Isnin, Januari 06, 2014

GAY PENGANIAYA WANITA (18SX)

Saya tertarik membaca artikel Sinar Hairan mengenai wanita di Melaka, mendirikan rumah tangga selama kira-kira 4 tahun tetapi masih berdara.


Suaminya, gay.

Berita ini sekaligus mengingatkan saya kepada kisah dikongsikan oleh guru wanita, 37 tahun, beberapa tahun dahulu. 

Suaminya berusia pertengahan 40 an, berperangai normal di awal perkahwinan mereka. Namun tidak menunjukkan minat dalam hubungan intim sebagai suami isteri.

"Lama kelamaan, saya berasa semakin pelik. Suami berkata dia kerap lenguh badan juteru sering mengundang lelaki, didakwa teman baik untuk mengurut tubuhnya. Pada awalnya, saya lontarkan jauh perasaan syak wasangka. Namun 'teman' itu kemudian lebih kerap berkunjung dan saban kali tidur di rumah kami. Pada suatu malam, saya berkebetulan terjaga daripada tidur dan mendapati dia tiada di sebelah saya. Bangun, saya terus ke bilik tidur bersebelahan dan alangkah terperanjatnya saya apabila mendapati, suami sedang mengadakan seks luar tabi'i bersama lelaki itu," ujarnya.

"Pasti?," soal saya.

[ Klik di sini ]

"Mereka berbogel, suami saya di atas manakala temannya di bawah, dalam posisi meniarap. Apabila saya dekati, terdapat sebotol cecair pelincir, KY Jelly, di atas katil. Terperanjat, mereka bingkas bangun. Lelaki itu menarik selimut dan menutupi tubuhnya. Sejak itu saya berpisah dengan suami," jelasnya.

"Susah juga kalau begitu," celah saya.

"Ini antara satu daripada bentuk penganiayaan terhadap wanita. Sebelum berkahwin dia kelihatan sama seperti lelaki biasa. Beberapa tahun kemudian, belangnya mula terserlah. Bagi dia, isteri hanya sekadar peneman, tidak lebih daripada itu. Jiwa raga saya amat terseksa. Hanya nafkah zahir diberikan, tidak batin. Sampai bilakah saya mampu bertahan?," keluh wanita sama.



Oleh itu kepada gadis di luar sana, berhati-hati memilih pasangan. Bukan semua lelaki gay bersifat lemah lembut. Sebilangan bertubuh sasa dan terserlah penampilan kelakian mereka Malangnya masih menagih bontot untuk melampiaskan nafsu serakah.

1 ulasan:

  1. memang benar, bukan setakat tubuh badan sasa malah berpelajaran tinggi dan berjawatan baik tapi gay. kalau mana2 perempuan yang terkahwin dengan lelaki begini tak payah dikesali dan ditangisi blah je. cerai sahaja. bukan rugi ape pun.eloknya saman malu. sebab dah tertipu. kalau tak pernah bersama masih lagi berutung tapi kalau isteri pun dia bedal bertambah malang lagi rasanya.

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.