Rabu, Mac 07, 2012

GAY PERGUNAKAN ORANG BUTA?

Saya menerima maklumat dihantar oleh pembaca mendakwa orang kurang upaya. Maklumat terbabit menarik perhatian saya kerana percaya lelaki gay sanggup berbuat apa sahaja untuk melampiaskan nafsu serakah mereka.

Bagi mereka, meliwat dan diliwat itu, nikmat. 

Kegiatan gay lazimnya berselindung di sebalik rumah urut tetapi tidak pernah pula saya terfikir mereka sanggup mempergunakan orang buta.

Baca informasi berikut.

'En mazidul. Sila en mazidul bongkar kegiatan gay di brickfield yg memperalatkn org buta bg klulusan lesen n mmuaskan nafsu mereka..sy adalah salah seorang bekas pekerja urut juga sorang cacat penglihatan. Pernah rasa dpergunakn n dpaksa mlayan pngunjung gay dsana.. Sy xtau bagaimana lesen dpt dkluarkn n broperasi sudah bertahun2. Adakah terdpt unsur rasuah. Sy sudah brhenti krn stress n tak tahan lg..premis tersebut brnama (x) dan satu lg ialah (y) yg ini tk punya papan tanda trletak diatas pusat karaoke brickfield juga. Boss yg sama.sorang chinese yg dkenali sbg (z). Di kedua2 pusat ini slain khidmat urut dsediakn sauna n bilik2 khas tmpat prkumpulan n adegan liwat antara pngunjug gay. Masyallah.Sy harap en mazidul dpt brtindak n slmtkn org2 buta disana segera. Hampir 20 org buta dprgunakn d sana. Thanks.slmtkn org buta dari ditindas.. 

Untuk rekod, maklumat di atas telah disalurkan kepada Bahagian Kongsi Gelap, Maksiat dan Perjudian, Ibu Pejabat Polis Daerah Brickfiled, Kuala Lumpur.

1 ulasan:

  1. ini lah yang perlu dilakukan oleh orang awam yang bertanggujawab...

    syabas en mazidul saya kagum dengan usaha anda

    salam

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.