Jumaat, April 17, 2009

Teka Siapa? (Percubaan Ke-2)


43 ulasan:

  1. dr mata n rambutnya mcm Anggun Cipta Sasmi, betul tak?

    BalasPadam
  2. macam tak kenal je,
    tapi dari mata macam abg punya kawan kat tv3..sapa namanya tu teh syuhada kot

    BalasPadam
  3. Inikan Anggun,
    penyanyi lagu JADI MILIKMU,
    sekarang dia sudah jadi penyanyi Antarabangsa...

    menyayikan lagu tema untuk filem hollywood, xpasti tajuk filem tesebut..

    BalasPadam
  4. terakhir saya tengok Anggun di Konsert AF, memang cantik...
    sekarang ni di dah balik Paris ke ha? dimana En mazidul jumpa dia?

    BalasPadam
  5. Ha! Baharulah ada challenge sikit, kan? Amy Mastura? Anggun? Teh Syuhada? Ani Mayuni? Tiara?

    Lagi? Lagi? Lagi?

    BalasPadam
  6. Salam Bro,

    Tekaan saya... Amy Mastura... :)

    BalasPadam
  7. Alamak Bro...

    Tarik balik keputusan muktamad....Amy Mastura.

    Jawapan Latest saya....

    Nabila Suhaimi..hehehe

    Jangan Marah...20sen

    BalasPadam
  8. Semua, mula2 ada orang cabar saya letakkan gambar mata atau bibir sahaja. Saya bermurah hati tunjukkan gambar kepala dan sebahagian wajah wanita itu.

    Awak semua dah mula mencabar tekaan sendiri, sekarang saya tersenyum gembira. Tetapi ada antara jawaban tercatat di atas betul, tetapi mana satu kan?

    Oyeh!

    BalasPadam
  9. teh syuhada... geng abg mazidul gak...

    kan...???

    BalasPadam
  10. Hah......macam Teh Syuhada jek nih.....Mazidul.....taking ths opportunity to congrate your 360 program.....kelassss gitu u....i like....

    BalasPadam
  11. Teh Syuhada.....Teh Syuhada.....konpem...he he he....

    BalasPadam
  12. Hi Bro..

    haa baru la trillkan..

    yang mencabar..tercabar...

    goodluck pada peserta...

    Bro Maz kalau betul tekaan dapat exora tak ? hehe

    BalasPadam
  13. Kekadang, biarpun ramai yakin, TIDAK bererti jawaban itu tepat :)

    BalasPadam
  14. saya yakin 100%,
    ini photo Anggun....

    betul tak En Mazidul,
    siapa betul,
    ada hadiah ke?

    BalasPadam
  15. anggun tetap anggun..!

    wajah asli wanita indonesia.. :)

    BalasPadam
  16. Bro Maz

    Macam artis Myanmar pun ada gak ni...

    Mata dia memang macam orang Shan la...

    keturunan kot???

    macam Nora Danish

    he he he he he

    Aku tak pandai teka la yang sebenarnya

    BalasPadam
  17. ANI MAYUNI tepat, padat & jitu !!!!!

    BalasPadam
  18. En Mazidul, berilah jawapan pada gambar jelitawan ni..
    siapakah gerangannya???

    -ANGGUN
    -Teh Syuhada
    -Ani Mayuni
    -Amy Mastura
    -Principle Tiara
    -Nabila

    BalasPadam
  19. Hafis, tunggulah kejap. Bagi peluang kepada pelayar membuat tekaan :)

    BalasPadam
  20. Jefrey, kekadang tekaan muktamad tidak bererti benar.

    BalasPadam
  21. pengacara 999.. orang baru.... nama tak tau...

    BalasPadam
  22. BPR, nama pengacara baru 999, Teh Syuhaida Sharip.

    Tapi malangnya BUKAN dia. Kekadang mata amat mengelirukan kita semua.

    BalasPadam
  23. Assalamualaikum wrt,

    Saya pernah lihat wajah tersebut di dada akhbar dan media; TV3 semestinya.

    Beliau ialah Anggun Cipta Sasmi (tak pasti nama penuhnya) berasal daripada Indonesia kini menetap di Paris, Suami keduanya berasal dari Paris, sudah fasih berbahasa "france" dan sudah mempunyai seorang cahayamata.

    Baru-baru ini beliau datang ke Malaysia mempromosikan album terbaru (album ke berapa & tajuk tak ingat). Saya mudah mengingati beliau kerana tarikan pesonanya yang agak 'erotik' sewaktu menyanyi dan berposing air mukanya tidaklah selawa mana tetapi agak 'eksotik' (saya kira setiap individu yang punyai tarikan pesona/aura memang mudah diingati tak kira pembawaannya secara positif mahupun negatif - setiap selebriti, artis, penceramah, pihak pengurusan malah setiap individu harus ada 'kuasa magnet' itu).

    Sebagai contoh, En. Mazidul Akmal juga punyai tarikan tersendiri - serius sewaktu mengupas isi dan isu kemasyarakatan di dalam 360 tetapi mesra suara mengelolakan bual bicara menyampaikan info semasa di MHI - Syabas! Saya merasakan perwatakan, jati diri, minat terhadap kerja yang dilakukan, keikhlasan dalam pengucapan dan perbuatan pasti akan terserlah di wajah - apa tersirat di hati pastikan terserlah di wajah (tak percaya? Cuba lihat di cermin sewaktu berkata-kata..)

    Wassalam,
    Kak Liza

    BalasPadam
  24. macam rupe isteri faizal hussein..sape tah name die..suhaila kot..hahaha

    cm anggun ade gk..

    BalasPadam
  25. Terima kasih kerana sudi meneka. Jawabannya: Anggun.

    Saya rakamkan gambar beliau semasa ditemubual di MHI, dua minggu lalu.

    BalasPadam
  26. wah.. best2.. bila nak buat teka2 lg? nak join gak...

    BalasPadam
  27. teh syuhada nie..kim salam kt dia..huhu

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.