Khamis, Jun 21, 2012

KISAH GADIS SIMPANAN DAN ANAK IKAN

Saya kira ramai wanita membela anak ikan.

Anak ikan emas, ikan kelisa atau ikan puyu dipelihara di dalam bekas kecil dihiasi pokok kecil tiruan atau di akuarium di sudut rumah. 

Pun begitu 'anak ikan' saya maksudkan, lelaki muda, berusia awal 20 an.

Lazimya, kita mendengar lelaki berusia, hidup mewah dan digelar 'Sugar Daddy' menyimpan gadis muda cantik untuk memuaskan nafsu berikutan isteri mereka sedang dimamah usia. Berikutan kemampuan dari aspek kewangan, Sugar Daddy sudi menyewakan unit kondomininum mewah untuk gadis belaan tinggal dan berkunjung ke rumah itu sekali sekala untuk memuaskan hawa nafsu mereka. Sebagai balasan, sebahagian atau sepenuh kos keperluan hidup gadis terbabit ditanggung oleh Sugar Daddy.

Teringat saya kepada antara kenyataan kenalan, gadis berusia 22 tahun ketika saya temui di Bangsar, Kuala Lumpur, kira-kira 12 tahun lalu, 'Zu'.

"Sugar Daddy saya sekarang ini bekerja di Afrika Selatan, balik ke sini, dua kali setahun. Sebulan, dia masukkan duit ke dalam akaun RM7,000," jelasnya ringkas.

Zu berasal dari Sungai Petani, Kedah dan sewaktu ditemui mempunyai teman lelaki berusia lebih kurang sama.

"Ada Sugar Daddy, ada boyfriend sekali?," soal saya.

"Sugar Daddy jarang berjumpa. Cuma beberapa kali saya terbang ke Afrika Selatan, bercuti di sana. Tetapi berbanding dia, rimas juga bila ada boyfriend macam ini, kuat jelas, kuat marah dan kekadang tangan dan kaki naik ke badan kita," Keluh Zu. 

Berbeza dengan nasib seorang lagi gadis simpanan Sugar Daddy, biarlah saya namakan dia, 'Amy'.  Dia saya temui secara kebetulan sewaktu kenderaan dinaiki gadis itu  terbabit dalam kemalangan jalanraya di Subang Jaya, Selangor.

Kejadian itu berlaku sekitar tahun 2006.

Amy mendakwa disimpan oleh pemimpin politik berusia awal 30 an dan dia sering dibawa bercuti di luar negara. Satu daripada gambar ditunjukkan kepada saya, Amy dan Sugar Daddy sedang mandi di kolam renang hotel terkemuka di luar negara.

"Untunglah," komen ringkas saya.

"Gambar itu dirakamkan kira-kira setahun lalu. Sekarang dia sibuk dengan kerjaya politik. Setiap bulan dia masih memasukkan duit ke dalam akaun bank saya tetapi tidak banyak, cukup untuk menampung kos kehidupan sebagai orang bujang," ujar Amy.

Ketika itu Amy berusia 23 tahun, kini saya anggarkan 31 tahun. Barangkali dia sudah mendirikan rumah tangga bersama jejaka pilihannya.

Rumusannya, jarang wanita disimpan lama oleh Sugar Daddy. Sebaik usia mereka meningkat dan bakal mencecah 30 an, lazimnya perhubungan dinoktahkan. Akibatnya, sebilangan bekas gadis simpanan terkapai-kapai mencari rezeki dan cuba berdikari untuk meneruskan kehidupan mereka. Kebergantungan sepenuhnya terhadap wang disumbangkan oleh Sugar Daddy mereka sebelum itu akhirnya memerangkap diri.

Kepada pembaca terlepas membaca entri kisah Marsha Si Perempuan Simpanan, klik di sini.

Barangkali gegendangan telinga sebilangan daripada kita sudah kematu mendengar kisah Sugar Daddy dan gadis simpanan mereka.

Jadi mari kita beralih menganalisa kisah anak ikan, belaan Sugar Mummy. 

Sugar Mummy lazimnya wanita berstatus janda atau isteri. Ramai berkata, mereka menjadi Sugar Mummy akibat diabaikan oleh suami, terlalu sibuk mengejar kekayaan sehingga meninggalkan isteri mereka kegersangan. Di waktu terluang, isteri bersama rakan seangkatan, mencari ruang dan peluang untuk ditemankan lelaki jauh lebih muda.

Anak ikan mungkin diperkenalkan kepada mereka.

Selalunya kita terdengar, anak ikan harus kacak dan bijak melayan kehendak wanita lebih berusia. Seks barangkali bukan soal utama. Layanan itu lebih kepada emosi, biarpun kaya, Sugar Mummy kesunyian dan berasa dikesampingankan oleh suami mereka. 

Sedikit belaian jiwa dan fizikal pastinya dihargai.

Berbanding gadis belaan Sugar Daddy, jarang benar kita mendengar luahan hati mahupun keluhan anak ikan. Barangkali, bekas teman wanita Sugar Daddy ditinggalkan selepas tubuh mereka puas digunakan untuk memuaskan nafsu lelaki. Manakala kesan fizikal tidak dapat dikesan langsung di tubuh anak ikan.  Mereka mampu hidup mewah, menutup sebelah mata  atau lampu bilik jika Sugar Mummy tua dilayan di ranjang. Andai kata perkhidmatan mereka tidak diperlukan lagi, mereka berlalu pergi dan berkebarangkalian mencari Sugar Mummy baru.

Pengalaman sebelum itu, boleh digunakan untuk menawarkan perkhidmatan lebih berkualiti kepada wanita gersang dan kesunyian.

Sila baca kisah anak ikan dan pasangannya berusia 20 tahun lebih tua, klik di sini.

Ternyata, sebilangan wanita berusia kekadang cenderung ingin dibelai lelaki lebih muda, mungkin seusia anak mereka sendiri. 


Anak ikan bertubuh sasa, suami pula barangkali berperut boroi justeru kurang menyelerakan. 

Jika anak ikan di luar sana ingin berkongsi cerita bersama pembaca blog ini, sila klik di sini dan hubungi saya. Seperti biasa, identiti diri akan dirahsiakan.

7 ulasan:

  1. Macam-macam perkara berlaku zaman sekarang ini..

    Dulu perempuan simpanan.. sekarang ada istilah baru rupanya.. Ada anak ikan lah pula..

    Cabaran SEO Eyriqazz vs Denaihati

    BalasPadam
  2. Good Evening Bro Mazidul
    Tak dinafikan memang ada benarnya kegersangan mahukan kesegaran semula
    Tanah kering kena dibasahkan balik
    Maka tidak hairanlah jika kisahnya pucuk muda jadi kesukaan kuda tua sebenarnya
    Inilah realiti manusia sebenarnya,
    Tapi setuju dengan pandangan Bro tentang Kisah Sugar Mummy neh
    Susah nak dengar diaorang dump toy boy sesuka hati kalau nak compare dengan sugar daddy...
    Biasalah, Habis Madu Sepah Dibuang Pula

    A bit info to be share on this...
    Mature lady like young boy due to many reasons...
    Mostly due to "Saliva Power" or "Tools Power" On Basic & Advance Drilling Task (Adults Fully Understood On This !!)
    Instead Young Boy look for Mature Lady whose came from wealthy background due to short cut on Faster ATM Cash Withdrawal
    Both parties have their own interest...
    Go and find the story of those toy boy
    No surprise if you found most of 'em Students and low level of professional nowadays

    HoHoHo Janganlah letak hantaran mahal mahal lain kali, Tak ke naya bebudak zaman sekarang ???
    Thanks Bro on your nice posting
    SMTI !!

    BalasPadam
  3. anak2 ikan ni tak tau malu ke dengan mak bapak, keluarga, rakan2? dah takde pegangan agama ke? ni nak salahkan BN ke PR ni?

    http://buasirotak.blogspot.com/

    BalasPadam
  4. Salam,

    Seram jugak bila baca entry ni. But, itulah yang terjadi sekarang. Berbalik pada fitra kita manusia lah. Ujian Allah tu bermacam-macam. Perhaps, bila dah kena cekup instead of denda beribu ringgit, why not wajibkan pasangan yang ditangkap menghadiri kaunseling dan class agama? Ambil kehadirannya. Macam public service. If possible lah kan? Nak pantau anak kecil pun kita dah rasa susah, what more adults. Sounds impossible, but with a bit of hard work and responsibility insyaAllah things will go smoothly. Just my 2 cents.

    Tapi kalau ini alamat akhir zaman, then siap-siapkan lah diri kita(peringatan untuk saya juga).

    BalasPadam
  5. minta buat pendedahan /entry berkenaan pusat urut songsang.

    http://fcmassage.webstarts.com/index.html

    tq

    BalasPadam
  6. Termenung memikir apa yang kritikalnye apabila payu dara dan perut berada di garisan menegak sama.

    Hmm....

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.