Rabu, Mac 25, 2009

Love Bites Are All Over

“Huh! Ada love bites kat leher tu!,” kata anggota polis berdiri di sebelah saya.

Di hadapan kami 6 lelaki warga asing berusia antara 22 dan 37 tahun, pekerja pusat urut di Damansara Perdana, Petaling Jaya, Selangor ditahan sepasukan polis dari Balai Polis Damansara Utama jam 4 petang tadi.

Warga Myanmar, Thailand dan Pakistan terbabit dipercayai menawarkan khidmat pakej, ‘urut dan seks’ kepada pelanggan berjantina sama sejak 3 tahun lalu.

“I am a college student from Pakistan. I started working here as a part timer since two weeks ago,” ujar lelaki berusia 22 tahun duduk dengan tangan bergari.

“Are you a gay?,” soal saya.

“Nop!,” balasnya pantas.

“But how come your half naked picture is available for anyone to view and love bites are all over you?,” soal saya lagi.

Dia terdiam.

23 ulasan:

  1. kalau dah terdesak sangat tu, semua sanggup buat...

    p/s: takkanlah dia nak mengaku dia tu gay.. huhu~~

    BalasPadam
  2. bagi diorang ni, sebab duit, apa kerja pun boleh buat. eii, geli geleman dibuatnya..

    BalasPadam
  3. http://pkrpasdap.blogspot.com

    rakyat malaysia dah benggong ke?

    jantan nak juga...betina kat luar banyak lagi....

    BalasPadam
  4. Damn betul la diorang ni.
    Mcm dah balik ke zaman Jahiliah dulu..

    BalasPadam
  5. mereka yang ditahan menawarkan khidmat

    siapa pula yang terdesak yang memerlukan khidmat mereka?

    adakah warganegara malaysia berjantina lelaki?

    tiada penahanan buat mereka yang memerlukan perkhidmatan seks itu ke abg mazidul?

    persoalan perlu di utarakan kepada kedua dua belah... memberi dan menerima...

    BalasPadam
  6. Xillix, semasa diserbu, premis itu tidak berpelanggan. Selalunya rumah urut terbabit sibuk antara jam 12 malam dan 5 pagi.

    Pelanggan, warga tempatan, datang dengan kereta mewah. Di dalam premis sama dipenuhi gambar lelaki seksi, tiada gambar wanita ditampal di dinding. Kondom belum digunakan turut ditemui pasukan serbuan.

    Kesemua lelaki didakwa mengikut Seksyen 6(1) Akta Imigresen kerana menyalahgunakan dokumen perjalanan.

    BalasPadam
  7. mungkin kat negara dia orang perkara sebegini dah menjadi kebiasaan.. EEEEeeeee...lelaki dengan lelaki..apa agaknya yang dia orang boleh dapat ek..

    BalasPadam
  8. En, Mazidul

    ini serbuan pertama yang di jalankan ke atas pusat urut tersebut ke?sudah berapa lama beroperasi?

    BalasPadam
  9. sy tgk rancangan en. mazidul smlm.. :)

    tak dapat datuk SRK..yg seiras khan pun ok ape..ekeke :p

    teringat n3 en. mazidul yg lalu..LELAKI mmg GILA SEKS!pompuan pun nak lelaki pun bole yuuuuuu :(

    BalasPadam
  10. "Menjijikkan" ungkapan spontan yang pasti terbit dari setiap orang. Tapi bagi pelaku dan pelanggan ia pasti sesuatu yang menyeronokkan. Nafsu manusia sama seperti haiwan, tetapi kerana haiwan tidak berakal haiwan melakukannya menurut tabii yang telah ditentukan. Manusia yang berakal akan mencari kaedah2 baru untuk melampiaskan nafsu serakah. Sondol menyondol sesama jenis ini telah lama wujud dan ada negara2 di barat menghalalkannya. Mungkin di sini ia baru dikomersilkan, namun mereka telah berkerja di sini sejak 3 tahun lalu. Persoalannya dimanakah mata dan telinga penguatkuasa selama ini? Tidak masuk akal sekiraya ada di antara mereka yang kata "kami tihu lah ia ada disitu".

    What say you?

    BalasPadam
  11. astaga...manusia ni mcm2 dia punyer citarasa. nasib baik x macm citrawarna malaysia. cik mazidul byk ke premis2 mcm ni kat kl. klu byk, mcm mana diorang dapat premit meniaga...konfius aku dibuatnya. cuba2 le siasat dalam2 sikit. mana tau boleh membongkar satu rahsia besar. JIHAD TU CIK MAZIDUL ...

    BalasPadam
  12. klu nak g siasat jgn lupa ajak saya sekali. nak juga saya sekeh pelanggan yg ada kat situ. buat malau JANTAN JE..

    BalasPadam
  13. Pusat urut terbabit mula beroperasi sejak 3 tahun lalu.

    BalasPadam
  14. hmmmm... sebenarnya dah banyak kali dengar cerita camni... maksud saya lelaki bernafsu ngan lelaki... plg sedih lelaki melayu islam... sape rajin blogwalking mesti jumpa blog org camni...

    pernah la berkali-kali gak minat kat lelaki yang segak nampak gentlemen... tapi sayang dia gay...

    inilah punca ramai andartu dan pompuan yg sanggup jadi isteri kedua, ketiga... dah lelaki nak ngan lelaki...

    paling kesian isteri-isteri yg mana suaminya makan luar... tp bukan ngan pompuan lain, tapi ngan lelaki...

    dah berlambak kat Malaysia org camni...

    BalasPadam
  15. aku mmg geli ble dgr story pasal hubungan sejenis, meremang bulu romaku!!! aku syak mamat bodo ni bisexual kot, bdn mcm org utn jer, bbulu...

    En Mazidul, pusat tu dh ditutup terus ker? mknenya plggn tu golongan brada la eh...

    kalau tpaksa, sanggup buat ape saje,

    BalasPadam
  16. sejak3 tahu dah operasi. wauuuuuu.. byk lama woooooo.. ituolg atas2 tatak ambik tau ka. ini mcm kasi gua jadi org atas ma. itu olang atas kasi turun duduk itu bawah jambatan ma..

    BalasPadam
  17. eeerrrrrrkkk!!! ngeri betul la...
    kes yg sungguh memalukan!!

    BalasPadam
  18. Aku pun ada kawan yg jenis mcm ni. Dia cakap kalau tgk peha pempuan dia x stim langsung tp kalau peha lelaki yg putih tu yg buat dia geram.... subahanallah......

    http://fuhhlamak.blogspot.com/

    BalasPadam
  19. Premis macam tu memang ambil lesen rumah urut tapi kemudian memilih modus operandi berbeza bagi mencari keuntungan.

    Kebiasaannya, dalam serbuan ke rumah urut saya melihat gambar gadis seksi di dinding. Dalam kes ini, dinding dipenuhi wajah model lelaki memakai boxer.

    Apapun, bagi lelaki normal itu tidak menggiurkan. Tetapi bagi golongan gay, sedap dipandang mata, barangkali.

    BalasPadam
  20. eeeeee.....jijik btollll...dtg tmpat org wt la prangai elok skit...

    BalasPadam
  21. thank you for sharing, semoga menjadi iktibar kepada semua pembaca bukan sebagai promosi.

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.