Selasa, November 18, 2008

Harley Davidson


9 ulasan:

  1. Ha..Ha..Ha..
    Tak yah isi minyak, tolak dgn kaki je..

    BalasPadam
  2. alahai...
    bestnya tengok harley davidson tu...
    nak naik....

    BalasPadam
  3. Kehkehkeh..
    Sekurang-kurangnya mereka kreatif.. Menarik juga rekaan tu.. Mesra alam..!!

    BalasPadam
  4. He..he..hee.. Seronok jugak ye. Menarik dan kreatif. Jimat dan tentu murah. Sebab harga minyak dah turun, jadi tak ada alasan nak naikkan harga.

    BalasPadam
  5. Dekat mana nie? Macam kat puncak gunung jek..

    BalasPadam
  6. salam mazidul, macam best jerr tempat tu. kat maner ek? sabah, sarawak? siap pakai cawat lagi tu!

    BalasPadam
  7. Best! kalau nak merempit, kena pakai tenaga! Siapa kuat, dia jaguh merempit. Tak perlu bunyi ekzos bingit mengganggu orang lain.

    BalasPadam
  8. Betul betul GO GREEN!

    Road tax, insuran, minyak, service, battery, maintenance semuanya 'free'

    Ingat nak order satu la

    he he he he

    BalasPadam
  9. hahahaahah...patut masukkan jugak gambar lagi satu tuh hahahahah....

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.