Sabtu, Julai 13, 2013

FACEBOOK ALVIN DAN VIVIAN GHAIB SETELAH MEMPERSENDAKAN UMAT ISLAM



Alvin dan Vivian sebelum ini berlaku biadab mempersendakan umat  ISLAM dan Jabatan Kemajuan Islam Malaysia, JAKIM.


Mereka mengucapkan selamat berbuka puasa dengan sup herba rusuk babi disertakan logo halal JAKIM.

Klik di sini.


Kita semua bukan bodoh dan mampu  menjangka kedua budak CINA ini tentunya tahu  poster mereka muatkan sebelum ini  di laman facebook bakal mengguris hati semua umat Islam di Malaysia.  

Pasangan itu kononnya kemudian  menyedari kesilapan dilakukan  dan mempamerkan poster di atas disertakan dengan catatan di bawah.

Teliti kenyataan di poster.

'Ampunkanlah kami (nah marilah nikmati makanan yang sebenar sekarang'. 

Kenyataan itu secara jelas menunjukkan, sebelum ini mereka menyedari hidangan bak kut teh itu haram kepada orang Islam. Namun masih mereka bertindak dungu bertujuan menyakitkan hati  penganut agama Islam.


MCA Negeri Sembilan dilaporkan membuat laporan polis, meminta pihak berkuasa mengambil  tindakan tegas terhadap pasangan itu.

Ya, MCA, Malaysian CHINESE Association.

Klik di sini.

Terkini,  facebook Alvin dan Vivian didapati telah 'hilang'.

Ajaib.

Mengapakah dipadamkan? Berani buat, berani tanggung. Mungkin mereka gentar dengan sikap sebilangan Melayu, alang-alang menyeluk pekasam, biar sampai ke pangkal lengan.

Sekadar meludah muka mereka jika bersua, BUKAN perbuatan jenayah.  Selepas itu, minta maaf dan beritahu mereka kita tidak tahu perbuatan meludah muka itu adalah  tindakan biadab.

18 ulasan:

  1. MCA...ya..tapi jangan tertipu dengan kaum ni.The Star yang merupakan surat khabar dibawah MCA telah membuat liputan kepada kedua-dua pelakon porno nih..
    Damage control pada isu2 menghina islam dan orang melayu akan bermula dengan The Star. Something very fishy here...

    BalasPadam
  2. tahniah bang mazidul kerana sebarkan berita ni

    BalasPadam
  3. Bila tgk muka pasangan ni pon da terasa geli.... Mereka ni mmg ada mslh mental.....

    BalasPadam
  4. kami mahu melihat tindakan daripada kerajaan. setakat report, apa tindakan boleh diambil. terang2 menghina islam. apa dia ingat semua cina dalam malaysia ni makan babi. cina pun ada yang islam. tapi kurang mendapat pembelaan. Sebab umno hanya sibuk dengan perjuangan melayu. Kami mahu tindakan lebih keras dikenakan. MCA nak report ke, DAP nak report ke, PAS nak report ke. Yang kami mahu tindakan yang akan diambil. adios

    admin
    bankami.net

    BalasPadam
  5. kafir laknat sudahlah penzina tidak sedar diri betul ni jantan dan betina biadap ...

    BalasPadam
  6. Salam,
    Boleh tak saudara mazidul, laporkan perkembangan 2 CINA ni sampai mana Malaysia akan ambil tindakan, Kalau boleh dedahkan sekali siapa keluarga 2 ekor ni yang berjaya melahirkan negarawan bertaraf binatang ini..kita pun pelik...kes penghinaan DYMM Yang Dipertuan agong baru ni pun dah senyap...boleh tak kita jangan "hangat-hangat taik ayam"

    BalasPadam
  7. Elok kita semua boikot the star jugak, bukan ada berita bagus pun, iklan je penuh, stick to NST, BH and Utusan only.

    BalasPadam
  8. Seperti biasa, masalah ni akan diambilkisah oleh pihak tertentu, esoknya keluar TV untuk minta maaf kepada umat Islam Malaysia, dan isu ni akan senyap.. Tak lama selepas itu perkara yang hampir sama berulang seolah tiada yang benar-benar kisah dengan sensitiviti umat Islam...

    BalasPadam
  9. Kalau bersua dan perasan merteka ini dimana-mana saya akan meludah muka mereka.

    BalasPadam
  10. cuba mazidul check kat www.alvivi.tv (youtube) pelbagai video mengenai seks dirakamkan oleh mereka di sana

    BalasPadam
  11. Sy x fhm kenapa mereka 2 org ni masih boleh terlepas.. pd sy mereka ni terlampau berani menghina agama islam... dah la dlu kecoh kat akhbar dgn video mereka... memalukan malaysia...

    BalasPadam
  12. Buat ape nak tgok..?..xlayak utk dlawati..no moral..

    BalasPadam
  13. kes ini hanyalah salah satu dari berbagai kes yg berantai dari sekian lama, islam dihina, melayu dihina. kemuydian mereka akan mohon maaf dan dilepaskan. yang kurang ajarnya adalah apabila ada yang diangkat sebagai selebriti seperti Namewee. Cacing sudah naik kemata, mata pun dah kena kencing, masihkah nak sabar sajaaa

    BalasPadam
  14. its all about chineesee!! some of them..

    BalasPadam
  15. Saya ingin mencadangkan agar mereka yg menghina DYMM Yang Dipertuan Agong dan agama rasmi negara dikenakan tindakan "lucut kewarganegaraan". Agar dijadikan pengajaran kepada yang lain.

    BalasPadam
  16. ini yang betul,kata white,buang kewarganegaraan ! atau yang kedua,gantung sampai mati je ! tapi dah tau,takkan buat punya,cuma repot--tunggu--dan maafkan je,itu je tiap tiap kali/tiap tiap tahun,dh naik muak ! !

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.