Selasa, April 07, 2009

Kg. Sg. Bill


14 ulasan:

  1. betapa seronoknye
    En Mazidul & anak2..
    pati meriah perjumpaan kita nanti...

    BalasPadam
  2. Walaweiiiiiiiiiiii


    Sesekali tgk gambow Bro ngn Family.......sempoi!!!!!!

    Tak sabaq...nak Gua nak berkubang hehheehehhehehe

    BalasPadam
  3. bro mandi xjak teman pun.. last datg sini pun tahun lepas.. bwk mbe2 kolej mndi sg same2

    BalasPadam
  4. Sorang tu dah nampak sejuk..yg 2 lagi tu macam biasa je....Mandi jangan tak mandi... Bila lah giliran saya lak nak man macam Bro...

    BalasPadam
  5. Wow....tempat mcm nie la favourite saya. Kat situ ada tempat yang dalam tak airnya? Saya suka buat terjun acrobatik jatuh kepala dulu. Nak juga tunju skill kat geng2 yg lain.

    Jumpa di sana.......

    BalasPadam
  6. saya pernah ke sini 10 tahun yg lepas , masa tu sy kat UPSI .. mmg seronok ! tentu dah byk perubahan ...

    BalasPadam
  7. Salam Mazidul,
    Like father like son ..hehehe
    happy family ..good day brader..

    BalasPadam
  8. Bagak, memang macam tu lah adatnya.

    ASE1, balik baru ni banyak pokok tumbang.

    Jaki, ada tempat terjun. Kalau skill awak melebihi skill saya, boleh cuba. Kalau tidak he he he!

    Frame, saya kekadang balik tidak dirancang pun, balik jer bila free. Awak belajar kat mana sekarang yer?

    BalasPadam
  9. Ecah, InsyaAllah selagi berpeluang bersama mereka berdua. Pakai baju merah, 11 tahun, Afif Faiq dan tak berbaju, 8 tahun, Muhamad Azard Faiq. Rupa berbeza tetapi dua2 anak saya.

    BalasPadam
  10. dalam tak air kat sg.bill? boleh kalahkan sg tua tak?... tak mo ngalah!!!

    BalasPadam
  11. yang baju merah tu mesti anak bapak.. bestnya berendam!

    BalasPadam
  12. Sejuknya..terasa...

    BalasPadam
  13. combi pernah nmpk gambo dorang kat tepi pantai n3 en. mazidul yg lepas.

    bila nak dapat baby girl..?? anak pompuan biasa mesti jadi anak bapak :D

    selamat berusaha..hiks :p

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.