Jumaat, April 17, 2009

Teka Siapa?


22 ulasan:

  1. Safirul, nampak macam Abby Abadi jer. Ya ke?

    BalasPadam
  2. tak mungkin bro, setelah dinilai dari sudut 3 demensi, saya yakin tekaan saya tepat.

    BalasPadam
  3. Mata Gua ..kalau dari Mata Halus nampak macam Nurul....

    Mata kasar nampak macam Akua ( Pondan ) Bro....Selalunya....Yang terpapar dari Lu semuannya sensasi dan pelik2 siut!!! heheheheh

    BalasPadam
  4. Hai Bro Maz...

    takkan dari MHI terbawak sampai ka blog hehehe..

    macam kata Abby pagi tadi....

    BalasPadam
  5. abby abadi cerah sket. ni htam2 manis :P

    BalasPadam
  6. nurul bekas isteri ajai dulu...
    apa la abg dul nie...
    lain kali letak le gmbr mata je
    baru le susah nk teka..
    hahhahaa

    BalasPadam
  7. OK lah, dah memang semua orang pandai. Tak apa, tahniah!

    Teka gambar di atas pula tengok betul ke tidak.

    Uh!

    BalasPadam
  8. apa hal pulak ada kawad cam ke ari ni..muakaka

    BalasPadam
  9. Bro Maz...

    sudah terang lagi suluh...

    sah sah Nurulhuda Abdul Wahab haha

    Bro lain kali just letak pic bibir aje..baru trill....

    BalasPadam
  10. mcm nurul je..sbb dia itam manis..tgk mulut dia..mmg mcm mulut nurul

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.