahu beza jantan ke betina ketika mahu lakukan hubungan... manusia LMB? Lembu pun Malu Berkawan dgn mereka...

    BalasPadam
  10. mungkin suatu hr nanti bukan setakat liwat dlm surau, tepi jalan je... macam anjing...

    BalasPadam
  11. woaw? statement! baru2 ni saya ada dimaklumkan oleh seorang kawan akan kegiatan sebuah pusat hiburan 'gay' di ibu kota dimana di pintu masuk kelab terbabit, diorang siap sediakan kondom free lagi. untuk cegah HIV katanya! macam mana kegiatan2 macam ni nak dihentikan kalau orang ngantuk disorongkan bantal? betul tak? =) oppps~!

    BalasPadam
  12. Kenapa tiba2 entry liwat menjadi pilihan bang? Betul2 ikut perkembangan semasa atau ada motif lain?

    Rasanya laporan CAP tentang kenaikan harga barang lebih menarik untuk dikupas...

    BalasPadam
  13. Memang kes ni xde kesudahnnya. tambah2 lg skrg ni ada satu software chating ni yg dipanggil IRC. Tiap2 malam ada bratus2 gay dr seluruh negara yang nk cri pasangan. mula2 tu diorg hai-hai, then kongsi2 info tubuh badan mcm tinggi, berat & umur, pas tu kongsi gmbar dan jumpa. Senangkan? Harap bro Maz boleh buat sesuatu pasal diorang ni semua..

    :)

    BalasPadam
  14. salam,
    dunia akhir zaman, manusia kembali jahil dan hanyut dengan godaan dunia

    BalasPadam
  15. My experiences.

    1. Masa tu tengah tunggu SPM 2004, so Dex pun keje part time kat satu hypermarket ni. Kebetulan, ada pekerja2 baru masuk utk training sebab ada branch baru nak dibuka kat tpt diorang. One of them, guy admire kat Dex. Then ada satu ketika tu, dia nak ajak Dex tido kat hotel dengan dia. Then kawan dia x bagi Dex ikut dia sebab dia pun LMB gak...

    2. Ketika cuti semester beberapa tahun lepas, ada satu guy ni mabuk then dia masuk kat Kedai 7E. Masa tu Dex buat part time sekejap. Dia tengok Dex sambil berkata, "Adik, you banyak hensem. Saya mau bontot you boley?....

    3.Then,tahun lepas. Dex tgh cari water heater kat area Chow Kit. Then ada la satu pakcik ni raba Dex dari belakang. Siap urut2 lagi...


    Walaupun semua cerita di atas macam tak best, tapi Dex bersyukur sebab Dex masih waras...

    BalasPadam
  16. adakah mereka tidak ada pegangan agama?

    BalasPadam
  17. saya doakan agar allah swt turunkan petunjuk..peringatan kepada LMB ni..kerana mereka...yang tidak bersalah akan terkene tempias dari Nya nanti...

    BalasPadam
  18. LMB ini telah ujud sejak berzaman sampai sejarah agama tercatat tentang berluasanya di zaman Nabi Luth AS.

    Musibahnya semua manusia musnah diturun@ditimpa bala. Apakah kita tidak takut. Kita yang jenis tak rasa pun syok atau sedapnya liwat ini terbenam nanti jika bala itu turun. Bala mana pernah mengenal mangsa.

    Semalam dalam warta di media kita menguar-uar ada gempa bumi ukuran rendah skala Ritchernya... di bumi Sabah, kenapa Sabah?. Sabah itu bukankah di Malaysia. Amaran itu sudah ada. Kita pula tengah petah berhujah bab liwat ini.

    Pemblog diingatkan jangan ulas bab liwat ini sampai membelakangi mahkamah. Tetapi siapakah yang dapat membela mangsa liwat ini jika bukan mahkamah. Banyak sangat kes bayi diliwat peliwatnya terlepas.

    Tolonglah buat sesuatu agar kita tidak terlewat nanti. Pintu taubat masih terbuka. Kenapa mesti kita kunci & kita asyik ikut pintu belakang dalam bab liwat ini.

    BalasPadam
  19. ah disediakan yang lebih baik dr bontot..knp bontot gak yg dipilih.....???aishhh pelik sungguh manusia ni..mmg benda yang x di izinkan tulah mendatangkan nikmat untuk dorg

    BalasPadam
  20. pndgn kawan laki saya,,if nmpk gay n pondan rase nk sepak2 je.....gaya dia cm jijik sgt.....saya yg dengar jd nk pecah perut ketawa....mudah2an Dia jauhkn kita dr bencana....

    BalasPadam
  21. Kalau ikut guru kaunselor ana, Tn Hj Hushim, kes Gay ni paling susah nak buat kaunseling sebab degil yang amat dan macam-macam alasannye. Nampak Gaya macho rupanya jenis macam ni dan jangan tak percaya kebanyakannya bekerja profesional tah macam mana boleh sangkut peel ni, hairan..hairan. Oh Malaysiaku, Ya Allah hindarkan negara ku dari spesis yang tidak memberi manfaat ni.

    BalasPadam
  22. GAY??
    BISEKS??
    LMB??

    adesss..
    macam2..
    ape2 pon,
    AKU SANGAT MENYAMPAH SEBAB MEREKA SAMPAH!!!

    BalasPadam
  23. Aku tak dapat bayangkan......
    Lelaki cintai lelaki...
    Bagaimana lelaki cium mulut lelaki atau peluk ghairah sesama lelaki.
    Inikan pula lelaki main lubang bontot lelaki...terasa loya nak termuntah! kotor ! Manusia bebal!
    Inilah dia tanda dunia nak jahanam!
    Kelakuan lebih teruk dari binatang!
    Binatang yang jantan pun tak mahu cari 'barang' yang jantan punya!
    Ini bermakna binatang pun lebih berakal dari sesetengah manusia yang bebal! Homoseks adalah penyakit bawaan barat - sama seperti fenomena bohsia ; kerana dibarat, perempuannya semua bohsia.

    BalasPadam
  24. haihh...ape nak jadilah dgn org2 mcm ni...takde kesedaran langsung..sabar jela..

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.