Selasa, November 25, 2008

Semoga Berjaya

Suwaibah Muhammad Nasir bakal menyertai Larian Solo Trans Borneo secara marathon dari Tawau, Sabah, merentas Brunei dan Sarawak dan berakhir di Pontianak, Indonesia selama 55 hari sejauh 2500 kilometer sekaligus mencatatkan nama dalam Malaysia Book Of Records.

Beliau anak kelahiran Tanah Merah, Kelantan kini berusia 35 tahun berkhidmat dengan Angkatan Tetera Udara Malaysia selama 12 tahun.

Sebelum ini Suwaibah pernah menyertai larian di Amerika Syarikat, Italy dan Indonesia.

Semoga misi lariannya bermula 8 Disember ini berjaya dan wanita berjiwa kental ini selamat kembali kepangkuan keluarga di Jalan Klang Lama, Selangor.

9 ulasan:

  1. Berlari dan terus berlari...

    Ada orang lari
    sebab hutang

    Ada orang lari
    sebab bini dia marah

    Ada orang lari
    sebab makwe dia mengandung

    Ada orang lari
    Sebab dia nak lari

    he he he he he

    BalasPadam
  2. Tahniah kepada SMN dan semoga berjaya dan terus berjaya. Ada orang sebelah SMN tu ada tokoh jadi YB...hehehhehe. He looks ensem and sweet with that attire. Keep it up!!

    BalasPadam
  3. Jangan lupa kirim salam pada rombongan cik Kiah..hehehe..Cheers babe..

    p.s. Say hi to orang hutan, rhinos,probocis monkey and buaya2 di Kinabatangan..Sarjan Rohani dah berhentike jual air di UPNM???

    BalasPadam
  4. salam,firstly to b tak bro mazidul coz sudi meniupkan api semangat kpd den... dilambung tak pocah, jatuh bedorai.....

    p.sp jgn lupa pagi isnin remind penonton2 dan penaja2 kami masih memerlukan lagi sumbangan dan penajaan ikhlas utk Transborneo run. Dah ponet den bercakap tapi takdo maghre

    BalasPadam
  5. Semua, bukan senang sekiranya ingin melakukan sesuatu yang extraordinary. Banyak cabaran, onak, duri dan sembilu perlu ditempuh :)

    BalasPadam
  6. TQ, TQ, TQ... onak duri telah ku lalui dr 2004, MAKNA CROSS NATION RUN,,, KUTIPAN DERMA RM1.3 JUTA....KPD PESAKIT KANSER.. HARAPAN PADA THN INI DEN DOPAT MELAKUKAN ULTRAMATE EVENT INI DNG JAYANYA..... HIV KIDS AKAN KUBANTU DNG LANGKAH KAKIKU.... MOGA2 KESIHATAN DAN KESELAMATANKU D NEGERI BWH BAYU TERKAWAL SOKMO......SALAM

    BalasPadam
  7. salam bro , kami dr team transborneo, ingin mengucapkan tq atas support tv3 kpd progrm ini, just nk inform bro dul, our borneo run ditunda pd 10 jan 2009, coz cuaca yg tidak mengizinkan dan banjir, kami akan adakan next press confrence very soon, yg mana kami akan maklumkan pd bro nanti tq.....

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.