Khamis, Ogos 02, 2012

PROGRAM ON AIR KINI OFF AIR?

Saya mengikuti beberapa episod program On Air, terbitan Astro. Program untuk melahirkan pengacara lebih berbakat, menurut kata ahli panel.

Namun saya tidak berpeluang menonton program sama ketika penampilan bekas pemaisuri Brunei, Azrinaz Mazhar Hakim.

"Sebelum ini On Air sampai ke peringkat, lima peserta terakhir dipilih. Sekarang program itu tidak ke udara lagi, tiada final? On Air, kini off air?," soal rakan.

Mengapa?

Barangkali sebilangan pembaca blog ini menetap di Brunei boleh berkongsi fakta bersama semua.

Masihkah Astro beroperasi di negara jiran itu?

posted from Bloggeroid

4 ulasan:

  1. Hari tu ternanti-nanti juga bila finalnya.Tau-tau dah habis..

    BalasPadam
  2. SMTI....

    Sdr Mazidul,
    Maaf mesej ini lari dari topik. Saya cuma nak berkongsi fakta dibulan puasa ni. Pada bulan puasa ni saya diberitahu restoran yang pemiliknya islam hanya dibenarkan beroperasi pada jam 3pm. Tetapi, kebanyakkan restoran mamak beroperasi seawal 9 pagi. Adakah istilah Islam untuk pemilik restoran melayu sahaja? Saya telah hubungi JAIS beberapa kali tapi tiada jawapan.

    BalasPadam
  3. Eh bukan on air mmg dh habis dh final dh ke yg lelaki nama apantah tu menang, dn 7 finalis tu dpt keje kt astro. Tp saya paling minat dgn peserta wanita Hana tu cute je tgk

    BalasPadam
  4. minta maaf ye encik mazidul... Puan Azrinaz mazhar binti hakim mazhar bukan PERMAISURI BRUNEI DS ye.. Raja Isteri iaitu isteri pertama sultan brunei yang PERMAISURI... Puan Azrinaz cuma Pengiran Isteri sahaja.. beban bukti??? anak Puan Azrinaz bersama Sultan tak boleh dilantik sebagai sultan sebab bukan anak permaisuri dan bukan anak gahara.. harap betulkan perkara ini.. hormat menghormati dan peka terhadap budaya sesebuah bangsa dan negara itu lagi molek.. sekian... terima kasih...

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.