Isnin, Januari 09, 2012

KEPUTUSAN

Anwar Ibrahim dibebaskan.

posted from Bloggeroid

28 ulasan:

  1. Bole tak sesapa buat interview dgn peserta demo ni, dalam kes Saiful ni, tang mana fitnahnya? Suruh diorg listkan point.

    Nak tgk jgk diorg jawab camne... Then publish je kat youtube, kita tgk ramai-ramai..

    BalasPadam
  2. di bebaskan dan di dapati tidak bersalah ? - belum tentu tak buat salah kan...

    ini terlalu teknikal...

    BalasPadam
  3. no komen....hanya allah yg maha mengetahui....

    BalasPadam
  4. ape akan terjadi kepada saiful? akan di saman fitnat oleh anwar?

    BalasPadam
  5. Alhamdulillah..Doa orang yang dizalimi kini telah termakbul..Ternyata segalanya fitnah belaka..Di mana Saiful Bukhari sekarang?Bagaimana dengan sumpah dibuatnya??

    BalasPadam
  6. kalau makamah kata salah, dia kata sistem kehakiman malaysia tak betul. Nk tunggu apa dia kata bila dibebaskan. Simpati pd Saiful...

    BalasPadam
  7. ctsaratulhusna : bebas tak bererti tak bersalah.. Ummi : tu la, simpati dgn naseb Saiful

    BalasPadam
  8. Kepada saiful:masih ada mahkamah tertinggi utk wat rayuan.perjuangan anda utk menuntut keadilan masih belum tamat

    Kepada dsai:tahniah atas kputusan mahkamah.dahulu mengutuk sehabis mungkin mwngatakan mahkamah malaysia dibeli umno.skrg,da terbukti mahkamah tidak berat sebelah.jadi,fitnah anda terhadap mahkamah malaysia silala jawab di padang mahsyar kelak. Peace :-)

    BalasPadam
  9. betul ke ada bom meletup... dua suspek cedera... dapat info nie dari Utusan ONLINE...

    2 cedera, bom buatan sendiri meletup di luar mahkamah

    09/01/2012 11:10am

    Oleh WAN NOOR HAYATI WAN ALIAS
    KUALA LUMPUR 9 Jan. – Dua individu cedera selepas bom buatan sendiri meletup dalam tiga kejadian berasingan selang 10 minit di pekarangan luar Kompleks Mahkamah Jalan Duta di sini hari ini.

    Kejadian berlaku pada pukul 10.45 pagi selepas keputusan perbicaraan kes liwat Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim diumumkan oleh Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur. – UTUSAN

    BalasPadam
  10. speechless. Mahkamah dunia sudah terlepas,mahkamah Allah? Peringatan utk kita semua juga

    BalasPadam
  11. Alhamdulillah...selesai semuanya dgn 3 ayat....hanya Allah mengetahui semuanya.

    BalasPadam
  12. salam.

    pada saya, anwar bebas atau tidak, tak penting. yang penting, peguam anwar sendiri sahkan dalam mahkamah, liwat berlaku secara suka sama suka, bukan paksaan. LIWAT TELAH BERLAKU. cukup. saya tak nak perdana menteri homoseksual.

    BalasPadam
  13. Keputusan mahkamah hari ini banyak memberikan pelajaran kepada banyak pihak terutamanya kepada mereka yang selama ini telah mendahului hakim Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur.

    Kes ini telah dibicarakan selama lebih dari dua tahun dan dalam proses perbicaraan itu begitu ramai hakim-hakim jalanan yang memberikan ‘verdict’ yang Anwar akan di dapati bersalah dan akan dipenjarakan.

    Termasuk yang selalu menggelarkan DSAI dengan gelaran2 yang mengaibkan terutamanya oleh penyokong umno.

    BalasPadam
  14. As Salam,

    ni mahkamah dunia,bukan mahkamah akhirat...Redha itu ikhlas,pasrah itu menyerah...Padang Masyhar adalah tempat seadil2 perbicaraan =)

    BalasPadam
  15. SAYA SELALU TONTON BERITA TV3, AHLI POLITIK MALAYSIA SELALU KATA BAHAWA SISTEM PERUNDANGAN DI MALAYSIA TELUS DAN ADIL..INI BERMAKNA KEBENARAN TELAH TERBUKTI..!! [sangat tak logik orang tua yang kerepot dan tak larat, sontot b0ntot org muda..haha agak2 la pun]

    BalasPadam
  16. Derok : time dye bt bnde tu dye masih gagah lg kn? Nafsu neyh x kire tua muda, yg OKU pn bole bt cmtu ni kn pula ORG TUA YANG KEREPOT DAN TAK LARAT.. Haisyhh, manusia2~

    BalasPadam
  17. Allah Maha Mengetahui...klu Anwar bebetul bersalah....sungguhpun terlepas hukuman dunia...akhirat nnti dia akan terima juga....dia boleh bergembira sekarang...tapi blum tentu dia akan gembira di akhirat..
    setuju ngan Shaari.... :)

    BalasPadam
  18. cayala Derok !! betol tu...ini baru tegas, telus dan adil...fullstop !!!

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.