Ahad, Januari 15, 2012

ENTRI TERPANJANG DI BLOG 666

"Di sini ada tiga entiti. Pertama, 2 bulan lalu saya ternampak, entiti merangkak di jalan masuk ke tapak pembinaan ini. Bukan macam manusia, kedudukan badan bergerak macam katak tetapi tidak berkulit, tubuh kelihatan berdarah. Kedua, entiti seperti perempuan, jalan terhenjut-henjut macam dia membawa sesuatu dan ketiga, entiti tinggi macam galah, seperti buluh pun ada. Kejadian itu berlaku Khamis malam Jumaat lalu. Pekerja Bangladesh kencing di tapak pembinaan ini, saya berdiri lebih kurang 10 meter dari dia. Sebaik habis kencing, dia tiba-tiba mendongak. Saya ternampak entiti tinggi kira-kira 5 meter dari lokasi saya berdiri. Ketingian entiti itu saya anggarkan separuh ketinggian pokok di hadapan itu. Pekerja itu kemudian kelihatan amat takut, cabut lari masuk ke dalam rumah. Dia tidak sedarkan diri hampir sehari," ujar 'Samad', bukan nama sebenar.

Baca kisah tinjauan kru 666 seterusnya di sini.

2 ulasan:

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.