Sabtu, April 21, 2012

Bob Kuman?

"Bob, berita dihebahkan awak meninggal?," soal saya.

"Itulah, macam macam bang, mulut orang," balas Bob Kuman.

Untuk rekod, rakan saya, kru 666, Farid dan Razali bersama Bob pada ketika ini.

Dia masih hidup dan semakin sihat.

Saya bertemu dengan Bob pada jam 5.30 pagi tadi. Dia sempat bergurau dan bertemu kru 666, setalah kami selesai menjalankan tinjauan di Kajang.

Sebagai rakan, pastinya saya tertanya-tanya, siapakah menyebarkan berita palsu itu?

Hebat, mereka cuba menentukan hidup mati manusia.

Durjana!

12 ulasan:

  1. Melampau betul manusia ni..
    Tapi tak apa Bob org tua2 cakap kalau
    orang ingat kita mati..
    Umur kita panjang!!

    Semoga cepat sembuh...

    BalasPadam
  2. assalam ....

    saya ada terbaca juga tadi ... dr laman ini ...

    http://taipingmali.blogspot.com/2012/04/kuman-meninggal-dunia.html

    tara tau dr mana depa info ....

    bila masuk blog bro mazidul ... sah .. bob masih ada ....

    BalasPadam
  3. saya terbaca kat FB terus je buka blog Bro Mazidul

    BalasPadam
  4. Memang amat mengejutkan saya...

    http://linmdnoor.blogspot.com/2012/04/motif-disebalik-penyebaran-bob-kuman.html ...

    BalasPadam
  5. bob kuman ni sdare-mare blah ayh..last year raya x dtg un umh dye..

    BalasPadam
  6. Bob masih hidup...Jangan meninggal dunia.Ramai-ramai orang risau sangat bob. terima kasih

    BalasPadam
  7. Bob masih hidup...Jangan meninggal dunia. Ramai-ramai orang risau sangat bob mesti sihat ok. Kalau nanti ramai-ramai orang hadiah bagi bob yg bagus.

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.