Selasa, September 06, 2011

Main Bontot Sampai Mati (18SX)

Dalam banyak isu, kalau boleh, jangan komplen fasal kakitangan hospital dan petugas call center Celcom.

Mesti ramai akan tidak berpuas hati dan menghentam kita balik.

Ops! Satu lagi kelompok tidak boleh 'dikacau', lelaki gay.  Mereka secara berkumpulan akan 'menyerang' kita kembali tanpa belas kasihan.

"Mari kita bersatu!," teriak mereka.

Jadi, kita terpaksa membiarkan mereka main bontot sampai mati.

Apa tidaknya, jika ditegur secara terbuka, mereka bingkas bangun melibas kiri kanan supaya kita tersungkur. Kalau lelaki dilahirkan lembut, mereka mendakwa itu sifat semula jadi kelahiran mereka. Melakukan hubungan seks songsang, tindakan berbeza kerana didorong nafsu serakah di luar tabi'i.

Pemilik blog Sherita Aziz, guru lelaki bertugas di sekolah menengah di Kelantan telah ditegur berulang kali tetapi blognya masih memaparkan kandungan sama biarpun tidak begitu extreme berbanding kandungan sebelumnya.

Lihat juga semua links di blognya membabitkan nukilan lelaki tempatan.

Dia guru, individu bertanggungjawab mendidik anak bangsa. Blog dipaparkan tanpa kata kunci itu mampu diakses oleh semua di seluruh dunia termasuk anak muridnya.

Berikut emel dihantar kepada saya sebelum ini.

'Salam buat abang Mazidul,

Saya rasa kerjaya saya adalah paling penting dan juga saya agak ternama di negeri saya (dalam bidang pendidikan).. saya tak nak kerana blog ini, nama saya buruk. It's not worth it.

So saya berjanji janji kali ini, blog saya tidak akan ada apa apa element yg berbau minat kepada kaum lelaki.

Harap Abang Mazidul pertimbangkan.. please, i beg you.

Thank You'

Biar pembaca blog berusia 18 tahun ke atas menjadi penilai kepada isi blog milik pendidik terbabit. Jika kita merestui tindakannya, biarkan dia.

Jika tidak, sila tegur Sherita (saya belum lagi ingin mendedahkan nama sebenarnya).

Oh! Hospital?

Untuk rekod, pengawal keselamatan pernah dilaporkan bertindak memukul pelawat, klik di sini.

Namun wartawan, wakil TV3 dan TV9 di Johor Bahru, Johor, mempunyai kisah berbeza berhubung tindakan pengawal keselamatan di hospital kerajaan.

12 ulasan:

  1. Thank you bro. As always. And yes, jangan komplen pasal hospital. Sama jugak, jangan komen pasal BN - kita akan dicop sebagai pembangkang walaupun kita sendiri tak suka pembangkang.

    Berat mata memandang, berat lagi bahu memikul. The last thing I would want is a demeaning comment. Tapi takpe, kalau kita tak dapat komen macam tu, how are we gonna know kita ni orang sabar? Rite?

    Thank you again.

    BalasPadam
  2. adik ipar saya..suatu ketika dulu (lebihkurang 3 tahun dulu), sering demam dan bengkak2 sendi...jumpa doktor pakar sana sini di hospital k'jaan...doktor cakap 'owh, ni demam dan gout biasa jer'...kasi painkiller...antibiotic..

    2-3 bulan sakit lagi, sendiri punya badan tau itu bukan sekadar gout dan minta rawatan lebih rapi tapi dikatakan bahawa doktor lebih tau...

    demikianlah adik ipar berulang alik mendapatkan rawatan dengan doktor pakar yang tersangatlah pandainya itu, sehingga suatu hari seorang doktor lain dari hospital lain memberitahu ada suatu kelainan pada diri adik ipar..bila dirujuk semula pada doktor yang lebih tau tu, dia dgn hati kering beritau "you ada cancer..i am very sorry sebab tak dpt trace selama ni (camner nak perasan bila takder buat rawatan rapi yg diiingini), tak boleh nak buat apa2 lagi... dah stage 4..."

    2 bulan kemudian adik ipar pun pergi dan tak kembali lagi...saya sekarang memantau 4 orang anak yatimnya yg kesemuanya lelaki...

    ada ramai doktor dan kakitangan hospital yg bagus tapi memang ada yg teruk. Kalau jumpa kat tgn saya, mmg depa kenyang ngan maki saya...itulah salah satu sebab mengapa takder sorang pun anak2 saya berkenan nak jadik doktor muahaaa...

    mereka selalu dengar, "camni punya bodoh, camner boleh jadik doktor? hapah pun tak reti!"

    entahlah kan...

    apa pun bila sebut pasal ajal dan maut, atas nama takdir saya lebih senang berdiam diri jer...tapi selepas menghamput sepuas hati ler ngeee...

    sekarang setiapkali memasak laksa johor dan beriyani, hati bagai di torture sebab masih terngiang-ngiang di telinga, "nanti bila saya dah sehat, saya nak makan laksa johor dan beriyani akak banyak2 sampai puas...bolehkan kak?"

    hanya 13 jam selepas itu..semuanya berakhir dan sepi...saya takpernah berhadapan ngan pesakit cancer lain dan taktau bagaimana detik2 nazak mereka tp adik ipar ni, lebihkurang 1/2 jam sebelum pergi, minta diambilkan wudhu' utk solat Isya dan berjaya menunaikannya... alfatihah tsk!

    BalasPadam
  3. rasanya memang dah lama en.Mazidul bongkar kegiatan cikgu Sherita Aziz ni.. ingatkan cikgu tu dah insaf.. rupanya masih aktif lagi dengan blog dunia songsangnya tu..

    buat cigu Sherita Aziz----> sebagai pendidik ada baiknya kita tunjukkan keperibadian dan teladan yang tinggi. macam mana nak bentuk akhlak anak-anak bangsa jika cikgunya sendiri hanyut dengan hawa nafsu.. huuuhu

    BalasPadam
  4. Saya dapat pengalaman pahit dengan CELCOM hari ni. Semuanya berpunca dari penggunaan wifi HP baru yang automatic switch (tanpa warning) ke talian celcom jika wifi signal weak. Dalam masa 2jam saja, bil saya melonjak hingga melebihi RM150 sbb saya tak subscribe data plan. Memang CELCOM sengaja betul2 bikin duit atau saya yang tak reti teknologi - saya masih berusaha menyingkap FAKTA sebenar.

    BalasPadam
  5. Masalah gay ni seperti tidak dapat dibendung, naik menyampah dengan gay dan homoseksual ni, anak saudara saya pun pernah tinggal serumah dengan gay, bulan2 Ramadhan pun bawak balik jantan main dalam rumah, akibat tak tahan berkongsi dosa, akhirnya dia terus pindah. Kalau lelaki dan perempuan buat maksiat kita boleh report, sama jantina macam mana pulak?

    BalasPadam
  6. Mereka bangga dengan perkara yang mereka buat. Walaupun sedar ia bertentangan dengan agama. Memang tidak dinafikan mungkin nurani mereka-mereka ini lebih kepada pasangan sejenis, atau dengan kata lain sudah takdir tuhan jadikan mereka begitu. Akan tetapi itu bukan alasan untuk menghalal kan apa yang haram. Tidak perlu lah membuka pekung di dada sendiri. Mohon lah petunjuk dariNYA. Insyallah..

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.