Khamis, Mac 13, 2014

CABAL TIMES DEDAHKAN TENTANG DIEGO GARCIA DAN MH370


Pangkalan Tentera Udara Amerika Syarikat, Diego Garcia terletak di Lautan Hindi, dilengkapi landasan untuk pesawat mendarat.

Portal Cabal Times mendedahkan jangkaan mengenai kehilangan MH370

Klik di sini.

29 ulasan:

  1. Sedara blog ni sudah bgtau yg benda ni nanti berlaku sejak 2013. plg awal sebut pasal Diego Garcia n plan USA utk tawan Selat Melaka.

    http://satuhala.blogspot.com/2014/03/diego-garcia-cerita-kapal-terbang.html?showComment=1394605426188

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pemimpin msia mana yg sgt baik dgn us ni?...hmm terang lg bersuluh

      Padam
  2. Selama ni USA berharap pada DSAI utk menguasai selat Melaka. Jika DSAI menjadi PM, mudahlah USA mendapat tapak ketenteraan di selat melaka.

    Selepas mendapat tahu DSAI dijatuhi hukuman penjara, mereka tidak lagi boleh bergantung pada DSAI. So saya rasa, ini adalah Plan B USA utk menguasai Malaysia.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tengku, Tun Razak, Hussein Onn, Mahathir, Abdullah dan akhir nya NAJIB semua ada link dengan USA. Kita bergantung dengan ehsan mereka untuk pengecualian cukai untuk masuk barangan ke negara mereka sebagai negara dunia ketiga (Sedang membangun) Sama ler juga dengan negeri Cina.

      Padam
    2. Pemimpin Malaysia yg lain baik dgn USA demi kepentingan negara....anwar kamcing dhn USA demi kepentingan peribadi...

      Padam
    3. Pemimpin Malaysia yg lepas dan PM sekarang berbaik dgn USA utk kepentingan negara tp anwar kamcing dgn USA ( CIA, ISRAEL) secara peribadi utk kepentingan peribadi...

      Padam
  3. begitu logik juga dakwaan dan spekulasi ini. deigo garcia boleh diakses oleh mh370 dengan jumlah minyak yg ada selepas penerbangan sejam. (00.41 am terbang dan hilang dari radar 01.30 am). tanpa 'mayday' apa perlunya pesawat berpatah balik dan terbang rendah (selain mengubah penerbangan menuju bahagian barat). semuanya untuk mengelak dari cerapan radar! oh! siapalah punya angkara ini sehingga memangsakan begitu ramai penumpang. tidak cukupkah lagi dengan tragedi wtc pd 11/9 dahulu? apakah agendanya? walaupun ini hanya cetusan rasa dan spekulasi tetapi ianya belum lagi bernoktah. segalanya mungkin!

    BalasPadam
    Balasan
    1. missing links berkaitan 9/11
      http://www.al-jamaah.com/?p=582

      Tidak perlu terlampau takut dengan rancangan jahat org2 kafir. Ini qadar yg terjadi dengan izin Allah. Oleh itu, umat Islam terutamanya wajib perisaikan diri dengan ilmu dan aqeedah. Hayati firman Allah:

      "Sesungguhnya orang kafir itu merencanakan tipu daya yang jahat dengan sebenar-benarnya. Dan Akupun membuat rencana (pula) dengan sebenar-benarnya. Karena itu beri tangguhlah orang-orang kafir itu yaitu beri tangguhlah mereka itu barang sebentar." (At-Taariq, 86:15-17)

      "Kami biarkan mereka bersenang-senang sebentar, kemudian Kami paksa mereka (masuk) ke dalam siksa yang keras." (Luqmaan, 31:24)

      Padam
  4. Pray for MH370....
    http://powerbank-my.blogspot.com/

    BalasPadam
  5. Apa yg sedang belaku sekarang, adalah tindakan melaga-lagakan sesama kita dan dengan negara2 jiran.

    BalasPadam
  6. Petua mencari orang hilang di sungai atau laut oleh Ustaz Kazim Elias
    7 biji batu, bacakan ayat ayat ini untuk setiap batu:-
    1. AlFatihah 14 kali
    2. Ayat kursi 7 kali
    3. Surah al-iklas 7 kali
    4- surah al falak
    5. Surah annas -7 kali
    6. Surah al a"raf juzuk 8 ayat 13 - 7 kali
    7. Lailahaila anta subhanakainimuntum minaszalimin -7 kali

    Habis dibaca semua, setiap biji bacakan "Bismlahhiallahhuakbar@ dan lempar ke tempat jatuh dalam air. InsyaAllah dengan izin Allah, jika mati mayatnya timbul, jika didarat dan masih hidup, beliau akan kembali ke rumah atau ada berita.

    BalasPadam
  7. Teori konspirasi..tapi bila ingat balik last year Lahad Datu, all eyes on Malaysia tgk our capability bila ada serangan dari luar..tahun ni..all eyes on Malaysia tgk our capability bila ada serangan dari internal system itu sendiri..ada pihak nak test power?
    One of the tactic was to create 'something' to divert the attention atau to create 'something' to use it as a reason for interfearance..ada orang nak cari 'benda' tersembunyi di Malaysia?
    Moga Allah permudahkan urusan mencari mereka..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pening aku bc kjp bi kjp bm..klu bm tulis bm je..klu nk tulis bi..dr mula smp hbs bi je la dik huhu..jgn mare yer...

      Padam
    2. jiran sebelah ni yg langsung tak boleh dipercayai.. negara kecil ini sedang menjayakn hasrat america.. tp insha Allah.. Allah Maha Berkuasa.. selagi ada bulan dn bintang selagi itulah musuh Islam tidak dapat menembus benteng Islam di Malaysia ini.. amin

      Padam
  8. Saya fikir pencarian kita semakin menghampiri noktahnya. Jika ini benar, adalah jelas campurtangan kuasa besar memang tidak boleh diambil mudah malah mesti ditangani menerusi saluran diplomatik yang terbaik dan telus oleh pihak terlibat khususnya dari negara kita... Harapan kita semua, penumpang yang tidak berdosa harus dikembalikan kepada keluarga mereka.

    BalasPadam
  9. Antara hikmah dan iktibar kehilangan MH370 setakat ini ialah;

    1. Sekurang-kurang manusia mahu berfikir dan kembali mengatakan hebatnya kuasa Allah walau pun untuk seketika!

    2. Tentu ada segelintir manusia yang beriman akan bertambah keimanan mereka. Sedangkan orang beriman dan bertaqwa itu sentiasa mengaitkan sesuatu peristiwa dengan Allah sekali pun kakinya tertusuk duri di jalanan!

    3. Mendorong manusia mengharap kepada kuasa Allah atau keajaiban dari Tuhan!

    4. Di Malaysia khususnya, sekurang-kurangnya meredakan persengketaan politik yang semakin hari semakin menjauhkan manusia dengan Allah.

    5. Mengalih pandangan dunia terhadap kekalutan politik di Malaysia kepada suatu peristiwa kemanusiaan dan ketuhanan! Dengan peristiwa ini, seolah-olah dunia sedang diajak untuk mengenal Allah melalui Malaysia!

    6. Isu politik, ekonomi, social dan bencana alam yang kian parah dari masa ke masa semacam terhenti seketika oleh satu babak menarik. Allah mahu mengajak manusia kembali kepadaNya untuk menyelesaikan semua masalah kehidupan yang sedang meruncing.

    7. Sekiranya kehilangan pesawat ini terus ‘hilang’, barangkali ianya isyarat besar menjelang peristiwa yang sangat besar di akhir zaman.

    8. Mungkinkah misteri ini akan menjadikan manusia yang bertuhankan akal mahu untuk tunduk kepada suatu kuasa roh oleh “Kerajaan Ajaib” yang ghaib?

    9. Apa pun hikmahnya hanya Allah Yang Maha Tahu. Di zaman Nabi Allah Nuh, Allah saw lakukan banjir besar di seluruh dunia, tetapi hanya sekitar 80 orang sahaja yang terus beriman dan makin kuat rasa bertuhan dalam diri mereka.

    10. Tidak hairan jika peristiwa apa pun Tuhan lakukan, hanya segelintir manusia yang mahu kembali kepada Allah dikeranakan peristiwa tersebut.

    Pesawat MH370 bukan sahaja telah pun menerbangkan seramai 227 penumpangnya lalu “hilang” tetapi diharapkan impaknya boleh pula membuatkan hati-hati manusia untuk terbang bertemu Tuhannya sehingga dunia ‘hilang’ dari hati mereka.

    BalasPadam
  10. Salam bro Mazidul.

    Siapa sangka, mereka sudah mula mencari di kawasan ini, mungkin hanya untuk menutup bukti. Tahniah, artikel carian yg menarik, ditulis sebelum mereka mencari di kawasan ini. Mereka merancang dan Allah juga merancang dan Allah adalah perancang yg paling bagus. Semoga Allah melindungi kita daripada perancangan jahat manusia.

    BalasPadam
  11. Assalamualaikum bro Mazidul..

    Terdapat laporan mengenai 'perisik' yang turut berada di dalam kapal terbang MH370.. Sejauh mana kebenarannya? Boleh cuba bongkarkan.. Sumber: http://beforeitsnews.com/events/2014/03/spies-on-missing-malaysia-airline-plane-5-major-defense-contractor-companies-26-intel-passengers-2432766.html

    BalasPadam
  12. 2013-2014 pn terdapat tuntutan laut china selatan dr china(beijing)..4 armada china telah melepaskan tembakan diudara termasuk memacak keluli bg menanda sempadan,

    BalasPadam
  13. Malaysia ni malang sbb ramai yg jadi talibarut asing, pemuja2 barat yg di agung2kan oelh Anwar Ibrahim. Jik negara luar asak dan buli kita, jika rakyat kita baik dan bersatu kita tetap kuat bersama. Tp malang dan bala musibah besar bila tertubuhnya Pakatan Rakyat-iaitu gabungan pemikir2 doktrin Barat-Dajjal.. rakyat sudah terbalik.. yg baik dkitakan jahat..yg jahat dikatakan baik.. negara di asak oleh rakyat jahat yg sama2 mahu melihat negara ini tumbang ditangan kuasa2 dajjal.

    Hanya pada Allah SWT shj kita mengadu dan meminta pertolongan..ujian ini amat berat. Saya yang tidak menjadi menteri pun boleh rasai empati bagaiman Menteri terlibat hari2 terpaksa menghadapi tekanan media, tekanan diplomatik.. atas permainan jahat ke atas MH370 ini. Kenapa MAS yg dipilih..?

    Friman Allah SWT dlm Al-Quran : "Wa makaru Wamakarallah..WALLAHU KHAIRUL MAAKIRIINN.." walau sejahat mana gabungan pakatan jahat dalam negara dan luar mahu rosakkan negara ini..yakinlah ALLAAH ADALAH TUHAN YANG MAHA BERKUASA.. DIALAH YANG MENGATURKAN SEGALA PERANCANGAN!..

    Semoga MH370 di jumpai segera dengan selamatnya.. peliharalah Malaysia tercinta ini dr kejahatan2 puak2 perosak termasuk kumpulan Anwar Ibrahim-Pakatan Rakyat dan Agen2 Asing Laknatullah!!

    Ameen!

    BalasPadam
  14. Yang paling malang Pemimpin2 Malaysia tidak kembali kepada Islam malahan perleceh dan memandang rendah kepada Hukum Allah. Allah menurunkan bala demi bala. Kenapa Pemimpin dan penyokongnya masih buta mata dan hati?

    BalasPadam
  15. Mohon pencerahan...
    http://darah-satria.blogspot.com/2014/03/agenda-tersirat-disebalik-rampasan.html?m=1

    Wallahualam...

    BalasPadam
  16. Wallahualam... Moga Allah beri petunjuk. Amiin Ya Rabbal Alamin.

    http://darah-satria.blogspot.com/2014/03/agenda-tersirat-disebalik-rampasan.html?m=1

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.