Jumaat, Julai 19, 2013

WAJAH VIVIAN MURAM (TERPAKSA MERINGKUK DI PENJARA)

Bermula semalam, pasangan porno Alvin dan Vivian disumbatkan ke penjara berbeza sementara menunggu tarikh perbicaraan kes 3 pertuduhan dikenakan terhadap mereka.

Jika diperhatikan secara teliti,  sewaktu tiba dan beredar dari mahkamah, Alvin kelihatan masih mampu kelihatan bergaya tetapi tidak Vivian. Biarpun sebelum gadis itu kelihatan tampil ceria, beraksi petah bercakap  di Youtube namun wajahnya kelihatan muram tatkala dirakamkan oleh lensa media.

Mungkinkah perasaan kesal menghimpit Vivian kerana barangkali menyedari dipergunakan oleh  teman lelakinya sehingga dia terpaksa meringkuk di Penjara Kajang? Alvin dimasukkan ke Penjara Sungai Buloh.

Terfikir, bagaimanakah reaksi banduan lain di penjara terhadap Alvin sebaik mengetahui dia didakwa kerana menghina agama Islam. Pastinya mereka tidak ceria dan bertepuk tangan menerima kehadirannya.


Baca kisah mereka di Rakyat News.

11 ulasan:

  1. Alhamdulilah.. setiap tindakan akan ada tindak balas.. tindakan hakim tepat dengan tidak memberi jamin pada manusia tidak bertamadun ni. Sebenarnya secara tidak langsung hakim sbnarnya menyelamatkan nyawa alvin dan vivian yang mungkin bahaya sekiranya berada diluar.. tapi ke dalam tue pun bukan jaminan total yg ko akan selamat.. kalo dulu ko merasa setakat 3some tak mustahil ko akan dpt penangan yang sangat awesome kat dlm tu.. gud luck!

    BalasPadam
  2. Semoga menjadi pengajaran buat yg lain kat luar yg menghina dan mengutuk hal berkaitan agama islam..

    BalasPadam
  3. Yang sedihnya kebanyakan orang pas tak setuju.Selamat menikmati juadah free di sana.

    BalasPadam
  4. sweetnye la nengok muka alvin....jambu niiiii...jadi lauk la nkoooo

    BalasPadam
  5. Banduan yang sedia ada tu kebanyakan orang ialam.Mereka juga ada perasaan cintakan islam.Bila agama mereka dipermainkan..kau taulah alvin dan vivian tentu ada perhitungan...

    BalasPadam
  6. Sebab pulut santan binasa
    Kerana mulut badan binasa....kepada bangsa lain...jgnlah mempersendakan agama org lain.

    BalasPadam
  7. Banduan dalam penjara tak tahu dan tak kenal pasangan ini,kalau warden penjara tak beritahu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. mana kau tahu tak ada tv? ntah2 kat penjara pun ada tv untuk isi masa rehat diaorang, macam kat penjara usa tu....penjara banduan pembunuh pun ada televisyen, kelas gitu!

      Padam
  8. amik kau....hahaha...pengajaran utk setiap kapir laknat...

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.