Khamis, Januari 01, 2009

Lagenda Seni

14 ulasan:

  1. salam tahun baru!

    su peminat rosyam noor...hihi!


    moga en. mazidul lebih tabah & kuat smgt tempuh dugaan yg mendatang! senyum slalu!

    BalasPadam
  2. saya pun minat keduadua tokoh nie.. teringin nk jumpa dan bersembang dgn mereka

    BalasPadam
  3. 'Lagenda seni' saya maksudkan, Datuk Rahim Razali. Rosyam Nor, memanggil beliau dengan gelaran sama. Saya cuma tumpang bergambar bersama dua anak seni ini :)

    BalasPadam
  4. Mana Rita Rudaini? Oh, mungkin belum lagi jd lagenda..

    BalasPadam
  5. A'ah la,mane pegi Rita ek??
    Heheh..pandai kak hazlin bwat lawak..hahahahha..:P
    Tapi kat slot Samarinda Rosyam belakon dgn Rita dalam cite Rozzana mmg gempak abis..huhu..
    Mantap la bro..

    BalasPadam
  6. Datuk Rahim Razali memang seorang pelakon yang tersendiri dan hebat

    BalasPadam
  7. Abang Mazidul,
    Saya nampak abg kat Serikin hari tu...

    BalasPadam
  8. Minat kat Datuk...
    suka lakonan dia
    gaya ckp yg ada identiti sendiri

    Rosyam Nor makin ensem le..

    BalasPadam
  9. Lagenda seni..rosyam nor coming's up next..

    BalasPadam
  10. Suara n tonasi Dtk RR mmg tiada tandingan! All da best!

    BalasPadam
  11. Antara ketiga2 tu, mazidul lah bakal pemenang pelakon tambahan terbaik bagi anugerah muzik2 tahun 2009. Ikh..ikh...

    BalasPadam
  12. Haziq, panasnya Serikin. Tapi senyum jer la, kan ..

    Rantong, saya TIDAK pernah berniat ingin jadi pelakon. Lebih gemar hidup dalam dunia realiti .. biarpun pahit maupun maung ditempuhi :)

    BalasPadam
  13. datuk rahim mmg hebat.. saya pernah berbual dengan beliau dan dapat rasakan kesan aura beliau tersebut.

    BalasPadam
  14. Teddy.. bila n kat mana jumpa Datuk Rahim tu? Best nya ...

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.