Selasa, Oktober 21, 2008

Doakan Kami

Mungkin ramai terkejut membaca berita dimuatkan dalam surat khabar tempatan hari ini. Saya percaya pelbagai spekulasi timbul di kalangan media dan orang ramai. Itu lumrah.

Apa pun hanya saya dan keluarga mengetahui perkara sebenar. Doakan kami mampu mengharungi cabaran ini.

23 ulasan:

  1. saya pun terkejut juga bila membacanya.. saya hanya boleh mendoakan sahaja..

    mungkin ada cerita disebaliknya. jgn berfikiran negatif kepada abg mazidul ek

    BalasPadam
  2. saya doakan segala urusan dipermudahkanNya. Jika masih ada kasih sayang dan tolak ansur demi masa depan esepcially anak-anak, berbaiklah. Tapi kalau masing-masing dah ada pilihan lain, susah nak cakap, biasa waktu begini, pilihan baru itu akan menjadi pilihan utama. Istikharah mohon petunjuk dariNya. Wallahualam.

    BalasPadam
  3. salaam...saya baru baca berita itu.. semoga segalanya Allaah mudahkan...'pasti' ada hikmah disebaliknya...inshaAllaah

    BalasPadam
  4. Salam...Bro,

    apapun Bro dan keluarga je yang tahu..tak yahla buat spekulasi yang bukan2.kita doakan semoga Bro dan isteri dapat mencari penyelesaian yang terbaik utk kedua-dua belah pihak dan juga demi anak2..:)..semoga tabah menghadapi ujianNya..

    BalasPadam
  5. harap abang banyak2 bersabar.. pasti ada hikmah di sebalik dugaan ini.. saat2 macam ni, sokongan dari keluarga adalah amat diperlukan... saya percaya abang mampu hadapi semua ni..

    BalasPadam
  6. Terima kasih semua. InsyaAllah kesudahannya tidak seburuk mana.

    BalasPadam
  7. Saya pon doakan semuanya baik-baik aja abg mazidul.. mungkin ada hikmah disebalik semua ni.. saya harap abg mazidul tabah menghadapi apa jua cabaran yg berlaku... amin.

    BalasPadam
  8. Hurm, terkejut saya baca berita tu. Tp Bro Mazidul banyakkan la bersabar dan tabahkan hati, kuatkan semangat. Sentiasa berdoa pada Allah.

    BalasPadam
  9. Dugaan demi dugaan mmg tak siapa dpt elak cuma hrp tabah menghadapi.. Semoga Allah tunjukkan jln penyelesaian dan tentukan sebaik2 kesudahan. Amin..

    BalasPadam
  10. saya terkejut...
    mungkin ada hikmah disebalik semua nie..semoga abg mazidul tabah & byk bersabar...

    BalasPadam
  11. insyaAllah..akan didoakan... ;)
    harap abg mazidul n family tabah dan sentiasa positif dlm harungi semua dugaan.

    BalasPadam
  12. Allah menguji hambanya dengan berbagai cara.Semoga saudara Mazidul dan isteri dapat mencari jalan penyelesaian dengan sebaiknya.Saya doakan anda berdua dan anak2 tabah menghadapi ujian ini.Rahsia Allah besar hikmahnya...muhasabah diri dan bertawakal kepadaNya...Amin.

    BalasPadam
  13. padanlah..awal2 lagi dah masuk kat forum cari tu...

    tak boleh nak komen lebih2 pasal ni.. rumahtangga masing2 kan..yg pastinya.. ada hikmah di sebalik sesuatu yg berlaku...

    semoga mendapat penyelesaian yg baik demi anak2...aminn...

    BalasPadam
  14. Saya juga mendoakan yg baik2 saja...ajal maut, jodoh pertemuan di tangan Yg Esa..sebagai yg telah dewasa, ambillah keputusan yg difikirkan terbaik utk anda sekeluarga terutama anak2. Semoga tabah dlm mengharungi kesemuanya..

    BalasPadam
  15. Life is to short and everyone should live life to the fullest! You only get one chance to live. Make it the best!

    Itu mmg impian stiap org. Tapi bolehkah kita dapat semua benda yg kita nak dalam dunia ni?

    If people dont know what you want, how can they give it to you? Betul tak?

    So start from today say out apa yg dimahukan....Tolak ke tepi hal yg negatif. Anda akan dilihat seorang yang mempunyai mindset yg cukup teguh....

    Never self-hate.

    Tabahkan hati...

    BalasPadam
  16. apa apa pun..nik dan rakan rakan doakan semuanyer akan berjalan lancar...insyaAllah...we'll always b there...just like how we've talked and discuss time masa kita jumpa...the boys pun said the same thing and mintak sampaikan pesan yang sama jugak....take care abg mazidul...

    BalasPadam
  17. Akmal,
    tanpa dugaan dan cabaran, apalah makna kebahagiaan..

    'hidup ini adalah keputusan diri sendiri'

    BalasPadam
  18. Saya pada mulanya terkejut gak dgn berita ini..Apa pun semoga tabah menghadapi segala dugaan yg mendatang..Terkandung seribu hikmah disebaliknya..

    Drug Addiction Treatment

    BalasPadam
  19. Salam....

    Terkejut juga saya. Walau apa pun saya doakan yg terbaik la utk abg mazidul dan keluarga. Insyaallah dihujungnya nanti akan ada sinar menjelma...
    Mudah2an.

    BalasPadam
  20. Salam, walaupun terkejut dengan berita tersebut, saya percaya sdr dan keluarga lebih mengetahuinya. Saya doakan agar Allah swt mempermudahkan segala permasalahan. Selalulah mengadu kepadaNya jika kegusaran datang menjelma. Moga yang terbaik untuk sdr, isteri dan anak2 akan menjelma.

    BalasPadam
  21. Dalam cerita ada rahsia..

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.