Rabu, Oktober 26, 2011

LELAKI HOMOSEKSUAL MEMPERSOALKAN DI MANA TUHAN?

"Saya tahu menjadi gay ini salah dari segi agama tapi seperti yang saya cakap, di mana Tuhan? Waktu saya main bontot lelaki lain, di mana Tuhan? Saya buat dosa, di mana balasan dari Tuhan? Orang cakap ingat balasan akhirat, eh tu kubur sendiri masing masing punya la. Balasan buat dosa di dunia pun saya tak nampak, inikan pula balasan akhirat? Haha!" 

Kenyataan itu dilontarkan oleh lelaki mendakwa gay sewaktu bertemu kru 666, Adam, petang tadi di Shah Alam, Selangor.


"Dia sempat 'berdakwah' dan menggoda saya bang," ujar Adam.

"Mungkin sebab dia suka tengok tangan lelaki berbulu," gurau saya.

"Saya tahu! Mesti selepas ini saya kena usik," balasnya sambil tersenyum.


Barangkali lelaki gay terbabit terpesona melihat logo di baju Adam, simbol 'kekuatan'.


Mengapakah lelaki gay sama menghubungi Adam dan sanggup bertemu dengan kru 666 itu? Baca penjelasannya di sini.

Oh! Bil air limau ais dia, saya bayarkan ...

14 ulasan:

  1. semoga mereka yang bertanyakan dimana tuhan tu diberi taufik dah hidayah serta insaf dengan kadar segera.

    BalasPadam
  2. ish2... diorang ni...xingat ngan tuhan betul... semoga diorang n kembali ke pangkal jalan.. at least ingat tuhan la

    BalasPadam
  3. Nasib baik dia order limau ais je bang, kalau dia order nasi beriyani bukhara unta mau garu kepala saya nak membayarnya! Ahaha.

    BalasPadam
  4. menginsafkan!! umat islam dh x kenal tuhan.. masyallah!!

    BalasPadam
  5. banyaklah dia cari mane tuhan....dah nafsu duk membuak2 dlm otak, mane dah nak fikir tuhan...ape punye bodohlah manusia berteraskan nafsu semata-mata nih...
    taknak terima hakikat pulak tuh, yg perbuatan mereka nih salah...dah agama cakap salah, salahlahhhh....
    tak terima balasan lg, nanti sakit jgn plak menyusahkan mak bapak ko nak kena jaga....anak isteri ko nak kena jaga...hospital kerajaan nak kena jaga...ubatsapu, ubat telan....semua nak kena org lain support...jgn pulak masa tuh baru ko ingat tuhan...dah terlambat, sbbnye, time sihat ko merdurjanakan bangsa, agama dan negara.....

    BalasPadam
  6. Assalam,

    berani betul dia mengucapkan kata2 begitu ya...itu adalah kata2 penghinaan...nauzubillah...kalaulah kita dapat terus mengikuti budak gay ni dan lihat apa balasannya...boleh dijadikan iktibar pada yang masih mempersoalkan agama dan hukum2 yang telah Allah tetapkan...nak menangis pun ada sambil menaip ni sebab sedih kerana belum tentu dilahirkan sebagai islam menjamin keimanan seseorang...saya mengkagumi saudara2 baru yang benar2 mahu mendalami islam dan mendapat hidayah yang membuka pintu hati mereka...

    BalasPadam
  7. memang tak ada Iman.. boleh dia persoal benda gitu yer? mana tuhan dia tanya..

    sedih gak yer, maybe dia tak pernah di berikan pendedahan pasal agama..

    minta2lah di berikan petunjuk untuknya.. dan kawan2nya juga..

    BalasPadam
  8. ..dunia sekarang semakin menggerunkan...macamanalah kehidupan generasi akan datang....

    semoga mereka mendapat hidayah dan berkesempatan untuk bertaubat....

    ...saya nk share info kat fb ye abg mazidul.....tqvm

    BalasPadam
  9. diaorng ni mmg dh lupe diri btl2 lah, blh ckp camtu... ish2 nk sgt ke Allah bls sume perbuatan diaorang tu... dh la bt dosa dh tu belagak lak mcm apa... ish2...

    tingin gk nk tgk kot2 kalu betul Allah bls sume perbuatan diaoran tu,berani ke dioarang tulis kt blog tu ek

    BalasPadam
  10. pimpinlah ke jalan yang sebenar......cubalah didik mereka kembali ke jalan ALLAH

    BalasPadam
  11. semoga kita semua tidak larut di dalam nafsu sendiri dan moga yang berkaitan diberi hidayah untuk insaf dan bertaubat...doa2kan :-)

    BalasPadam
  12. Habis..kalau ditanya dimana tuhan, kenapa tak diberi jawapan pd dia..ada satu kisah dizaman imam besar kita, seorang yahudi brtnya dimana tuhan dan tunjukkan tuhan itu, maka jawab imam besar ini...dimana akal dan tunjukkan akal...so..yg tak nampak tak beerti tiada...kalau tak faham lg, tlglah cari ustaz2 dan belajar ye..

    BalasPadam
  13. cayalah bro..jawapan bernas..eheheheh...

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.