Jumaat, Januari 06, 2012

HUH! SIA-SIA MERAKAMKAN GAMBAR!!!

Jam 1.30 pagi ...



Beberapa pengguna jalanraya datang membantu ...


Pasukan polis peronda tiba di lokasi kejadian ...


Pasukan Bomba dan Penyelamat menyusul ...


Unit Bermotosikal pasukan sama juga bergegas ke lokasi ...


Lebih banyak unit peronda mengawal lalu-lintas ...


Pemandu kenderaan syarikat, berusia 26 tahun kelihatan duduk tenang dan membisu ...


Anggota Bomba dan Penyelamat memastikan api dipadamkan sepenuhnya ...


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Huh! Sia-sia merakamkan gambar!!!

24 ulasan:

  1. huh.. patut la driver dok senyap je.. hmm..

    BalasPadam
  2. masuk air rupanyer - dia di alam lain lah tuh...

    BalasPadam
  3. SMTI - Salah Seorang dari PEMANDU BODOH@BAHALOL di Malaysia

    p/s - 90% Kemalangan Maut adalah di sebabkan oleh pemandu MABUK/BODOH/MENGANTUK/BERLAGAK/TIDAK SEDAR DIRI

    BalasPadam
  4. aduh! menyusahkan orang nasib tak melibatkan pemandu2 lain

    BalasPadam
  5. hampeh...nasib baik eksiden tak libatkan org lain...

    BalasPadam
  6. Sekali mambang mabuk minum brandy daa..

    BalasPadam
  7. tu dia mabuk rupenye.....rugi dak setin pemadam api brader tu....kalo nk jimat gne air mabuk tu je padamkan api tu....

    BalasPadam
  8. sharp gambar. bagus kamera. mesti mahal.

    BalasPadam
  9. 'Bravo' to civilians yang membantu. Good job!

    BalasPadam
  10. emmm patut la mabuk rupanya.....menyusahkan org je...

    BalasPadam
  11. bersyukur msh lg panjang usianyer, lenkali drink,drink,drink n drive

    BalasPadam
  12. SMTI....mmg sia-siapun...x berbaloi ...

    BalasPadam
  13. ....saya nak bersangka baik di sini. betul ke tin tu datang dari dlm kereta?

    BalasPadam
  14. selalu org macam ni *kaki minum* tak pulak cedera teruk atau mati,.. mangsa yg terlibat (jika ada) yg selalunya lebih malang, mungkin cedera parah, kecatatan kekal atau hilang nyawa..

    memang H A M P E H !

    BalasPadam
  15. pengajaran berguna utk semua hendaknya

    BalasPadam
  16. gile betul....kalau langgar org kan sia2 jek.....org mcm ni yg selalu langgar org pastu lari ni....

    patut pukul jek..

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.