Khamis, Januari 29, 2009

Tunaikan

Saya bercadang melakukan perkara lebih menarik. Selama hampir 14 tahun di bidang penyiaran, sebilangan penonton seringkali mengajukan persoalan berikut ..

“Boleh tak saya ikut awak pergi assignment? Nak tengok macamana shooting”

Bagaimana jika permintaan itu saya tunaikan? Maksudnya beberapa penonton terpilih diberikan peluang mengikuti sekaligus terbabit dalam pembikinan paparan 360. Dalam erti kata lain, penonton terbabit mungkin terpaksa berhujan, berpanas, berpeluh, mungkin dimaki, dimarahi maupun dipuji. Rakaman paparan 360 tidak semua menjanjikan saat manis, itu fakta.

Berminat?

Hantarkan butiran nama penuh, usia, kerjaya dan no boleh dihubungi ke mazidul360@yahoo.com.my.

30 ulasan:

  1. saya berminat..adakah mazidul akan beri peluang pada saya

    BalasPadam
  2. wah...best nye
    nak..nak..nak..
    acu nak join boley?

    BalasPadam
  3. Salam saudara,
    Wah! ini sudah cukup bagus... buleh menimba ilmu & pengalaman baru... Thanks.

    BalasPadam
  4. Tolong bagi tahu lokasi awak semua. Nanti saya tengok siapa sesuai. Kalau duduk jauh sangat nanti menyusahkan pula :)

    BalasPadam
  5. adat la tue kan bro.. tiada bnde yang senang sekiranya kita mahukan yang terbaik

    BalasPadam
  6. Tie sokong...pada yang minat..

    Tie ni pemalu...makcik innocent..hi hi..bagi peluang kat orang lain laa...

    BalasPadam
  7. nak ikut!!!!!!!!...sri damansara...setiap hari 8pagi-5petang jadi student....masa lain mmg free...

    BalasPadam
  8. nak join jugak..
    saya kat bandar baru bangi..
    mesti ada benda baru yg dipelajari.

    BalasPadam
  9. salam bro... bagus sekali idea ni...dapat memberi pendedahan kpd semua org utk mengenali dunia penerbitan dgn lebih dekat...namun untuk saya biarlah saya berada dibelakang tabir...belum cukup keyakinan utk berada dihadapan...pada yang berminat silakan ...peluang dah terbentang dihadapan mata

    BalasPadam
  10. macam best je....tp takut la tgk mayat2..hahaha...

    BalasPadam
  11. Halooooooooooooo!!!!!

    Gua roger...jer!!!!
    Bandar Sunway PJ
    Bandar Manjalara...Kepong
    Mana2 Klang Valley area Gua redah jer beb!!!!

    Mesti bikin GempaQ punyalah....pasal Gua nyer size ponk mcam Lu juga Bro....
    Heheheheh Gua takut diaorang salah Mazidul plak kahkahkah...

    360 ...SEMPOIIIIIIIIIIIIII!!!!!!

    BalasPadam
  12. InsyaAllah nk join da team satu hari nnti..

    *Impian dlu2 gak ni .. (">)

    BalasPadam
  13. Salam saudara,
    saya dok Sg. Buloh, kerja setiap hari 8.00am~5.30pm. Hari ahad je cuti. Kalu x sesuai xpe. Bagi peluang kepada mereka yang lebih layak... Insyaallah ada rezeki... buleh join lain kali... Thanks a lot...

    BalasPadam
  14. pe;uang bagus ni. nanti saya hantar maklumat diri.
    View Profile: Rantong

    BalasPadam
  15. rawang..tak keberatan boleh la email saya firefly_rainbow@yahoo.com

    BalasPadam
  16. Semua, caadangan membawa penonton ini dijangka akan dilaksanakan tidak lama lagi sempena sambutan 25 tahun TV3.

    BalasPadam
  17. cayalah bro..saya dah tak sabar nak join program ini

    BalasPadam
  18. Sepertimana saya nyatatan, kepada mereka berminat sila hantarkan butiran peribadi kepada saya melalui email Yahoo :)

    BalasPadam
  19. Memang bez idea ni..
    Lg bez kalau dpt join..
    Hehe..

    BalasPadam
  20. abg mazidul,acu dok serdang je...x jauh mana pun...hehehehe

    BalasPadam
  21. Acu, kita tak blh pergi, abg mazidul ckp budak baik tak leh g.. kena duk umah jek..)

    BalasPadam
  22. apa kata abg mazidul buat satu outing untuk bloggers and buat liputan tentang kebajikan and biar semua terlibat hahahahahaha..senang..satu kali hayun..semua dapat...hehehhheh..cadangan jer...

    BalasPadam
  23. hehe Alhamdulillah seronok bila dengar pengumuman mcm nie dari abg mazidul. hehehe. saya pun berminat sangat tambah sekarang mmg tengah free. tapi abg mazidul kena turun alor staQ laa jawabnya.

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.