Khamis, April 12, 2012

ADA LOKASI MENYERAMKAN?

Jika pembaca mendengar lokasi berlaku kejadian ganjil berhubung unsur paranormal, kru 666 berhasrat melakukan tinjauan di lokasi terbabit. 

Kepada pembaca baru melayari blog ini dan belum mengetahui mengenai kegiatan terperinci kru Penyingkap Fakta 666, sila klik di sini.

Selain menjalankan kegiatan terbabit, unutk pengetahuan semua, kami juga sebelum ini telah melaksanakan beberapa program bersama manusia normal.


Kini kami memerlukan bantuan semua pembaca.

Sila tinggalkan maklumat di ruang komen atau hubungi Razali Harun melalui pesanan ringkas di talian 016 231 5812 untuk menyalurkan informasi berhubung lokasi dikata menyeramkan, menakutkan dan didakwa sering diganggu entiti paranormal secepat mungkin.

Kami amat menghargai kerjasama semua.

9 ulasan:

  1. cerita paranormal kat TV Malaysia ni macam tak real, lama sangat nk tunggu tapi tak nampak pon hantu nye. sorry ye :)

    BalasPadam
  2. Cubalah buat kat sarawak bro mazidul. Saya nak join skali. Smoga maju jaya kepada team 666 dan abg mazidul.

    BalasPadam
  3. boleh sms 0198402986
    Awang - lokasi Kuching

    BalasPadam
  4. saya penah baca dalam GLAM, penulis bagi tahu dia ada kelebihan nampak hantu, dia kata hantu malaysia hodoh hodoh, antu kat london cantik cantik..hahaha..so funny kan

    BalasPadam
  5. En. Mazidul boleh cuba google tentang Kemayan City, Johor Bahru. Shopping complex yg telah lama terbiar dan terbengkalai. Dulu pernah keluar dlm paper tentang kegiatan paranormal di sini.

    Saya pernah pergi melihat sendiri tapi tak cukup berani nak masuk ke dalam bangunan. Walaupun sekadar lalu menaiki kereta, jarak antara jalan dengan bangunan tersebut yg begitu hampir sudah cukup membuatkan saya & rakan2 terdiam & berdebar2.

    BalasPadam
  6. Saya percayakan alam ghaib, tapi rasanya sebaran tentang paranormal di Malaysia ni macam xde manfaatnya pun.

    Just my thought.

    BalasPadam
  7. Di alor setar kedah ada tempat yg palinf menyeramkn. Saya cabar team ini untuk bersenderiaan di sebuah banglo lama yv dikenali istana sisik,mentaloon alor setar.. call saya jika berminar 0125989929

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ada apa di istana sisik tu. Boleh beritahu saya tak please

      Padam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.