Isnin, Jun 24, 2013

KONGKEK DALAM PREMIS JUDI RM50

"Kedai perjudian itu beroperasi 24 jam sehari. Dua wanita Indonesia bekerja melayan pelanggan berjudi, majoriti warga asing. Kalau hendak kongkek  RM50 sahaja di dalam bilik mereka di premis sama," ujar rakan peniaga.


"Macam mana awak tahu?," soal saya.

"Wanita  Indonesia itu  pelanggan kedai saya dan pelanggan pelacur itu juga  selalu berjumpa saya," katanya lagi.

Jarang  benar kita mendengar pakej  2 dalam 1 seperti itu,  kegiatan  perjudian  dan pelacuran digabungkan.

Premis  itu terletak di SELANGOR.

Kes ini UNIK.


2 ulasan:

  1. standart la bang,Starway KTV kt sungai long,Infiniti kt Desa Mentari Sunway,sama gak operasinya.nk tggu operasi dr pihak berkuasa,smpi skg apa pun takde.nak kata saya tak buat laporan dah 4kali.kat blog abg pn saya dah lapor.

    BalasPadam
  2. Di bidor perak ni pun dah byk kali serbu.hari ni serbu,esok masuk paper.lusa bukak balik

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.