Rabu, April 18, 2012

RESTORAN - PARANORMAL

Terima kasih kepada pengusaha gerai dan restoran menghubungi rakan saya, Eddy untuk mengundang saya membuat liputan blog.

Restoran PERTAMA bakal saya kunjungi terletak di Shah Alam, Selangor. InsyaAllah saya akan ke premis terbabit pada hari Khamis ini, kira-kira jam 11 pagi.

Jika pengusaha lain berminat untuk gerai dan restoran milik mereka dipromosikan secara percuma di blog Jom Libur!, sila klik di sini.


Manakala kepada peminat kisah paranormal, klik Nyanyian Di Banglo Bukit Darah Pada Jam 3 Pagi.

HEBAHKAN

4 ulasan:

  1. Assalmualaikum,
    SMTI

    En. Mazidul tolong bantu kakak Alya Haryani..Baca blog dia ye! Mazidul je blh hebahkan..


    Dia kat Kelantan suami meninggal dunia..terpaksa bawa 3 anak ke hospital kena marah dgn guard tak mampu hantar taska..

    "Saya seorang ibu tunggal kepada 3 orang anak telah mengidapi penyakit saraf (Guillan barre syndrome A.I.D.P Axonal Variant) iaitu lumpuh separuh badan, enemia dan chronic gastritis (usus terlalu nipis).."..

    Ini blog dia,
    http://aliaharyanie.blogspot.com/

    BalasPadam
  2. Aduhh..nama banglonya pun dh seram...memang begitu ke namanya tu? Banglo Bukit Darah...huhuhu

    <---sedang membacanya...

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.