Ahad, April 01, 2012

'ANU' AKU LRT PUN BOLEH MEMBUAT PUSINGAN-U (RATED : 18SX)

Tukang cuci kondominium berusia 43 tahun dipeluk, dicium dan dicabul dek warga Afrika di Kajang, Selangor. 

Tidak cukup dengan tindakan berbentuk serangan seksual secara sentuhan, suspek dilaporkan turut menunjukkan kemaluannya kepada mangsa.

Suspek berusia 35 tahun itu kemudian dipukul dan diikat oleh anggota RELA sehingga mati.

Berikutan itu ratusan warga Afrika lain dikatakan merusuh dan merosakkan struktur di kondominuium terbabit.


Gambar disiarkan oleh akhbar Harian Metro di sini menarik perhatian saya.

Majoriti kita tahu,  sebilangan besar warga berkulit hitam lazimnya tidak menghormati pihak berkuasa di Malaysia. Mereka ego, bertubuh besar, tinggi, tegap dan gemar bertekak. Dua anggota polis tempatan bertubuh sederhana belum tentu mampu menumbang dan memberkas mereka. 

Jam 10.30 pagi tadi, saya menghubungi Bilik Gerakan, Ibu Pejabat Polis Daerah Kajang.

"Sekarang ini polis membuat rondaan berkala, sejam sekali di lokasi. Memantau supaya warga Afrika itu tidak berkumpul kembali," ujar Lans Kopral bertugas.

Saya difahamkan, majoriti perusuh, pelajar kolej swasta terletak di kawasan berhampiran lokasi kejadian dan tidak jauh dari Balai Polis Kajang.

Jika dibaca laporan akhbar berbeza, kita pasti berasa hairan ...

Lelaki Malaysia rasanya tidak tergamak mencabul wanita berusia 45 tahun. Namun nafsu sebilangan warga Afrika ternyata jauh lebih berbeza, bersifat membujur lalu melintang patah. Asalkan perempuan, mereka melampiaskan nafsu tanpa mengira identiti mangsa.

Apapun melalui pengamatan saya, mereka selalunya gemarkan wanita berpunggung dan berbuah dada besar seperti majoriti wanita di negara mereka.

Sila tonton klip video di bawah jika tidak berasa mual.


Oleh itu kekadang kita berasa terperanjat apabila terlihat gadis Melayu genit berada dalam pelukan lelaki warga Afrika.

"Tidak patah ke pinggang dia bila kena 'hentak' dek lelaki ( warga Afrika ) itu?"

Barangkali itu antara soalan rawak tercetus di minda kita.

Gadis terbabit bukan berstatus isteri tetapi sekadar teman wanita. Namun gelagat dan tingkah laku pasangan  Malaysia-Afrika itu tidak ubah bak suami isteri sudah berkahwin sejak 10 tahun lalu. Biarpun tanpa disedari, wanita tempatan terbabit hanya dijadikan sekadar 'penyedap' oleh lelaki berkulit hitam. 

Atau berstatus, sama-sama sedap sebab saya difahamkan sebilangan wanita Melayu memang gila ditiduri oleh lelaki warga Afrika memiliki alat kelamin panjang dan besar.

"Puas!"

Luah mereka.

Hanya selepas hubungan pasangan terputus sekaligus ditinggalkan oleh teman lelaki, barulah gadis terbabit tersedar akan kesilapan dilakukan oleh mereka.  

Waktu itu, nasi telah menjadi bubur.

Nasib baik alat kelamin wanita flesksibel, mampu menjadi laluan melahirkan bayi ke dunia ini. Jika tidak, bekas teman wanita lelaki warga Afrika akan pasti terduduk dan menyesal.

"Bagaimanakah aku hendak berkahwin dengan lelaki tempatan kelak? 'Anu' aku, LRT pun boleh membuat pusingan-U, apalah bakal suami aku rasa nanti, lompong?"

Mungkin itu antara keluhan dilontarkan oleh gadis tempatan selepas tubuh mereka puas digomoli dan diratah oleh lelaki warga Afrika menetap di Malaysia.

29 ulasan:

  1. Ingatkan apa lah kaitan LRT tu tadi dalam entry kali ini.

    BalasPadam
  2. SMTI

    Inilah tampalan yang buat saya ketawa tak berhenti dan pada masa yang sama meloya. Hahahaha...

    Hahaha.....LRT....!

    BalasPadam
  3. Pernah juga mendengar lawak pusingan U tu kalau kemaluan perempuan tu dah longgar, maknanya memang betol-betul longgar lah,sebab LRT yg berbatang besar pun boleh U-turn hahaha... tak sangka En.Mazidul pun tahu juga. alaa lelaki benda basic. Tak gitu? huhuhu...

    BalasPadam
  4. "Janda Afrika" sama level "Janda Benggali". Sekali menjanda, tiada siapa lagi yang sudi.

    BalasPadam
  5. Ingatan kepada semua; jangan terlalu ghairah menangkap pelaku jenayah sehingga membunuh. Walaupun kita geram dengan perlakuan mereka, perlu diingat bahawa kita bukan mahkamah mahupun pelaksana hukuman.

    Jika kita mahu seksa pelaku jenayah yang berjaya ditangkap, seksalah mereka dengan mulut dan perkataan-perkataan bisa, seperti amalan saudara Mazidul.

    BalasPadam
  6. Hahaha kelakar juga Mazidul ni rupa nya!..tergolek2 sy gelak,

    BalasPadam
  7. apabila anak gadis kita gila akan budaya dan gaya barat tanpa memikirkan kebaikan dan keburukannya maka mereke akan sesat jauh...
    DENGAR...
    LIHAT...
    TANYA...
    maka kamu akan jumpa jawapan yang pasti...

    BalasPadam
  8. Hahaha!

    Good one!
    After the "Black Night Express" takes a turn, LRT pulak buat U-turn...

    Very suspenseful title, bro.
    Keep it up :)

    BalasPadam
  9. Ulasan dan kupasan yang "HAHAHAHA"...
    Nukilan yg menarik En Mazidul

    BalasPadam
  10. gamaknya la yea...
    sejak kemasukan warga asing ke negara kita ni...
    mungkin semenjak 10-15 atau 20 tahun yg lalu..
    samada scara gelap maupun terang...
    udah brapa banyak gamaknya yeaa.. nyawa melayang... harta dan selaput dara hilang.. rumah kena pecah.. rompak, samun dan ragut.. yg kena simbah asid, lari/culik org.. malah 1001 mcm jenis jenayah kekerasan/berat yg mereka terlibat..

    sbaliknya itu pulak gamaknya la yea... udah brapa banyak keuntungan/komisen taiko/tekong/peraih.. tokeh dan belbagai pihak yg dah kaut..
    hmmm..
    renung2kan la...

    BalasPadam
  11. Baca tajuk saja mmg takkan faham. Mesti nak kena baca sampai habis. Hahahahaha. Catatan terbaru saya  - Kelebihan Twitter

    BalasPadam
  12. tangkap sampai mati????? mati dalam jagaan polis? U tak cakap ker yang polis yang dah hukum orang sampai mati tu kena masuk lokap???? why?????

    BalasPadam
  13. Kalo dh lompong gitu, LRT pon bole lalu masuk sebenarnye hehe

    BalasPadam
  14. Mencari kepuasan mmg kebanyakkannya berlaku dn sesetengahnya dalam keadaan terpaksa dek sbb keinginan hidup mewah dgn wang ringgit...

    Persoalannya kenapa dan apa punca sebenarnya berlaku? soalan ini xkan pernah ada jawabannya...

    BalasPadam
  15. heheheh senyum sndiri baca tajuk ntry nih....

    mereka mmg melampau, dh la konon2 belajar kt sini bt hal kt sini tp tak reti nk hormat negera kita

    BalasPadam
  16. bodohnya kan??? Nafsu tu diagung²kan sgt.....

    Terpulanglah......Yang menanggung diri mereka sendiri tapi kita hanya mampu berkata dan memberi nasihat

    BalasPadam
  17. Betul.. saya ada kawan (non muslim). Sekali dapat negro, tak mau lagi bangsa sendiri. Now.. bila weekend ja, mesti nak cari 'awang hitam'!

    BalasPadam
  18. Hehehee baru hari ni sempat baca....hehehee

    BalasPadam
  19. Tertarik dgn isu wanita melayu sanggup kapel dgn mamat afrika. ini mmg sadis, kalau btl2 niat iklas nak kawin takpe, ni mamat afrika yg akhlaq ntah pape, pakaian pelik, sanggup gadis2 melayu ni serah diri.. asal nama foreigner je, mula la gadis melayu yg bajet urban ini nak menempel.. mentaliti subsidi.

    BalasPadam
  20. Bila la proses besar-besaran utk hantar golongan PAK TAM ni balik negara diorg? tolongla pihak berkuasa & kerajaan dato najib cepat bertindak sebelom pilihanraya.

    BalasPadam
  21. Abang Mazidul

    I want to share one of my friend's experience membeli kain di kedai yang agak dikenali..di jalan TAR berdekatan dengan SOGO...

    salesman yang menjaga bahagian kain tu .. bertindak agak keterlaluan dengan merapatkan tuuuutt dia kepada pelanggan....dan kawan saya tu......lari lintang pukang balik kerana terkejot...

    perkara ini dilakukan oleh bukan org kita.....


    persoalannya.....kenapa ada org seperti ini bekerja di situ..dan melakukan perbuatan jahat itu?...

    BalasPadam
  22. Dah ramai perempuan tempatan yg saya lihat keluar dengan awang hitam ni, kebanyakannya dari gred "chai" atau pun yg tegolong dalam kategori reject. Lelaki tempatan tau nak memilih wanita yg cantik-cantik saja, yg punya kulit gebu. Wanita size XXL, punya punggong selambak memang sukar nak dapat jodoh. Manusia normal semua ada nafsu..tak dpt lelaki tempatan, dpt awang hitam pun jadilah. bak kata Mazidul lah, awang hitam ni bukan kira sangat, membujur lalu melintang patah. Kalau saudara-saudara tak mau tengok wanita-wanita ni jadi habuan awang hitam, ambil lah wanita reject ni sebagai teman hidup. Tak syior teman!

    BalasPadam
  23. pihak berkuasa harus memandang serius masalah ni. ni bukan hanya melibatkan masalah kerosakan akhlak dan budaya rakyat Malaysia shj, tp keselamatan rakyat juga! mahukah kita lihat saudara seagama kita sendiri dirosakkan oleh orang yang tidak sama tauhid dengan kita?! tolonglah celikkan akal dan mata hati! kita pun kene sentiasa waspada dan perihatin dengan keadaan sekarang, jangan hanya melihat/bercakap tapi bertindak!

    BalasPadam
  24. Mulanya aku tak faham tajuk ni..habis dibaca baru faham..hehe..ingat cerita pasal LRT haha

    BalasPadam
  25. Best post so far for 2012. Well done Sir.

    BalasPadam
  26. kenapalah dah habis madu baru rase nk menyesal.dah jadi tin kosong baru nk cari lelaki tempatan.aku cadang minah2 yg dah buat xxx dgn lelaki afrika tu blk negara dioranglah kawin kat sana.takyahlah nk sibok2 cari laki mtempatan.kesian lelaki tempatan dpt yg mcm ni.

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.