Rabu, Oktober 30, 2013

DISKAUN PRINTING UNTUK PEMBACA BLOG BERSAMA MAZIDUL


Saya ingin menawarkan perkhidmatan percetakan kepada mereka memerlukan. Izinkan saya memperkenalkan 2 sahabat saya, Arlenny Alias dan Muhd Najib Abdul Rahim.


"Kerja percetakan kami jalankan sejak 6 tahun lalu di Kelana Jaya dan Damansara, Petaling Jaya, Selangor," ujar Najib.

"Antara produk istimewa ditawarkan kepada pengguna?," soal saya.

"Bahan dekorasi pentas," jawab Najib.


"Antara pelanggan utama syarikat kami, Bank Rakyat. Contohnya kami menyedikan dekorasi pentas untuk majlis bank terbabit menggunakan teknik die-cut," celah Arlenny.

Arlenny berasal dari Johor Bahru, Johor dan graduan lulusan UiTM Shah Alam, Selangor.

"Maksudnya? Die-cut? Potong mati?," tanya saya spontan.


Arlenny tersenyum.

"Kalau selama ini bahan dekorasi pentas lazimnya berbentuk empat segi tetapi kami menawarkan keunikan untuk tatapan pelanggan dan tetamu mereka. Menggunakan teknik die-cut, bahan dekorasi itu dipotong mengikut kesesuaian bentuk dan kelihatan lebih menarik," jelas ibu kepada 4 anak itu.


"Pentas kemudian dihiasi secara berwarna-warni dengan bantuan pencahayaan dan kelihatan amat menyerlah," tambah Najib, anak kelahiran Bagan Datoh, Perak, 34 tahun.

"Apakah lagi produk lain ditawarkan kepada pengguna?," tanya saya.

"Percetakan banting, banner, coffee table book, annual report, photo book untuk kenangan majlis perkahwinan dan juga bussiness cards mengikut kehendak dan keperluan pelanggan. Kami memang membeli mesin cetak pelbagai jenis untuk melangsaikan tugasan itu secara efisyen," jawab Najib.

"Cetak t-shirt?," soal saya.

"Cetak, kami uruskan daripada proses design sampailah baju disiapkan," jawabnya.

"Harga?," tanya saya lagi.


"Kami membuat percetakan dengan bantuan kakitangan dan mesin sendiri, bukan dihantar kepada syarikat lain. Harga berpatutan dan kepada pelanggan, jika menjadi pembaca blog Bersama Mazidul atau rakan di facebook, kami tawarkan harga diskaun istimewa dan kami berjanji akan 'menjaga' mereka sebaik mungkin," terang Arlenny.

"Alhamdulillah. Sekurang-kurangnya ada kebaikkannya kepada pembaca blog saya. Terima kasih kepada awak berdua," balas saya.

Kepada mereka berminat, sila hubungi Arlenny di talian 019 9289 383.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.