Selasa, Oktober 25, 2011

JABATAN PENDIDIKAN DAN ATM SILA AMBIL TINDAKAN (AMARAN : 18 SX) UPDATED ++

Ita Lembut dan Sherita Aziz, nama samaran, walhal mereka LELAKI.

Saya terfikir, bagaimanakah jika blog kebanggaan mereka diakses oleh anak kecil atau remaja? Kelompok masih tidak mampu berfikir secara matang.

Jika enggan termuntah, usah klik blog mereka tetapi jika pembaca berstatus dewasa dan berupaya berfikiran secara matang, silakan. 


Untuk rekod, Sherita, guru LELAKI dipercayai mengajar bahasa Inggeris di Jeli, Kelantan.

Sebelum ini, Sherita memadamkan blog dengan kandungan ekstrimnya, klik di sini namun kini dia kelihatan kembali ke tabiat asalnya. Saya tidak berhasrat menjadi guru besar kepada cikgu terbabit namun menegur perbuatannya atas nama saudara sebangsa dan seagama.

Dia didapati tidak mengkotakan kata-katanya.

2. Klik Ita Lembut 

Berikut antara gambar dimuatkan semula dari blog Ita Lembut. Hanya wajah di bawah ditutup, tidak imej lain di dalam blog.



Fakta, ramai lelaki gay melampiaskan nafsu sesama lelaki TETAPI dua pengamal seks songsang ini kelihatan teramat bangga dengan perlakuan mereka selama ini sehingga tergamak memuatkan banyak gambar lelaki tempatan berbogel di blog mereka.

Hairan, bagaimanakah semua mangsa (atau rela?) Ita Lembut sanggup membenarkan gambar lucah mereka didedahkan untuk tatapan umum?  

Jabatan Pendidikan, sila ambil tindakan tegas terhadap GURU INI bernaung di bawah kementerian diterajui oleh Timbalan Perdana Menteri Malaysia dengan kadar segera.

Kepada pegawai atasan Angkatan Tentera Malaysia, ATM, sila teliti gambar ini, ini, ini dan ini dimuatkan di blog Ita Lembut dan kenal pasti identiti mereka. Jika benar mereka 'abang rimau' atau anggota ATM, sila ambil tindakan.

Jika tindakan saya menegur kedua blogger ini dilihat salah oleh pengikut blog Sherita dan Ita Lembut, terserah. Sebagai individu, saya telah melaksanakan tanggungjawab saya menggunakan kapasiti ada.

Jangan sampai Allah menurunkan bala bencana kepada manusia lain atas perlakuan keji mereka, itu sudah mencukupi bagi saya.

KEMAS KINI I

Apabila blogger Nilkie69 melontarkan pandangan di ruang komen tampalan ini, saya hanya mampu tersenyum.

Lihat blog pilihan untuk bacaannya, klik di SINI.

Seperti saya katakan, saya mengetahui nama sebenar Sherita dan sekolah dia mengajar, usah terlalu mendesak saya untuk mendedahkan informasi itu.

KEMAS KINI II

Ita Lembut telah mengambil tindakan berikut.


Maksudnya blog terbabit masih boleh diakses oleh pembaca jemputan sahaja. Manakala Sherita telah mengambil tindakan drastik.


Ita dan Sherita harus faham, saya mengambil tindakan ini bertujuan untuk memelihara maruah GURU dan maruah mereka terbabit dengan kegiatan seks songsang.

CIKGU Sherita, jika saya dapati pengikut blog CIKGU cuba membuat serangan peribadi, saya tidak akan teragak-agak untuk mendedahkan identiti sebenar CIKGU. Kini, andai kata saya dihubungi oleh pegawai Jabatan Pendidikan, saya akan menyerahkan semua butiran mereka perlukan. Cukuplah masa saya peruntukkan kepada CIKGU selama ini untuk mengubah kaedah perkongsian informasi berhubung kegiatan seks songsang menjadi amalan  CIKGU dan kemudian disebarkan kepada semua.

Sejak cuba memberhentikan tindakan CIKGU kira-kira 2 tahun lalu, ramai lelaki gay menyerang saya di alam maya ini dengan melemparkan pelbagai tohmanan, syukur Allah masiih membekalkan saya dengan kesabaran. Namun, sarang tebuan jangan sesekali dijolok, kelak lebih ramai tersengat.

Maaf, saya tidak dapat mengizinkan CIKGU untuk terus menampilkan kecenderungan terhadap seks songsang secara terbuka. Mengapa? Kerana saya masih beranggapan, CIKGU mempunyai tanggungjawab mendidik anak murid justeru harus bersih jiwa nurani.

Pada masa sama, saya juga berasa bimbang, jika amalam seks songsang CIKGU buktikan selama ini melalui gambar dan penulisan blog tersasar dan anak murid menjadi mangsa kerakusan nafsu CIKGU itu.

48 ulasan:

  1. Biarkan saja. Orang yang normal mana ada mahu buka dan masuk blog homosex ini. Hanya mereka yang sealiran saja yang suka duk masuk dan baca blog begini. Tak betul ke abg Maz? Kalau di lihat pada komen blog Sherita atau Ita lembut tidak ada pun komen yang marah atau anti blog tersebut, that mean hanya golongan yang sealiran sajalah yang duk masuk blog tersebut. Jadi apa masalahnya dengan abang Maz. Abang Maz suka juga ke masuk blog-blog gay atau homosek ni...apa duk dengki sangat dengan Sherita atau Ita Lembut?

    BalasPadam
  2. Nellkie, melihat blog awak, semua pembaca boleh menjangka awak siapa.

    Salahkah jika kelompok lelaki main bontot lelaki ditegur?

    Atau tindakan itu bertentangan dengan ajaran Islam? Cuba jelaskan.

    Molek sungguh insan seperti awak berani meluahkan perasaan tetapi biarlah mengikut ajaran agama.

    BalasPadam
  3. Neilkie, yang salah tetap salah, yang betul tetap betul, En. Mazidul tegur sbab tanggungjawab sebagi seorang Islam, supaya sama2 esok tak dipersoalkan kelak kat akhirat. Jika kita fikir hidup kita di dunia saja, memang la kita boleh wat ape sahaja,tapi pikir2 kan hidup selepas dunia ini, di akhirat sana ya Nielkie

    BalasPadam
  4. ingatlah pada peringatan yakni bencana yang allah telah turunkan pada sebuah bandar pada zaman dahulu yang mengamalkan kehidupan cinta sejenis. jika kita biarkan perkara ini berlaku kita adalah bersubahat dan bencana yang allah akan turunkan pasti akan terkena pada kita insan yang tak bersalah. eloklah dibanteras semua perkara yang mungkar ini.

    BalasPadam
  5. Boleh nak buat maksiat tapi pergilah cari tempat yang ALLAH tak boleh melihat......

    BalasPadam
  6. Geli btul la.. report Suruhanjaya Komunikasi je.

    BalasPadam
  7. Salam buat abang Mazidul. Tak payah abang nak menjangkakan diri saya ni siapa. Saya bukan insan yang hipokrit. Dan saya tidak pernah menafikan diri saya ini seorang gay.Saya kenal diri saya siapa. Harap abg Mazidul pun kenal diri abang juga ya...Salam.

    BalasPadam
  8. Neilkie, adakah awak berbangga hidup sebagai gay?

    Hanya kerana mendakwa mengenali diri awak?

    Saya percaya gay seringkali mendakwa orang straight tidak mengenali mereka. Adakah itu penyebab utama mendorong mereka melakukan hubungan sejenis?

    Jika kami tidak faham, tolong fahamkan.

    Terima kasih.

    BalasPadam
  9. isu ni lagi ke?

    sudah2 la tu abg maz, berlambak2 lg
    blog budak2 main kat internet ni,
    lgpun yg masuk blog depa org2 mcm depa gak, biaq pi la depa nak main jantan pun ahaha...

    interweb r for porn, u jelly?

    BalasPadam
  10. Salam buat abang Maz,

    Untuk pengetahuan saudara,
    Saya pernah menceroboh laptop kepunyaan adik saya beberapa minggu yang lalu...
    Alangkah terkejutnya saya, bila mendapat tahu adik saya melayari laman web berunsurkan pornografi gay...Saya agak terkilan, tapi saya tidak memandang serong kerana kecenderungannya terhadap golongan sesama jenis dab hanya menasihati sahaja..
    Mohon pihak bertanggungjawab melakukan sekatan terhadap blog berikut yang sempat saya catit sebelum ia menjadi barah dalam kehidupan masyarakat kita:

    1. http://mgboys.co.cc/
    2. http://www.malaysiangay.co.cc/
    3. http://zelitadior.blogspot.com/
    4. http://akumerdeka-otai.blogspot.com/

    BalasPadam
  11. Bangga rupanya Neilkie69 ni mengenalkan dirinya sebagai gay. Ingatlah... mati itu adalah benar... bahawa seksaan Allah itu adalah benar... maka, sebelum terlambat... BERTAUBATLAH...

    BalasPadam
  12. Sokong tindakan saudara mazidul kerana berani mendedahkan kegiatan liwat (Gay) yang semakin berleluasa.. sabda rasulullah saw : Barangsiapa yang melihat kemungkaran, maka cegahlah ia dengan tangan (kuasa) yang dia ada, kalau tidak mampu cegahlah dengan lisan (memberi nasihat,penulisan blog dsb) kalau tidak mampu maka cegahlah dengan hati (berdoa semoga Allah memberi hidayah kepada mereka)...saudara mauzidul berada di jalan yang benar.Yang benar tetap benar..

    BalasPadam
  13. Adi, maaf, setakat melontarkan pandangan dan pada masa sama menyembunyikan identiti, itu tidak gentleman.

    Have balls?

    BalasPadam
  14. Syabas Abang Mazidul ..
    Sebagai seorang yang beragama Islam adalah tanggungjawab kita membenteras , menegur dan membetulkan perkara yang salah .

    Ingat ... apabila kita di loh mahfuz nanti kita akan ditanya ... atas tanggungjawab ini ..

    Pada .. Nelkei dan Adi ... saya tidak mengenal anda .... tetapi selagi anda seorang Islam .... Anda harus ingat ....

    ALLAH itu satu .... dari DIA kita datang ... dan dari DIA juga kita akan kembali ..

    Sikap tidak mengambil acuh dan membiarkan sahaja apa yang berlaku disekeliling .... itulah undangan kepada keruntuhan kita orang ISLAM ..

    maaf jika menyinggung ..... saya sekadar meluah pendapat saya ... seorang insan .. yang sedikit ilmu dan tapi masih mengharapkan yang terbaik dalam kehidupan ..

    Saya menyokong sepenuhnya usaha Abg MAzidul ...

    BalasPadam
  15. Saya 'share' maklumat ni di fb, moga Ita lembut dan Sherita bertaubat sebelum terlambat. amin..

    BalasPadam
  16. Berdasarkan respons di sini, nampaknya ada 'gay' yang terasa dengan posting Bro Mazidul... Peliknya mereka tidak rasa berdosa melakukan perbuatan luar tabie kemanusiaan. Di luar fitrah yang telah Allah tetapkan.

    Saya percaya, golongan ini bukan sengkek atau marhaen, sebaliknya ada kelulusan dan kerjaya yang menjamin masa depan.

    Moga mereka sempat bertaubat. AMIN

    BalasPadam
  17. Neilkie69 :
    Saya setuju ngan awak, entah si Panda ini GAY jugek.. biarla mereka nak buat apa pun, janji mereka xganggu hidup orang.. xkesah blog gay ke, apa ke, itu semua hak masing2, kalo xnak tgk, xpayah buka, jangan la sentap, sy pun xpernah buka those blog/web.. pernah dgr, but it's not important kot. YES I'm gay and I'm PROUD ... the reason i came here just wanna say no matter if u're are fuckin gay or not! you were BORN THIS WAY! JUST LIVE UR FUCKIN LIFE .. biar la nak jadi apa pun, dieowg xganggu hidup orang lain. so dari sibuk duk ganngu hidup orang, baik g masjid berdoa dekat Tuhan, tambahkan pahala. xsemua org jadi GAY tu sbb terpaksa atau dipaksa. dah naluri dia mcm tu kan . terima je la..jangan AIB kan orang, nanti kite yang dapat malu jugek ..

    BalasPadam
  18. mmm..
    klu la bleh diajukan 1-2 soalan kpd Ita Lembut dan Sherita Aziz tu..

    1.. bilakah tarikh akhir Ita Lembut dan Sherita Aziz ambil wujud...?
    2.. bila tarikh akhir Ita Lembut dan Sherita Aziz menunaikan solat..?

    sekian terimakasih !!

    BalasPadam
  19. Saya menyokong sepenuhnya tindakan En. Mazidul sbgai wartawan yg sangat bertanggungjawab. Kita mungkin tak faham naluri mereka, tapi kita wajib berusaha membanteras & membetulkan kesilapan mereka...supaya tidak terpalit kepada anak cucu kita @ keluarga mereka sendiri.

    BalasPadam
  20. Ape jua bentuk orientasi seksual adalah hak asasi setiap manusia. Benar. Tp tolonglah jgn pulak nk sebarkan pnyakit kpd yg normal dan sihat, tu dh kire melanggar hak asasi manusia! Bukan nk kutuk, cume nak request :) Thanks.

    BalasPadam
  21. CJ, orientasi seks seseorang, hak individu jika kita melihatnya dari kacamata dunia barat.

    Jika dia beragama Islam, kebebasan terbabit dalam seks songsang, perbuatan dilarang, full stop.

    Apatah lagi, jika maklumat berhubung kegiatan terkutuk itu disebarkan kepada orang ramai dengan sewenang-wenangnya. Jika mereka ingin berkomunikasi sesama mereka atas nama hak asasi manusia, mengapa tidak berkomunikasi dalam dunia tertutup.
    Dunia hanya mereka penghuninya.

    Itu pandangan saya.

    BalasPadam
  22. ye Abg Mazidul, majlis tertutup xpe, xde sape kacau pon. xnak ckp psl agama, yg tu dh termaktub :)

    BalasPadam
  23. kembali pada Allah..kami telah mendengar ramai pemaksiat yang ingin kembali pada Allah menerima kesukaran dari pelbagai sudut..percayalah hanya jalan yang ditunjukkan Allah dan Rasul itu benar..perrcayalah kematian itu benar,percayalah azab kubur itu benar,percayalah soalan munkar dan nankir itu benar..percayalah hari penghisaban,hari perhitungan,laluan titian sirat,syurga dan neraka..itu semua benar..kiranya kamu tidak percaya pada benda yang ghaib samalah kamu tidak percaya ttg diri kamu sendiri

    BalasPadam
  24. Bukan saja salah disisi agama..dari segi moral pun mcm bangang... dah nama songsang...salah la..apanya nak betulnya...
    ni semua manusia alaf baru jer bro Maz..saya sokong pendedahan tuan..semoga anak2 saya tidak terhasut dengan perbuatan diorang tu...
    Besar harapan saya agar HUDUD berjaya dilaksanakan di bumi Malaysia sebelum gempa bumi terjadi di bandaraya Kuala Lumpur

    BalasPadam
  25. Yang askar tu, bebaris hari merdeka bukan main tegap..rupanya main ngan jantan...buat malu la ...

    BalasPadam
  26. "Ya Allah, limpahkanlah rahmatMu kepada Encik Mazidul Akmal Sidek kerana berusaha mencegah mungkar di bumiMu ini. Berilah dia kekuatan dan kesabaran yang tinggi kerana sering menegur ke arah kebaikan. Mudah-mudahan teguran itu menjadi peringatan kepada mereka yang lalai, ameen."

    SMTI: dari kapasiti seorang ibu yang punya anak kecil yang mungkin akan belajar di sekolah juga nanti. saya turut merasa bimbang!

    Ya Allah, Lindungilah anak-anak kecil dan budak-budak sekolah yang belum mengerti sepenuhnya hitam putih kehidupan dunia ini.

    melihat kesungguhan pihak-pihak pembela pada keterbukaan aktiviti songsang, rasanya tidak hairanlah jika akhbar sering melaporkan berita keanehan karakter manusia dewasa ini. berita yang tidak manusiawi. nauzubillahiminzalik!

    (maaf encik mazidul, komen terpanjang.)

    BalasPadam
  27. Tak faham langsung dengan sikap manusia yang suka sama jantina ni.
    Jiwa kotor,main tempat kotor.'Hampuras bete'

    BalasPadam
  28. encik² gay yg komen kat dlm blog nih, dok hebat komen blog mazidul nih, ce reply komen pembaca yg berckp ttg MATI dan ALLAH tu..boleh tak balas?nak gak bace ape yang boleh kamu ckpkan? ape hujah² kamu?

    BalasPadam
  29. SMTI.
    Salam Bro Mazidul, getik saya dgn isu gay yg tak sudah2 ni.. takkan nak tunggu bencana tiba baru mereka ni nak bertaubat.. masalahnya nanti dgn kita2 sekali kena.. ishk nauzubillah..

    Malaysia semakin hancur.. dah jadi pusat casino terbesar dunia pun.. ni isu gay pulak melanda.. buang bayi.. ahh terlalu byk..

    Semoga usaha Bro Mazidul diberkati dan dikurniakan kesihatan utk terus menegur golongan songsang tu..

    BalasPadam
  30. i was wondering, is it really matter? i mean gays or even lesbians? some site even show how Malaysia student having sex in public wearing uniform?? doesn't that really should be more serious? why bring up homosexuality issues when the straight issues can't be solve? and since people keep talking about religion, is it also religion to have sex underage in public? i mean of course some will say, as long it's guy and girl, everything is okay, but think of it, what is she got pregnant? AIDS in early age? and i for the pictures in such blogs, i don't think people should blame the bloggers, blame the people who allows their picture to be taken..yes or no? [i'm neutral on both side, just stating my opinion] thank you~

    BalasPadam
  31. kepada golongan gay beragama ISLAM yg sgtlah "proud to be gay" tu please BERTAUBAT!!!jangan sebab "nafsu semulajadi" korang tu kami semua rakyat Malaysia dpt bala.

    BalasPadam
  32. Hi Jason.. it's cool point it out that nowadays a lot (I mean a lot!) site and blogs depicts all these immorality of Malaysians + muslims (even worse)

    All i can say is that we have to tackle these so called social illness one by one.. Mr Mazidul is taking this issue currently.

    What stinks here is that these people are the frontline of the nation.. for us Muslim, this is a cancer that need to be dissect and kill.

    True muslim CANNOT have sex out of marriage be it lesbian, gay or straight. hence.. if they claim they are muslim then they are in wrog doings and other fellow muslim MUST remind them.

    so, kudos to fellow bloggers esp Mazidul for the bold move open an attack to these toxic group of people and and this intoxicating issue.

    BalasPadam
  33. Azwin, thank you for saying it out loud.

    Jason, I restrict all my comments only to malay gay.

    To non-muslim, it's your life.

    BalasPadam
  34. So you (LGBT) claimed it is Human Right to profess your sexual acts publicly..and it is Human Right for us too by voicing out our rejection against it to saving and preserving humanity..LBGT is a crime against human nature...even animal kingdom doesn't have this issue..it's logical fallacies and naturally against human biological system..its disordered.

    BalasPadam
  35. lubang kunyit jugak yang dicarinya...hahahhahahahaha

    BalasPadam
  36. This is interesting. (harap tak terlambat bg komen).

    pendedahan ni ada baik buruk. pertama, buat org yg tak tahu jd tahu.. (oo..rupanya byk blog homosex...nanti ada pulak yg mintak "boleh bg link blog gay yg lain?"

    kedua, bukan 'blog' dibuat utk kebebasan bersuara ker en mazidul? a totally secular free speech. jgn nanti blog anda ditutup kerana gara2 org ckp 'pendedahan melampau, tak sesuai dgn adat timur'.

    bg saya, kalau betul 'blogger' tu salah, tangkap dia. bukan tutup blog dia, nanti dia buat blog lain. Lgpun, Blogspot kn bg 'warning' kalau nak masuk blog2 18sx... masing2 dh beso, dh boleh pikir, bkn budak2 lg...tak gitu en. mazidul?

    BalasPadam
  37. sudah terang lagi nyata bahawa mereka yang menggunakan jalan belakang ini adalah mereka yang membuat kesalahan yang di buat oleh kaum Nabi Allah Lut

    dan mereka ini telah di musnahkan dan tempat dan tanda kemusnahan itu dapat diliat dengan jelas melalui Sodom dan Gomorrah,sila baca buku nukilan HARUN YAHYA

    mereka yang terlibat dalam aktiviti songsang ini harusnya di perangi,baik dari tindakan mahupun hati

    saya mencadangkan kepada saudara Mazidul Akmal ke kawasan Bandar Tun Razak,port mereka suka lepak di restoran Q bistro berdepan dengan masjid Permaisuri.

    Apakah kemungkinan golongan gay untuk tinggal serumah?adakah berdekatan dengan kawasan tersebut?

    BalasPadam
  38. baru terbaca blog nie....hehehe...kita ni dah kira beruntung kerana menjadi umat Nabi Muhammad SAW...andaikata kita hidup di zaman Nabi² terdahulu...sudah tentu ALLAH bayar tunai...kan sia-sia mati dalam kekufuran tanpa sempat bertaubat...peringatan utk diri sendiri dan saudara seagama....

    BalasPadam
  39. apa punya cikgu ni.. aku harap dia cepat bertaubat....

    BalasPadam
  40. hei neilkei69, adi, gaga!
    pegi mati lah korang..orang dah baik2 bagi nasihat xnak dengar..jangan kerna sifat lahanatullah korang ni satu Malaysia kena bencana Allah nak bagi peringatan..hidup menyusahkan..mati xnak..nanti dalam kubur korang terimalah azab seksaan sampai kiamat..pastu next stage masok neraka jahanam,,,..bangang punya sotong..

    BalasPadam
  41. golongan gay ini pernah disebut akan muncul segolongan spt umat nabi lut diakhir zaman.kalau kita berbangga menjadi umat nabi muhamad mungkin mereka berbangga menjadi umat nabi lut.siksaan allah akan datang jua pada mereka.kesihan generasi akan datang.sukar utk berkembang sebab main bontot mana boleh beranak..beranak taik adalah...ada tempat bersih pergi cari lubang taik.so..kaum2 gay ni jenis suka main tahi...masa depan manusia semakin berkurang yg tinggal cuma gay2 tua yg nyanyok duk main taik...confirm...

    BalasPadam
  42. sama je gay ngan golongan normal kebanyakan di akhir zaman ni semua nyer terlibat maksiat dari berjudi arak sampai ke zina.. paling dasyat orang yang berzina dan melahirkan anak tidak dihukum malah ada temapt perlindungan lagi untuk menyambut anak2 zina. Yang sedih diakan datang ramai anak2 haram akan dilahirkan dan ramai pula bakal bermenantu golongan yg tidak berbapa ini. Apa yang pasti untuk mengurangkan gejala seks luar tabii dan zina dikalangan gay dan orang normal adalah dgn menguatkuasakan undang2 islam.

    BalasPadam
  43. salam..
    berkenaan dengan isu ni..
    tidak dapat dinafikan memang wujud golongan yang minat sejenis ni sejak dari lahir mahupun keturunan genetik..
    kita sememangnya tidak boleh diskriminasi mereka..
    namun, mereka (golongan sejenis) harus faham..
    malaysia adalah negara yang boleh dikatakan LIBERAL MINDED tapi tidak boleh melampaui batas agama islam..
    semoga ALLAH membuka pintu hati mereka..
    insyaALLAH..
    AMIN..
    ;[)

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.