Rabu, Januari 11, 2012

WANITA MALAYSIA BERBONTOT KECIL TIDAK PERLU RISAU

5 pegawai polis dibunuh lelaki bersenjata warga Nigeria.

Suspek, ahli kumpulan Boko HARAM.

Baca laporannya di sini.

Keadaan di Nigeria pada ketika ini dilaporkan huru-hara berikutan rakyat tempatan mogok kerana pemansuhan subsidi minyak bermula 1 Januari lalu. 

Untuk rekod, Nigeria negara pengekspot minyak terbesar di benua Afrika. Malangnya kegagalan negara dihuni 168 juta orang itu melabur untuk meningkatkan kemudahan bagi memproses minyak mentah telah menyebabkan Nigeria terpaksa mengimport semula minyak dari negara luar. 

Tanpa subsidi, harga minyak naik berlipat kali ganda.

Lapangan terbang di Abuja dilaporkan ditutup sekaligus menghalang penerbangan keluar dan masuk ke negara itu.

Sesungguhnya bala itu didatangkan dalam pelbagai bentuk. Majoriti warga Nigeria datang ke Malaysia bertujuan memperdayakan rakyat Malaysia sekaligus meraih keuntungan jutaan ringgit hasil kegiatan penipuan menggunakan internet.

Maklumat terbaru, mereka menggunakan pelbagai identiti berbeza.

"Datang ke Malaysia menggunakan nama Iko Sonar, bila berkenalan dengan gadis tempatan, dia menggunakan nama, Ibo. Sampai dia balik dengan duit jutaan ringgit, wanita Malaysia dipergunakan terganga mulut tanpa tahu nama sebenar dia," jelas sumber.

Hemat saya, bukan sahaja mulut ternganga, organ lain juga menerima nasib sama.

Jika diperhatikan, lelaki Nigeria gemar meratah rakus tubuh perempuan GEMUK. Wanita dengan perut berlipat, berbontot besar dan inginkan belaian lelaki.

Wanita kurus bukan citarasa mereka.

Anda selamat.

21 ulasan:

  1. setuju mereka memang gemarkan saiz wanita sedemikian rupa..bibir besar,bontot besar..nak tahu kenapa?meh sini nak cerita sikit

    BalasPadam
  2. kalau mcm ni bahaya untuk wanita gemuk..nanti jadi buruan awang hitam...kena bagi amaran kat depa....huhu

    BalasPadam
  3. hahahah!! sib baik saya kurus....tak perlu risau.....:)

    BalasPadam
  4. So yg mane gemok dan mungkin jadi buruan mereka2 ni, segeralah berdiet supaya kite terhindar dari pandangan mereka. Sambil nk cegah dari jadi habuan, kite bole amalkan gaya hidup sehat. Hehehe..

    BalasPadam
  5. ermmm....walaupun selamat, tapi still kena hati2...utk kengkwn ku yg chubby...be xtra careful ya..!! :)

    BalasPadam
  6. erk, kerani sekolah suami aku punya kategori seperti yg Mazidul cakap tu. tau2 je, bila sekolah buka, minah tak laku ni declare dah kahwin. kawan2 suma tak dapat jemputan walaupun via sms. check2, rupa2nya minah ni kahwin (dia claim la kan...) dengan Awang Hitam yang baru dikenalinya di internet. woha... kecoh satu skolah...

    BalasPadam
  7. alamak... kena la kuruskan badan lagi...

    BalasPadam
  8. saya sedang2 jer heheh.. tapi kat negara mereka,wanita kurus jer kan..tukar taste ke datang malaysia..

    BalasPadam
  9. teringat filem Phat Girlz dlu psl awek Negro Amerika ngn awang hitam Nigeria..

    kata watak lakonan pelakon Godfrey Danchimah tu.. lagi besar bdn wanita tu lg baguz statusnya..

    'Madam Large' katanya.. no wonderlah wanita gemok jd pilihan mereka..

    BalasPadam
  10. tetiba rasa gerun.. ishhh.. termasuk dalam kategori yg digilai oleh awang hitam ni.!! tak boleh jadi.. nak kurus jugak!!

    BalasPadam
  11. Hahaha...nasib saya kurus...ANDA SELAMAT. :)

    BalasPadam
  12. kepada wanita yg mengaku badan gemok kat posting ni tak payah risau sekira anda tidak miang dan selera besar mengikut saiz badan anda..
    lainlah bagi yg badan besar,cita2 besar,selera besar, semua nak yg besar2.
    ayat "bukan sahaja mulut ternganga,organ lain juga menerima nasib sama" paling power....

    BalasPadam
  13. semalam, makngoh shopping di carefour kepong. da bwanita melayu tubuh besar tengah memilih barang dgn pasangan Nigeria. Makngoh tengok dorang beli dapur gas, dan beberapa pralatan mcm org baru kawin tu...huhu.
    Dorang ni actually tak kira bentuk tubuh. Janji sape yang sudi tersangkut. Jadi kpd rakan2 wanita lain, doa selalu arap jgn terjebak dgn mereka. Jgn pandang ke mata mereka dan jgn buat mereka sedar kehadiran anda. THE BIG POINT IS INGAT ALLAH...jgn wat gersang sangat dan murah sgt ler!!! Jaga maruah diri. Cuma makngoh pelik orang Islam Melayu ni,,,,berzina MAHU tapi suruh makan daging babi tak mahu...padahal dua-dua HARAM

    BalasPadam
  14. hehehe... nasiblah bontot saya ni kecik tp perut je besar.. adakah menjadi buruan si gagak hitam ni? ekekeke...

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.