Rabu, Ogos 29, 2012

HUBUNGAN SEKS KEDI GADIS INDONESIA RM180 (18SX)

Malaysia negara kita tetapi sedar atau tidak telah dikongsikan dengan jutaan warga asing.

Biarpun pelbagai keluhan diluahkan rakyat tempatan namun masalah lambakan warga asing dari Indonesia, Bangladesh, Myanmar, Kemboja dan Pakistan tidak mampu ditangani.

Sebilangan warga Bangladesh bermastautin di negara ini dilaporkan terbabit melacurkan rakyat tempatan. Gadis dikurung dan dijadikan hamba seks untuk mengaut keuntungan, hasil duit lendir. Kes secara jelas menunjukkan, mereka semakin besar kepala.

Selain daripada itu, dalam operasi saya sertai beberapa tahun lalu di hotel murah di Jalan Tun Ali, Melaka, majoriti pelanggan pelacur, warga sama. Bayaran dikenakan oleh perempuan sundal hanya RM60 sahaja termasuk caj sewa bilik.

Kalau di awal tahun 70 an rakyat Pakistan berhijrah ke sini bekerja menjual kain baju dari kampung ke kampung dengan menaiki basikal, kini mereka memilik gedung menjual karpet di sebilangan pasaraya.

Lihat sahaja di Kompleks Campbell, Kuala Lumpur. Sebahagian besar kedai menjual pakaian kulit diusahakan oleh peniaga berhidung mancung itu. Begitu juga perniagaan menjual komputer terpakai di tingkat atas Low Yat Plaza juga dimonopoli warga sama.

Masyarakat melihat itu semua, mereka tidak buta. Namun apakan daya, mereka tidak berkuasa untuk.memberhentikan kegiatan berlaku. Peniaga tempatan di plaza sama juga tidak menyenangi kehadiran warga asing terbabit.

Kebanyakkan kilang di negara kita juga menggajikan pekerja asing dari pelbagai negara untuk memenuhi tuntutan ekonomi. Pada masa sama mereka mengimpot budaya dan cara hidup di negara asal.

Tidak hairan jika kucing dan anjing hilang di kawasan penempatan dikongsi bersama masyarakat tempatan. Haiwan itu direbus di kuali pekerja Vietnam.

Pusat hiburan terkemuka kini dibanjiri pelayan pelanggan, GRO, pendatang asing. Gadis Indonesia, Vietnam dan Republik Rakyat China bersepah menjadi GRO. Mereka ke sini hanya untuk mengaut keuntungan secara mudah. Hanya meraba paha pelanggan hidung belang, mereka dibayar ratusan ringgit. Apatah lagi jika gadis genit itu dibawa ke kamar tidur dalam waktu singkat, habuan lebih lumayan.

Tidak dapat dinafikan, pelbagai operasi dilaksanakan oleh pihak berkuasa tempatan tetapi kesannya hanya bak mencurah air ke daun keladi. Air jatuh ke bumi, daun masih kering. Jika hari ini GRO ditangkap dan diserahkan kepada Jabatan Imigresen, esok lusa pusat hiburan sama penuh kembali. Lazimnya, selagi wujud permintaan, disitu ada tawaran.

Sesekali kita terdengar, kes rumah orang kenamaan dipecah masuk oleh penjenayah warga asing, khususnya dari Indinesia. Mereke bersenjatakan parang dan memecah pintu menggunakan tong gas. Penghuni rumah diikat, kekadang dipukul dan dicederakan. Selagi ada barang berharga, mereka samun dan dilarikan.

Selain daripada itu, kelab golf di negara kita juga mula dibanjiri oleh kedi gadis Indonesia sejak lebih 15 tahun lalu.

Barangkali hanya komuniti golfer mengetahui fakta itu.

Mereka berseluar dan berbaju ketat sambil mengiring pemain golf sehingga ke lubang 18. Biarpun berpeluh, punggung bulat mereka sesekali memancing perhatian pemain, pastinya.

"Di Jakarta, Indonesia kita bermain golf sampai lubang ke sembilan. Berhenti sekejap dan 'main' dengan kedi seksi di dalam bilik di golf club. Bayaran, lebih kurang 500 ribu Rupiah, RM180. Selepas itu sambung main golf balik. Gadis Sunda, Surabaya dan dari Medan, mantop! Tidak sempat kering, basah kembali," ujar kenalan.

Kisah kegiatan sumbang kedi gadis Indonesia, bakal saya dedahkan dalam entri seterusnya.

posted from Bloggeroid

9 ulasan:

  1. Tasik puteri Golf And Country club Rawang Bro.. hahahhaha

    Servis terbaik dari padang kahkahkah

    BalasPadam
  2. cemana nak luah kan lagi kan abg mazidul.. masa sya balik tahun 2010.. masa tu saya pergi ke terminal one seremban.. saya masuk kat dalam tu dan saya tgk ad group bangsa asing nie berlonggok.. dah tu saya tanya adik saya.. nie org2 bangsa apa pulak yg dah dtg ke msia nie.. adik kata sekarang org myanmar pula... saya mengeluh dan tak tau nak kata apa lagi dah sebab kemasukkan mereka dah terlebih bnyk.. situasi kita di msia sama juga di alami oleh org2 di uk nie.. selepas tony blair open door for european people masuk ke uk without visa atau pass.. uk di banjiri oleh mereka nie.. org2 dari poland paling ramai masuk dah tu.. tak silap pada 2005 catatan kelahiran kanak2 bangsa poland di uk lebih ramai dari negara asal mereka.. mereka berlumba2 agaknya buat anak..semuanya kerana child benefit.. dan peluang pekerjaan pun sudah di tutup kepada org2 poland nie.. sbb mereka yg memonopoli pekerjaan buruh di uk.. so sekrg kita di msia pun mengalami perkara yg sama.. kalau masuk tak buat jenayah tak pa..nie buat jenayah tu yg org benci.. lagi satu rakyat china nie hanya tau jual tubuh je ke.. kat sini(UK) pn bnyk yg polis serbu rumah pelacuran dan kebanyakan org2 dia nie pun ada dan rumah pun dia org buat tmpt pelacuran.. sabar je lah...

    BalasPadam
  3. ramai muslim golfers da jd tiger wood dek godaan minah indon nih..oppps..fakta sbb sy mmg kenal sgt mrk mrk yg jadi gitu..astagfirullahalazim..

    BalasPadam
  4. dedah broo dedah jgn tak dedah... tak sabar nak tunggu pendedahan cerita hubungan seks kedi gadis indonesia rm180 ni huhuhuhu

    http://buasirotak.blogspot.com/

    BalasPadam
  5. Begitu juga dengan kedi2 di tropicana golf n country. Rumah saya berhadapan dengan hostel mereka. Setiap malam boleh tengok gadis2 indon dijemput dengan kereta mewah di luar pagar hostel.
    **siang servis di padang, malam servis di ranjang**

    BalasPadam
  6. SMTI

    Perkhidmatan seks ni mungkin strategi bisnes zaman sekarang. Halal haram letak tepi asalkan dapat keuntungan berlipat ganda dlm sekelip mata.

    P/s: rasanya belum terlambat utk saya mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada Abg Mazidul dan pembaca2 belog yang penuh maklumat ini.

    BalasPadam
  7. bila cerita pasal pendatang asing ni..aku yg balik beraya kat kampung aku di n.9 terkejut ya amat berapa ramai bangla ..indo..pakistan yg ada..siap bukak kedai jual barangan elektrik lagi..polis atau mana2 pihak yg berkenaan tak nak ambil tindakan ke..lagi satu bila cerita pasal aktiviti penyundalan ni..

    baru tadi aku di beritahu ..ada budak yg keje kat office kerajaan kat sebuah kementerian siap offer kat mana2 janda buat keje part time (jual diri) konon boleh dapat duit lebih...ni bukan pekara baru..ada juga yg letak no tel kat kereta..perempuan yg boleh tahan lawa..bila call ajak buat keje part time kat puchong..

    aku rasa nak jumpa budak yg offer ni esok bagi penampar dulu baru nasihat..

    BalasPadam
  8. Kerajaan tak boleh buat apa atau saja tak buat apa?Kat sini pun dah berlambak muka pakistan.Dia orang senang je nak buka kedai kat sini mereka suka kawen dengan orang tempatan supaya dapat buka kedai guna nama bini. Dia orang suka kawen dengan bukan melayu sebab senang dan murah serta tak banyak songeh seperti orang melayu. Saya menyampah bukan apa,sejak buka kedai baju 4 bulan lalu,dah berapa org pakistan tanya macam2...memang dia org tak senang bila monopoli dia org kena kacau...menyampah,menyampah,menyampah...

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.