Sabtu, Jun 20, 2009

Saya Bukan Pelakon

19 ulasan:

  1. wah2.. ni bkn pic bru ka? cptnye dh ad kt blog :)

    BalasPadam
  2. saya bukan pelakon tetapi saya seorang selebriti
    eheheheh

    BalasPadam
  3. bukan pelakon tp ramai yg mengenali anda sebab kerjaya di kaca tv seperti pelakon cume dlm bidang berlainan..;-)

    BalasPadam
  4. Azween, picture ambil masa konsert Inspirasi TV3 tadi, kul 10 pm.

    Day, celebrity apa nya. Saya pakai tshirt RM10.

    Aini, saya paling tidak suka bila orang tanya, "Boleh tak saya berlakon macam abang?". Sebab saya BUKAN pelakon.

    BalasPadam
  5. ala celebriti ar gak
    kalau nak jadi celebriti kena pakai baju mahal2 kerk....

    BalasPadam
  6. Salam,
    Selamat Hari Bapa.
    Semoga menjadi bapa mithali.

    BalasPadam
  7. Day, memang majoriti pakai attire mahal dan stylo. Dulu saya pakai baju Pagoda :)

    JanG45, tidak rugi apa pun. Orang ramai, panas, sesak dan parkir susah.

    Hazlin, terima kasih. Terasa tua bila lama bergelar bapa :)

    BalasPadam
  8. katapun majoriti kan
    yang minoriti musti pakai baju murah

    BalasPadam
  9. BUKAN PELAKON TETAPI PUBLIC FIGURE..

    APA APA TINDAKAN KITA CEPAT ORANG PERASAN DAN AMBIL TINDAKAN....

    SAYA PUN TERKENAL TAPI DI SEKOLAH SAJA.....GURU PLG GARANG

    BalasPadam
  10. harga tshirt tak penting...
    bundle tak bundle pun tak penting...
    asalkan berbaju...
    heh...

    BalasPadam
  11. Wan, kalau garang berwawasan, tidaks salah bagi saya.

    BalasPadam
  12. combi suke amyza sbb dia kepoh.. :)

    en mazidul nmpk emsem disitu :p

    epi father's day yaa..

    dpt adiah tak dari bujang 2 org tu..??

    BalasPadam
  13. wah.. bukan pelakon tapi org tv3
    pakai baju murah?... pagoda... pagoda pun dha mahal skang bro... nak beli pun terkulat kulat duit nak keluar...

    BalasPadam
  14. en mazidul bukan pelakon tapi personaliti yg terkenal

    BalasPadam
  15. kalau cuba berlakon pun apa salahnya..:)

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.