Ahad, Ogos 18, 2013

DOKTOR FALSAFAH MENYERTAI BENGKEL YBBM (TERIMA KASIH PENAJA)

21 peserta menyertai Bengkel Yakin Bercakap Bersama Mazidul, YBBM, berlangsung semalam di antara jam 9 pagi dan 5 petang semalam, 17 Ogos 2013.

Mereka terdiri daripada pelajar instutusi pengajian tinggi, doktor falsafah, penuntut peringkat doktor falsafah dan sarjana, penceramah profesional dan peniaga pelbagai jenis produk kecantikan. Terima kasih kerana sudi menghadirkan diri, biarpun ilmu penuh di dada. Mereka datang dari Lembah Klang, Johor, Perak dan Singapura.

Klik DI SINI  untuk melihat gambar dirakamkan di sepanjang bengkel.


Sekalung penghargaan buat semua penaja hadiah diagihkan kepada peserta.

Kasturi Syifa' menyumbangkan pelbagai barangan bernilai hampir RM1,700. Minyak kasturi, pewangi kenderaan dan penyembur aromatheraphy. Klik di sini untuk melihat pelbagai produk istimewa ditawarkan oleh syarikat sahabat saya.


Syarikta pembekal jamu terkemuka, Seri Dewi Malam turut menaja 5 stokis menghadiri Bengel YBBM di samping menyumbang barangan kecantikan seperti jamu, pembersih wanita dan makanan sunnah, Berina Plus.

Klik di sini jika berhajat menjadi pengedar produk.


Setiap peserta juga dengan senyuman menerima Kafe Red Guara.com di dalam bekas eksklusif kedap udara disumbangkan oleh Mohd Azmi Ismail. Klik di sini untuk membeli kopi enak abad ini. 

Syarikat ini sedang mencari wakil  jualan untuk Red Guara Kafe.

Sila hubungi Muhammad Azrul 019 640 7037 atau Ahmad Rizal 019 262 0888.


Coklat BONDA turut dinikmati oleh peserta Bengkel YBBM disumbangkan oleh puan Anis Mastura Abd Aziz dan suami.

Klik di sini untuk merasai coklat homemade sedap.


OHB Boutique turut menyumbangkan 25 shawl.  Sila klik di sini untuk melihat produk cantik dan bergaya  ditawarkan oleh syarikat terbabit.


Sahabat  baik saya, Amelia Shafer dan suami menawarkan hadiah penginapan 2 hari 1 malam di Embunan Emas Homestay di Kulim, Kedah untuk 3 orang.

Klik di sini untuk melihat tempat penginapan amat selesa, murah berbanding harga hotel. Homestay ini pernah dijadikan lokasi penggambaran  program Majalah 3.


"Saya mahu kasi itu sofa casa leather untuk satu orang," ujar rakan saya, Ah Chai.

Nilai sofa itu, RM900.

Alcano Design,  kilang pengeluar sofa mendapat sambutan hangat, klik di sini untuk membeli sofa berkualiti pada harga berpatutan.


Pesatuan Luncur udara Malaysia, tidak ketinggalan menaja hadiah cabutan bertuah untuk Bengkel YBBM.

Hadiah ditawarkan bernilai RM1,300.

Jika berminat terbang secara menakjubkan di udara bersama pilot berpengalaman, sila klik di sini.


Rakan saya, Jihar Fazmi Mohd Salleh pemilik CT Jihar Enterprise, peniaga gerai bernombor 61, 62 dan 63 di Uptown Kota Damansara, Petaling Jaya, Selangor bermurah hati menyumbangkan 25 unit power bank untuk semua peserta.


Pengasas syarikat produk kecantikan Nurellyss, Nor Aini Othman, juga peserta Bengkel YBBM turut mengagihkan produk beliau kepada semua peserta.


Klik di sini untuk melihat antara produk ditawarkan oleh Nurellyss.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.