Sabtu, Ogos 03, 2013

KEDUNGUAN NAMEWEE TERSERLAH (NYANYI BOLEH NYANYI TAPI ITU LILIK KASI BUTUI)


Namewee kelihatan bak sasau tatkala muncul dalam video klip terbaru, 'tokok'.


Marah benar dia apabila pasangan porno, Alvin dan Vivian diberkas kerana menghina agama Islam.

Namun kedunguan Namewee terserlah sebaik mengungkapkan lirik di bawah.


Saya AMAT yakin dia tidak membuat homework terlebih dahulu sebelum menulis  dan menyanyikan lirik lagu terbabit.


Dia terus mendakwa pelajar SRK Sri Pristana disuruh oleh Guru Besar kononnya makan di dalam tandas.

Saya antara wartawan terawal  berpengalaman menemu bual Namewe sewaktu dia baru pulang  dari belajar di China.  Beberapa minit  sebelum temu bual secara langsung, dia gabrah, mengaku tidak fasih berbahasa Melayu dan Inggeris.


Namewee, itu tempat aaa, BUKAN tandas lorrrrr! Kalau lu sikit baca, talak itu macam cakap punya.

Lu try baca di sini.

Nyanyi boleh nyanyi, tapi itu lilik mahu  kasi butui dulu, balu ngam.  Satu hali dulu, wa ada pigi itu tembok besat China, itu tandas, dinding  pun talak oooo, banyak itu  sai (tahi), sepah sepah.

Yuks!

13 ulasan:

  1. Orang lagu ni diberi perhatian...banyak sangat dah buat benda yang tak elok....apa sebenarnya yang dia mahu....kita boleh saja buat lagu lebih teruk dripada tu kalau nak menghina bangsa lain...tetapi itulah kita bangsa yang merendah diri.....dia ni tak pernah pun nak hormat hak org lain....andaikata dia nak hak dia dihormati...sila hormat dan respek hak org lain.....

    BalasPadam
  2. Dia kabel besar.. tu makin berani tu.. kutuk2 negara pib siap dapat buat filem.. lepas tu orang kita support dia plak tu.. bukan nak racist tp dia ni sngat2 biadab dan x sedar di untung

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul apa yang diucapkan..saya sokong 100%..

      Padam
  3. kihkihkih... nameweee tu kena kasi asah dia punya lidah lah...macam burung.. baru boleh jadi Malaysian

    BalasPadam
  4. Sdr Mazidul, 'pangsai' = 'berak', 'sai' = 'tahi'
    Contoh, 'pangsai bo sei' = 'berak tak basuh' akakaka

    BalasPadam
  5. Dia guna kabel dato nazri...pas tu dia hentam gomen,,,gomen kena game

    BalasPadam
  6. Menteri mana yg bagi muka kat celaka ni? tanya org2 kpg mesti deme boleh jwb.

    BalasPadam
  7. Namewee ni lidah pendek ke? Perasan bagus ni. Memang sifat puak ni konon bagus sangat

    BalasPadam
  8. Budak bengong n tak sedar diri..! Dulu Nazri aziz bela dia, inilah jadinya...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau la kes dia dulu anak melayu yang buat..apa akan jadi dengan anak melayu itu?
      -apa yang dapat saya lihat kes adam adli...macam-macam dia kena.

      Padam
  9. Adeyy.. Ni lg sekor mamat yg xreti bahasa n hormat org.. Anasir cmni yg slalu merosakkan asas perpaduan yg dh lma dibina dgn susah payah..

    BalasPadam
  10. Eei,namewee ni.Asyik buat kontreversi aje.Napela mesti nak hina2 orang.Haih..Tak penatkah mamatni.

    BalasPadam
  11. Skrg ni byk kes tembak....kalau dia kena kan bagus

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.