Selasa, November 25, 2008

Di Pentas Sama


13 ulasan:

  1. Perghhhhh...

    Memang boleh jadi model ni...

    Satu size biasa

    satu lagi

    Model XXL

    ha ha ha ha

    jangan marah

    Nota: Size aku pun lebih kurang abang Dol jugak, sedap je aku gelakkan orang he he he

    BalasPadam
  2. Pakdul ni tgk macam rendah jek, rupanya Ally lg rendah..

    BalasPadam
  3. Ally dah tentu rendah aje.....
    Gaya yang disnap mmg best...
    jangan ada orang buat tugu pulok nnt sudah lah...
    hahahaha....

    BalasPadam
  4. yo bro dol..
    saya org baru kat cni...1st tym drop by...hahaha...yg paling differ yg saya prasan is bro nya lagi berkilat!!!naik silau tengok...heheh,,jgn marah r bro..

    BalasPadam
  5. ada karisma =) bidang kewartawanan membentuk peribadi yang matang dan berfikiran terbuka....

    BalasPadam
  6. Nice snap shot taken. Both handsome and sweet looking. I watched TV3 morning only, the rest of the day I m busy working.

    Your fan:
    Miss Lau of Swak

    BalasPadam
  7. mazidul masa muda mesti lagi hensem dari ally hehe...saudara mazidul takde ke gambar2 masa muda..hehe..nak tgk jugak kehenseman saudara....

    BalasPadam
  8. hehehe...sama2 hensem...bg tgk gmbr masa zaman muda2 dulu...

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.