Sabtu, Mac 14, 2009

Pengkid Semakin Pelik

Jika sebelum ini gadis ayu menjadi sasaran, kini berbeza. Terbaru, pengkid berubah cita rasa.

Pengkid dilapor melarikan wanita, juru teknik kaki tangan kerajaan berasal dari Pahang ke Sabah. Sejak menjalin hubungan songsang bersama pengkid itu, dia dikatakan enggan menjawab panggilan telefon apatah lagi pulang ke rumah keluarga di Semenanjung Malaysia. Wanita sama sanggup sujud di kaki pengkid tanda pengabadian diri kepada pasangannya itu.

Peliknya, wanita terbabit berusia 44 tahun dan pernah menunaikan fardhu haji.

Mengapa begitu jadinya?

25 ulasan:

  1. Link saya -



    Niat tu tak betul, sebab tu jadi mcm tue..

    BalasPadam
  2. terkena sihir kot..mcm2 org zmn skrg..tkt malaysia kne bala je satu ari nnt

    BalasPadam
  3. entah2 pengkid dah guna ilmu pengasih

    BalasPadam
  4. memang semakin pelik...

    akarnya masih belum dicabut mungkin...

    BalasPadam
  5. Al Quran dan Sunnah tak jadi pegangan, amalan dilaksana sekadar tuntutan kebiasaan umat bergelar islam...itulah sebabnya...Wallahu a'lam...

    -Andeh-

    BalasPadam
  6. fuh makin dasyat pengkid skng nie..Diharap diorang sedap aper yg diorang nie salah dari segi agama dan undang2..

    BalasPadam

  7. sungguh pelik dan aneh..
    aku rasa la kn,
    pengkid ni mesti ad gune2
    sikit supaya wanita ni sujud kt dia, org Sabah kn byk ilmu..
    mungkin juga wanita pahang ni kaya,

    BalasPadam
  8. En Mazidul,
    inilah tanda2 hampir kpd
    pengakhiran dunia...
    btaubatlah semua,
    sebelum tlambat,
    tmaksuklah aku sekali
    yg kdg lalai & alpa
    dgn duniawi

    P/S = mana peginya pengulas Xillix Axillixa?

    BalasPadam
  9. em..org tu tak kuat pegangan agama...lgpun..dah cinta kan...maybe pengkid tu layan die ngan sangat baik...xmcm org laen..lg satu...pengkid tu ade ilmu pengasih kowt...?who's know..

    BalasPadam
  10. berapakah usia si pengkid tu sampaikan boleh seorang wanita berumur 44 tahun sujud kepadanya?

    BalasPadam
  11. tuntut ilmu termasuk tunai haji sekadar menunjuk-nunjuk, akan tiada keikhlasannya. maka ia takkan sebati dgn diri, dan tidak akan jadi pembenteng diri dari keburukan.

    ilmu yg sedikit tp ikhlas, insya-allah mampu membenteng diri ke lembah yg tak baik.

    BalasPadam
  12. sekarang ni mcm2 boleh jadi...
    bila otak letak kat lutut..
    pegangan agama diabaikan..
    agama dibelakangkan..
    setan penjadi perwira..
    inilah jadinya..

    hmmm....
    sama2 beringat...
    :(

    BalasPadam
  13. mabuk cinta laa ni.. :)

    laut cina selatan sanggup ku renangi..
    gunung kinabalu sanggup ku daki..
    famili tercinta sanggup ku tinggalkan..
    cewahhh..! bravo bravo bravo

    bila dah tersadai ...baru tahu langit tinggi rendah.

    TO HAFIS >>
    "org Sabah kn byk ilmu.."

    mmg byk ilmu..ilmu alam,ilmu kajihayat,ilmu hisab,ilmu tauhid hehe..

    BalasPadam
  14. memang patutlah lah pengkid ni hukumnya haram..

    BalasPadam
  15. Dalam laporan saya baca, umur pengkid itu tidak dinyatakan. Tetapi ada disentuh berhubung penggunaan sihir.

    BalasPadam
  16. lagi kuat pegangan agama,lagi kuat godaan syaitan nye...silap langkah tu yg boleh tergelincir...
    ditambah pula dengan penggunaan ilmu itam nie...sekali 'calit' terus melekat...terus la dia terpesong...

    BalasPadam
  17. maybe orang-orang mcm ni ada masalah jiwa. semuanya boleh dibantu untuk berubah..

    BalasPadam
  18. sah lah tu bro...sihir..sihir..sihir...huhuh..zaman serba moden dah..amalan sihir tk pernah disingkirkan dari hidup org yang jahil agama...sian, derang kan. pd mak aji yg dh tersesat tu...huhuhu..terimalah balasan hang kat akhirat nanti...haji atas nama jerk tu...

    BalasPadam
  19. Dunia sudah tua. Dunia hampir ke hujung usia. Takut pulak rasanya. Anda semua macam mana?

    Pengkid ke apa ke semua tu, bodoh! Melawan fitrah manusia. Allah jadikan manusia elok berpasangan lelaki dan perempuan. Ini tidak, melawan takdir Allah. Saja mencabar Allah SWT. Bertaubatlah...

    BalasPadam
  20. susah nak cakap...this people normally frust...sebab tuh jadi gitu...gamaknyer laaa..by the way...cinta tak kenal agama...

    BalasPadam
  21. Pengkid golongan yang ada krisis identiti...masalah dalaman yang kritikal sampai jadi macam ni...

    Dah memang dunia dah sampai ke akhir zaman...sebab tulah mcm2 benda pelik berlaku.

    Memang tak faham apalah yang mereka ni nakkan sebenarnya...dahla menolak hukum tuhan buat pulak benda pelik2...

    BalasPadam
  22. antara komen yang agak menarik... terkena sihir... satu lagi cinta tidak kenal agama... jangan kan cinta duit pun tidak kenal agama...

    BalasPadam
  23. cakap ape pun dah tak guna. anda semua ingat mereka ni nak dengar ke? anda semua pun belum tentu pergi mana-mana kuliah agama inikan pula nak nasihat mereka ni supaya bertaubat dsb...

    golongan ni dah jauh menyimpang. selagi undang-undang tak diketatkan selagi tu la mereka tak takut... ada juga segelitir pengkid ini yang menjadi anggota samseng... fikir-fikirkanlah...

    silap-silap haribulan, anda pula menjadi mangsa mereka...

    BalasPadam
  24. kite patot ketatkan undang dlam malaysia ni...
    pantau dengan lebih ketat...
    adakan hukuman yg lebih ketat...
    sebat je dorang kalo meka ditangkap....
    kalo xuat cm ni dowank xkn serik...
    cm arak...
    skang ni sp2 mnm arak akn disbat dan didenda....
    adkan la hukuman yg sme...
    mgkin masala pengkid ni akn berkurangan

    BalasPadam
  25. haih...haih..haih....guna akal kalo bertindak,kalo pengkid ni pon pe jadah lah ko larikan bini org??adoi.......kok yer pon pompuan tu ada masalah dgn laki dia tak payah nak jadi hero la..gua confuse?cintakan makcik tu atau duit makcik tu?berduitkah...(ketinggalan)

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.