Selasa, Disember 04, 2012

GILA DILIWAT DEK ... (18 SX)

Jarang benar kita berpeluang memperingatkan lelaki gay supaya membunuh nafsu gilakan lubang dubur lelaki lain. Tambahan pula apabila dia mula terjebak dalam kegiatan seks songsang sekurang-kurangnya selama 10 tahun. 

Jumaat lalu, saya menulis entri berhubung blogger pondan berstatus gay, gah berkongsi kisah peribadinya melakukan hubungan seks bersama anggota Angkatan Tentera Malaysia, ATM. 



Pada masa sama, saya menghantar pesanan ringkas kepada Setiausaha Politik Menteri Pertahanan Malaysia agar kakitangan kementerian terbabit menyiasat kesahihan dakwaan blogger saya percaya berpendidikan tinggi itu.

Malangnya tiada respon diterima. 

Dua hari kemudian saya paparkan lagi beberapa dakwaan lain dibuat oleh blogger sama berhubung saat intim dia mengadakan hubungan seks bersama anggota komando di Mersing, Johor.


Masih tiada juga sebarang respon saya perolehi daripada kakitangan Kementerian Pertahanan. Maksudnya, setakat ini TIADA pihak menafikan pembabitan ramai anggota ATM dalam kegiatan seks sesama jantina seperti dipaparkan di blog kini akses telah diubah  kepada status berikut ...


Adakah tindakan mendiamkan diri bermaksud, dakwaan dilontarkan oleh blogger itu benar? 

Jika benar, Kor Agama ATM seharusnya melaksanakan tugas dan tanggungjawab mereka secara lebih berkesan.

Kepada pemilik blog askoke.blogspot.com, menggelar dirinya 'Mek' atau 'M', usah terlalu taksub menceritakan detik lubang dubur ditujah oleh banyak kemaluan didakwa milik anggota ATM.  Sebagai insan berpelajaran tinggi, gunakan ilmu dianugerahkan oleh Allah itu untuk tujuan kebaikan. 

Andai terlalu gilakan lubang jubur terus diliwat,  just keep it to yourself.


Kepada semua anggota  ATM tidak terbabit dalam kegiatan gay, anda semua wira terbilang!

Klik di sini.

9 ulasan:

  1. Salam En. Mazidul,

    Mohon jasa baik En. Mazidul agar dapat senaraikan blog saya menerusi blog En. Mazidul agar dapat kita berkongsi maklumat dan isu2 semasa.

    Terima Kasih.

    GELOMBANG RAKYAT

    http://gelombang-rakyat.blogspot.com/

    BalasPadam
  2. inilah buktinya golongan ini golongan bermasalah. bahasa mudahnya, golongan ini sedang sakit mentalnya.

    Dimana keperluannya untuk kita berkongsi dan menghebahkan kehidupan seks kita?

    Bahkan kepada hubungan seks halal pun, Nabi telah larang kita menceritakan "hal dalam kelambu" antara suami dan isteri.

    Maka siapakah yang tidak ada baginya larangan untuk melakukan hubungan seks secara terbuka? Ada, iaitu golongan makhluk ALLAH yang bernama haiwan. Contohnya, anjing, beruk, cicak, donkey, eagle, frog, gajah, harimau... dan seterusnya hingga ke zirafah. Mereka-mereka ini pun rasanya jika ada pilihan tidak akan suka-suka untuk menzahirkan hubungan intim tersebut ke serata alam.

    Jika malu sudah hilang, kemaluan sudah hilang ertinya. Jauhkanlah Ya ALLAH, diri kami semua dari sebarang kemurkaanMU.

    BalasPadam
  3. tiada moral agaknya bdk blogger tu..

    http://www.mysyah-holiday.com/2012/12/sejarah-asal-usul-harimau-malaya.html

    BalasPadam
  4. Saya harap ATM, dan Kor Agama khususnya, ambil berat dan beri respons segera kepada apa yg bro Mazidul dah paparkan ini..

    Ingatlah, lemah nya tentera bukan hanya atas sebab kekurangan artileri & teknologi..Tapi lemah tentera juga ada hubungkait dengan hubungan tentera itu sendiri dengan Allah...Kita mmg patut risau, ambil berat...sebab tentera(ATM) lah yg kita harapkan andai bumi tercinta kita ini di serang musuh.

    BalasPadam
  5. Human Shit On Right katakan... GAY Semakin Menjadi2.. Lesbian semakin Meruap Nafsu. Nanti berperang, tentera Gay vs Tentera Lesbian.

    BalasPadam
  6. Moga cerita sebegini terus di keluarkan supaya memberi kesedaran pada umum...

    BalasPadam
  7. bro buat kisah pasal ni dalam majalah 3, bukan fokus kepada tentera komando gay ni sahaja, tapi buat topik pasal masalah gay dan lgbt amnya yang semakin parah dan berleluasa di negara kita

    http://buasirotak.blogspot.com/

    BalasPadam
  8. kenapa bhg pertahanan masih belum memberi sebarang response? nak kena schedule meeting dulu kot, masing2 sdg sibuk dgn issue lain agaknya...atau adakah issue ini tidak cukup serious bagi mereka? hmmm...

    mohon kerajaan lebih serious dlm usaha menghentikan semua jenis seks bebas dan rambang, tegakkan negara islam...

    BalasPadam
  9. Apa lagi nak dikata.. Diorang ni memang nafsu songsang. huhuu! Semoga Allah membuka pintu hati mereka untuk bertaubat. Insyaallah. Jangan hina, doakan.

    SERAM:PEMBEDAHAN TUKAR JANTINA DARI PEREMPUAN KEPADA LELAKI!
    MISTERI: HANTU PARAKANG/HANTU PENANGGAL!
    RAHSIA:KISAH SEBENAR DI SEBALIK ‘HARIMAU MALAYA’

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.