Isnin, Ogos 12, 2013

PERSONA SERI DEWI MALAM


"Siapakah  jejaka kacak ini?," soal saya.

"Anak sulung kami,  Muhammad Effy  Taufik, 21 tahun," ujar Idayu Basri.

Wow! Pada usia 46 tahun,  beliau tetap kelihatan anggun dengan wajah  berseri. Idayu dan suaminya, Rosman Bimin, rakan sekolej sewaktu kami menuntut di Kolej Pengajian Persediaan di Seksyen 17, Shah Alam, Selangor pada pertengahan tahun 80 an.

Zaman tatkala  kumpulan rock,  Search dan Wings mula bertapak dan  kemudian  mengukirkan nama di persada seni tanah air.

"Waktu itu dinasour dalam usia remaja lagi. Selepas berpuluh tahun ini kali pertama kami berjumpa," gurau  saya.

Taufik,  graduan  diploma Civil Engineering UITM Butterwoth, Pulau Pinang,  tersenyum manis.


"Dalam Bengkel Yakin Bercakap Bersama Mazidul, YBBM, saya berkongsi kaedah dan petua untuk menggilap kemahiran komunikasi berkesan. Dalam bidang penjagaan kesegaran tubuh?," kata saya.

"Makan jamu, hasil ramuan ibu," celah ibu lima anak itu ringkas.

"Jamu Jawa?," soal saya spontan.

Kami tertawa bersama.

"Ya. Jamu keluaran Seri Dewi Malam, SDM," balasnya.

Setiap kali berbual  bersama  pembekal supplement, saya tidak dapat lari daripada bertanyakan  soalan berhubung keselamatan pengguna.

"Jamu SDM memiliki kelulusan Kementerian Kesihatan?," tanya saya kepada Rosman.

"Tentu sekali dan turut  mendapat  Good Manufacturing Practice Product, GMP dan Sijil Halal Jabatan Kemajuan Islam Malaysia, JAKIM,"  jawab suami  Idayu.


Idayu dan Rosman, graduan Business Administration dan Anthropology lulusan Marquette University,  Milwaukee, Amerika Syarikat. 

"Menuntut  di satu universiti di US, di Malaysia asal di mana?," soal saya.

"Kelang, Selangor. Jarak di antara rumah keluarga saya dengan keluarga isteri, hanya  kira-kira 20  minit berkenderaan," jelas Rosman.

Tambah ayah berjiwa tenang itu,  21  produk SDM mula dipasarkan di Malaysia,  kira-kira satu setengah tahu lalu.

"Bagaimanakah awak berdua boleh terbabit dalam bidang peniagaan jamu?," tanya saya.

"Masa berpantang melahirkan anak bongsu,  Idayu memakan jamu disediakan oleh  ibu, jamu adunan  turun-temurun dari nenek. Tatkala anak bongsu kami berusia setahun, isteri dimasukkan ke hospital kira-kira 7 hari kerana kurang sihat. Pada waktu itu Idayu mula memakan jamu dan Alhamdulillah,  tubuh kembali segar dan bertenaga semula. Melihatkan hasil cemerlang itu, kami kemudian ingin berkongsi khasiat empat jenis jamu termasuk Jamu Dewi Dara bersama masyarakat," terang Rosman.

Semua produk keluaran SDM  dikilang  di Malaysia dan kini  turut diekspot ke dua negara jiran,  Singapura dan Brunei.


"Kini  SDM mempunyai lebih 2,000 pengedar di seluruh Malaysia dan syarikat kami masih membuka peluang kepada mereka berminat untuk merebut peluang perniagaan ditawarkan. Berniaga demi  mempertingkatkan pendapatan sekaligus  lebih menstabilkan ekonomi keluarga agar lebih terjamin," celah Idayu.

Saya mendengar dengan khusyuk. Sebagai pengendali Bengkel Yakin Bercakap Bersama Mazidul,  saya dapat merumuskan,  setiap patah perkataan diungkapkan oleh  pasangan suami isteri itu lahir dari hati.

"SDM juga berhasrat  terus membantu peniaga tempatan untuk meraih rezeki halal. Sebilangan daripada mereka dibantu  sewaktu bertatih, diberikan produk  untuk dijual  terebih dahulu sebelum  bayaran dibuat dan kini syukur dengan izin Allah, mereka sudah 'berlari' dan meraih pendapatan ribuan ringgit sebulan," tambah Rosman.


Ibu Pejabat SDM di No 21, Jalan Sena 3/13A, Seksyen 3, Shah Alam, Selangor,  beroperasai di antara jam 9 pagi dan 6 petang setiap hari,  termasuk Sabtu dan Ahad. 

"Kalau pembaca ingin mendapatkan maklumat  LEBIH terperinci mengenai produk SDM?"

Soalan itu  saya kemukakan kepada dua sahabat terbabit.  


"Sila layari facebook, Seri Dewi Malam Official, klik di sini. Pelbagai testimoni TANPA bayaran  dikongsikan oleh ramai pengguna berhubung  khasiat produk SDM.  Orang ramai boleh terus menghubungi nombor telefon bimbit dan pejabat SDM, 019 229 0208 (Kak Yu)  dan 03 5511 2818.  SDM  juga  mempunyai pejabat cawangan di Klang, 03 334 44992,"  balasnya.   

Selamat mencuba  pelbagai produk SDM  'Sensasi Dirimu Mempersona'.


38 ulasan:

  1. Pengguna yang berada di Johor khasnya dan Malaysia amnya boleh hubungi saya di facebook.com/sdmMAY atau layari http://on9seridewimalam.blogspot.com
    SENSASI DIRIMU MEMPERSONA

    BalasPadam
  2. Jika anda dari Negeri Sembilan...boleh layari page facebook saya jika berminat utk mendapatkan produk2 terhangat dr Seri Dewi Malam.

    www.facebook.com/AKhetty

    BalasPadam
  3. As salam En.Mazidul,sye adalah pengedar SERI DEWI MALAM sye di kenali sebagai KAK ROY di kalangan family SDM...selamat hari raya...
    maaf sye nk betulkan trademark SDM "SENSASI DIRIMU MEMPERSONAKAN"...kami di SDM amat menitik beratkan kebahagiaan pelanggan2 kami..sebelum kami menberikan produk,kami akn memberikan khidmat nasihat secara PERCUMA..setiap soalan..setiap pertanyaan kami akn jawab walaupun kami kebanyakkannya dari kalangan SURI RUMAHTANGGA..sentiasa sibuk dengan tugasan,tp kami akn tetap melayan dan akan memberikan nasihat dan cuba selesaikan setiap permasalahan pelangan2 kami...kami tidak terus memberikan produk kepada pelanggan tanpa kami tahu apakah permasalahan mereka...kami akan memberikan produk mengikut permasalahan yang mereka hadapi....dan sebagai sye PENGGUNA produk SDM mengambil pengalaman sye menggunakan produk2 sdm untuk lebih yakin menyakinkan pelanggan2 SDM....alhamdulillah produk SDM mendapt tempat dan kebanyakkan pelanggan amat berpuas hati dengan khidmat kami....dan TERIMA KASIH kerana ENCIK MAZIDUL turut memberikan sokongan....alhamdulillah semoga SDM terus maju dan maju....

    jika ada yang berminat boleh hubungi sye PENGEDAR SDM KAK ROY di no 014-6485767...juga boleh dapatkan info2 di page dan blog sye
    https://www.facebook.com/SeriDewiMalamHealthBeauty
    http://seridewimalam77.blogspot.com/

    BalasPadam
  4. assalammualaikum..saya puan Junainah bt Zainudin
    dari pelabuhan klang ..
    saya juga sebagai agen yang berdaftar dengan produk seri dewi malam.

    Email saya (nurfatiehahqistina@gmail.com)
    serta whatsapp :0173391764
    juga boleh cari di page seri dewi malam
    -junainahz agen vs dropship

    BalasPadam
  5. Assalamualaikum...tqvm En Mazidul....
    kpd pembaca yg berminat utk mengetahui lebih lanjut berkaitan produk2 Seri Dewi Malam boleh pm/inbox saya atau sms 012-9763930...Insya Allah produk2 Seri Dewi Malam terbaik utk kesihatan & kecantikan dr hujung rambut shga hujung kaki utk pelbagai lapisan umur dr bayi sehinggalah warga emas, lelaki & wanita...sila layari page saya utk info, testimony & sebarang pertanyaan...https://www.facebook.com/pages/Rahsia-Kekal-Sihat-Cantik-Mempesona/160179920772397?ref=hl

    BalasPadam
  6. assalamualaiku....saya adalah pengedar JOHOR BAHRU & SEKITARNYA...kepada sesiapa yg ingin mendapatkan produk ini boleh hubungi saya ditalian 012-7111473... jika malu boleh ●PM●INBOX●SMS●WECHAT●WHATSAPP●INSTAGRAM (BARIAHSHAM)
    page; www.facebook.com/PengedarSeriDewiMalamQalisya

    ♥ejen & dropship ejen diperlukan....

    (atasi masalah dalaman anda sekarang sebelum terlambat-rundingan & khidmat masihat adalah percuma).....

    BalasPadam
  7. Salam wow temubual ekslusif produk sdm yg meletup!!! keberkesanan produk sdm xdapat disangkal lagi kerana berasaskan 100% herba yg tersangat kaw,,,dari ujung rambut sampai ujung kaki semua ada,,,luv Seri Dewi malam SDM the best product ever,,,selamat, berkesan & diyakini!!!

    warga penang boleh dapatkan di sini
    BLOG: http://jamuseridewimalamsdmdafiera.blogspot.com/
    FACEBOOK: https://www.facebook.com/Jamu.Seri.Dewi.MalamSDM.DafieraHananie

    Contact: sms/whatsapp: 0174079332 (Nanie)

    BalasPadam
  8. Jom dapatkan dari PENGEDAR / AGEN kami dari seluruh negeri khususnye dari KLANG, SHAH ALAM, IPOH, KL (PERKESO JLN AMPANG), KEDAH, MIRI..

    SMS/CALL/WHATSAPP -->> 016-2064456 / 017-2361215

    LAYARI FB -->> Fara Faizal SDM

    Sangat2 memerlukan AGEN SELURUH NEGERI bagi memudahkan pelanggan KAMI yg memerlukan produk SEGERA sambil menambah pendapatan / duit poket ANDA!! ;)

    BalasPadam
  9. salam, saya puan ummu..pengedar drp melaka...sape nk beli jamu seri dewi malam boleh contact saya 013-3173738 or layari page auni mall

    BalasPadam
  10. salam, saya puan ummu pengedar drp melaka..org melaka dan berdekatan dgnnya boleh dptkn jamu seri dewi malam or call 013-3173738 or like dipage auni mall

    BalasPadam
  11. Salam..
    kepada yg ingin mendapatkan produk SDM sila dapatkan di sini http://www.facebook.com/KioskO9SDM

    Khidmat perunding PERCUMA
    SMS@CALL@WAapp - 0104670807

    BalasPadam
  12. Saya pengedar seri dewi malam yang sah..boleh contact saya di no 012-676 5886 ( call / sms / wassap)

    Atau layari

    https://www.facebook.com/SDM.DhiyaSolehah

    BalasPadam
  13. Saya pengedar berdaftar SDM. boleh hubungi saya di 0124276694 puan Anna.

    BalasPadam
  14. Saya pengedar berdaftar SDM. Boleh dapatkan rundingan percuma daripada saya. Nama anda akan dirahsiakan. Ubahlah hidup kpd yg lebih sihat dan ceria.. untuk diri ada.. suami.. dan anak2.. anda sihat.. keluarga bahagia.. Pm.sms.whatsApp 0124276694 utk pertanyaan dan pesanan ya...

    BalasPadam
  15. Assalam..saya pengguna tegar produk Seri Dewi Malam..tanyalah apa saja produk SDM sy dah guna sejak ia mula dipasarkan..terutama sekali Jamu Dewi Dara (gmbr di awal entry). Sejak mengamalkan JDD berat badan sya susut lebih dr 10kg, disamping itu badan sentiasa segar, cergas, kulit mulus gebu dan sentiasa dara tanpa sebarang masalah wanita. Dari pengguna biasa saya berdaftar sebagai ejen..dek kerana bisnes yg sentiasa kencang sy di naiktaraf sebagai Pengedar dan kini sedang mengembangkan keluarga INTAN SERI DEWI dengan ejen2 efektif. Buat Saudara Saudari yang berminat menyertai keluarga kami atau ingin bertanya, mendapatkan konsultansi percuma serta utk mendapatkan produk SDM MT jgn segan silu hubungi kami di:

    1) Talian 012 3918408 (call/sms/whatsapp)

    2) Mesej di inbox FB INTAN SERI DEWI https://www.facebook.com/sdmintan

    3) Mesej di inbox dan tekan butang LIKE di page INTAN SERI DEWI https://www.facebook.com/sdmintanpage

    Maklumat produk dan testimoni pengguna bole dilihat di FB Personal I.S.D.
    COD - kawasan Lembah Klang dan Daerah Petaling
    Poslaju/kurier - di mana shj anda berada.

    Jumpa anda disana.

    ** kredit dan jutaan Terima Kasih kepada Saudara Mazidul diatas entry ini. x sia2 sy jd pengikut sunyi. :)

    BalasPadam
  16. Bagi Anda yang berada di Melaka/Jasin/Merlimau/Alor Gajah,berminat utk mendapatkan info produk2 terhangat dr Seri Dewi Malam??Jangan malu jangan segan..JOm Kongsi bersama saya...Butir diri anda adalah RAHSIA bagi kami!!Dapatkan Khdimat nasihat secara PERCUMA & bimbingan penggunaan produk secara detail dari saya..
    JANGAN TUNGGU LAGI!!NAK GEBU,NAK CANTIK,NAK SIHAT,NAK SUAMI SAYANG???jom like page saya...
    SENSASI DIRIMU MEMPERSONAKAN!!


    SILA PM/INBOX UNTUK INFO LANJUT

    Pm saja saya d--> www.facebook.com/MashitahSDM
    Pm saja saya d--> www.facebook.com/MashitahSDM
    Pm saja saya d--> www.facebook.com/MashitahSDM

    =================================
    Sms/wassap/viber/call 0166045050
    Sms/wassap/viber/call 0166045050
    Sms/wassap/viber/call 0166045050

    Like Page Kami www.fb.com/Mashitah.SDM
    Like Page Kami www.fb.com/Mashitah.SDM
    Like Page Kami www.fb.com/Mashitah.SDM

    BalasPadam
  17. saya,eyma pengedar berdaftar untuk Seri Dewi Malam Sarawak.Berminat dengan produk SDM?Kamek ada..ulih kontek kami ba nombor hp tuk 0128979724 (wechat/line/whatsapp)

    fb: Pesona Ungu (www.facebook.com/pesonungu84)
    page fb: Jamu Seri Dewi Malam Sarawak

    BalasPadam
  18. salam rose pengedar berdaftar Seri Dewi Malam area shah alam,subang,subang bestari,,Berminat dengan produk SDM? jangan tunggu lagi..pm rose laju2..

    fb: rose saliesya (www.facebook.com/rose.saliesya)
    page fb: Jamu Seri Dewi Malam Rose

    BalasPadam
  19. Assalammualaikum En Mazidul..

    Saya Irra Monday salah seorg pengedar sah utk Produk Seri Dewi Malam...saya bersedia membimbing pada sesiapa yg berminat utk menggunakan produk atau menjual produk kami.

    Berminat utk mendapatkan produk?? Anda boleh terus hubungi saya di 013-3603199 atau boleh melalui fb

    www.facebook.com/irramonday

    atau

    page fb : Seri Dewi Malam - Empire Irra Monday.

    BalasPadam
  20. Assalammualaikum En Mazidul..

    Saya Irra Monday salah seorg pengedar sah utk Produk Seri Dewi Malam...saya bersedia membimbing pada sesiapa yg berminat utk menggunakan produk atau menjual produk kami.

    Berminat utk mendapatkan produk?? Anda boleh terus hubungi saya di 013-3603199 atau boleh melalui fb

    www.facebook.com/irramonday

    atau

    page fb : Seri Dewi Malam - Empire Irra Monday.

    BalasPadam
  21. Saya Norbaizura Sidi Ahmad, pengguna n pengedar Jamu Seri Dewi Malam....Berminat utk mencuba produk SDM? Jangan malu2 n segan2 utk bertanya...Consultant free jika diperlukan....

    PM www.facebook.com/zurabeautyshoppeklia

    sms/call/wechat/whatsapp : 012-375 5464

    COD area nilai, sepang, klia n kawasan2 yg berdekatan

    BalasPadam
  22. Salam semua kaum adam dan hawa yang ingin membaiki kehidupan seharian dari segi kesihatan dan kewangan... bolehlah cuba menggunakan produk terbaek d pasaran ini dan menjadi agen utk menambah pendapatan...inshaaallah tiada penyakit x dpt d ubati dan rezeki x kan dtg bergolek...hubungi kak zura 0163363404 atau fb kenaliseridewimalamterbaek utk keterangan lanjut.. produk terbaek SDM dan boleh jadi agen dgn modal permulaan rm100 utk daftar. .... tak cuba tak tau...D jemput bersama2 menjadi warga SDM...:)

    BalasPadam
  23. Saya adalah pengguna dan agen untuk Seri Dewi Malam bg kawasan KL- Ampang. Kepada yang berminat, boleh hubungi saya.

    PM/SMS/WHATSAPP/WECHAT/VIBER : +6018 263 9235

    http://www.facebook.com/zuhraSDM?ref=ts&fref=ts

    FB PAGE : ZUHRA SERI DEWI MALAM

    BalasPadam
  24. Assalamualaikum, kepada yg sedang mencari pengedar produk sdm bangi atau area berhampiran boleh hubungi

    ~ di talian 01126796802
    ~ facebook page www.facebook.com/KedaiSihatBangiBest

    sensasi dirimu mempersona

    BalasPadam
  25. Tidak disangkal lagi produk SDM memang mantap & mujarab. Anda yang belum mencuba MESTI CUBA..kemukakn masalah anda kepada saya,insyaallah saya akan membantu.Untuk info lebih lanjut, boleh layari blog & FB saya

    http://suejsdm.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/JSDMJOHOR

    BalasPadam
  26. Salam..sy pengedar sah SERI DEWI MALAM bg kawasan SHAH ALAM/PUNCAK ALAM/SAUJANA UTAMA DAN SEKITARNYA. Bg yg mempunyai masalah dalaman cubalah produk ini, anda pasti akan berpuas hati dengan kesannya. Saya juga mencari AGEN/PENGEDAR SELURUH MALAYSIA bg yang berminat untuk menambahkan pendapatan, anda pasti teruja!!!
    Bagi yang berminat mendapatkan produk ini atau ingin menjadi AGEN/PENGEDAR bole hubungi ARMY:

    SMS/VIBER/WHATSAPP --> 017-5617855
    FB --> SERIDEWIMALAM MODENTRADISIONAL ARMYRA
    PAGE FB --> MT-SDM SHOPPE ARMYRA

    (SENSASI DIRIMU MEMPERSONAKAN)

    BalasPadam
  27. Assalamualaikum...saya norni suriati..stokis SDM-MT perlis...sebelum bersama produk SDM-Mt..saya adalah pengguna produk ini...kerana keberkesanan dan pelbagai masalah boleh diatasi..saya terus menghubungi kak yu untuk bersama-sama keluarga besar SDM-MT..alhamdulillah...saya bersyukur kerana banyak membantu masalah2 wanita di luar sana..bagi yang berminat boleh hubungi sya di talian 013-9138383, wassup,wechat dll.. terima kasih en Mazidul..
    https://www.facebook.com/norni.suriati?fref=ts

    BalasPadam
  28. Bagi Anda yang berada di Melaka/Jasin/Merlimau/Alor Gajah,berminat utk mendapatkan info produk2 terhangat dr Seri Dewi Malam??Jangan malu jangan segan..JOm Kongsi bersama saya...Butir diri anda adalah RAHSIA bagi kami!!Dapatkan Khdimat nasihat secara PERCUMA & bimbingan penggunaan produk secara detail dari saya..
    JANGAN TUNGGU LAGI!!NAK GEBU,NAK CANTIK,NAK SIHAT,NAK SUAMI SAYANG???jom like page saya...
    SENSASI DIRIMU MEMPERSONAKAN!!


    SILA PM/INBOX UNTUK INFO LANJUT

    Pm saja saya d--> www.facebook.com/MashitahSDM
    Pm saja saya d--> www.facebook.com/MashitahSDM
    Pm saja saya d--> www.facebook.com/MashitahSDM

    =================================
    Sms/wassap/viber/call 0166045050
    Sms/wassap/viber/call 0166045050
    Sms/wassap/viber/call 0166045050

    Like Page Kami www.fb.com/Mashitah.SDM
    Like Page Kami www.fb.com/Mashitah.SDM
    Like Page Kami www.fb.com/Mashitah.SDM

    BalasPadam
  29. assalamualaikum. saya juga pengedar produk seri dewi malam ...

    blog saya : http://jamuseridewimalam.blogspot.com/
    fanpage : https://www.facebook.com/Jamu.Seri.Dewi.Malam.Ummi

    BalasPadam
  30. Assalamualaikum. Saya Juga Pengedar Seri Dewi Malam =)
    Untuk Lihat Senarai Produk SDM, Sila Ke ...

    Blog : http://jamuseridewimalam.blogspot.com/
    Fanpage : https://www.facebook.com/Jamu.Seri.Dewi.Malam.Ummi

    BalasPadam
  31. ASALAMUALAIKUM....saya PENGEDAR SAH SDM NILAI - N.SEMBILAN....

    Untuk info lanjut ttg produk Seri Dewi Malam bole klik & like --> https://www.facebook.com/SumiLovelyShoppe
    COD utk area Nilai, Bandar Baru Nilai, Pajam, Mantin, Nilai Impian, Putra Nilai, Kota Seriemas & kawasan sekitarnya..

    SERI DEWI MALAM - SENSASI DIRIMU MEMPERSONA - Produk 100% herba utk dalaman & luaran seisi keluarga.

    Untuk fast respon bole terus call/sms ke 012-7879949
    AGEN JUGA SEDANG DI CARI....

    TERIMAKASIH KEPADA EN.MAZIDUL ATAS KEIZINAN ENTRY INI...

    BalasPadam
  32. ASALAMUALAIKUM.....SERI DEWI MALAM - SENSASI DIRIMU MEMPERSONA...

    Saya PENGEDAR SAH SDM NILAI _ N.SEMBILAN.....untuk info produk & testimoni2 sila klik & like ---> https://www.facebook.com/SumiLovelyShoppe.
    pm ke link http://on.fb.me/17olrBo untuk pertanyaan & semuanya adalah percuma.

    COD juga untuk area NILAI, BANDAR BARU NILAI, NILAI PERDANA, NILAI IMPIAN, PUTRA NILAI, PAJAM, MANTIN, KOTA SERIEMAS & KAWASAN SEKITAR NILAI.

    Untuk fast respon bole call.sms ke 012-7879949
    AGEN SELURUH M'SIA JUGA SEDANG DI CARI - di alu2kan utk menjadi warga SDM.

    Terimakasih buat En.Mazidul atas entry ini.

    BalasPadam
  33. Assalamualaikum. Saya Anis Fazilla Abdullah, Pengedar Sah Seri Dewi Malam Putrajaya dan sekitarnya, COD dan pengeposan ke seluruh Malaysia.

    Jemput LIKE dan layari www.facebook.com/sdm4all atau www.facebook.com/sdm4allages.

    Silakan pm inbox atau sms/whatsapp/viber 012-2791856 untuk sebarang pertanyaan, info atau konsultasi.

    Dijemput menjadi ejen-ejen Seri Dewi Malam bersama saya membina rangkaian dan bersama-sama membantu menjana pendapatan bersama. Saya telah menggunakan produk-produk hebat daripada SDM ini dan terus setia bersamanya kerana yakin di atas kebersihan, kelebihan dan kebaikan produk-produknya.

    Terima kasih daun keladi pada tuan rumah, Encik Mazidul Akmal Sidik kerana memberi peluang mencoret di sini... Alhamdulillah...

    BalasPadam
  34. Saya pengedar produk Seri Dewi Malam Kulim. Berminat ingin mencuba produk hebat ini boleh menghubungi saya di 019-3261698 (Pn.laila)

    BalasPadam
  35. Sya agen SDM di Putrajaya.....Berminat mengenai produk SDM boleh hubungi saya SMS @ Whatsapp ke 0199981664(Lynn), saya jgak melalukan COD sekitar Putrajaya, untuk maklumat lanjut boleh klik link nie......http://lynnzakisdm.blogspot.com/

    BalasPadam
  36. SALAM SAYA ADALAH AGEN SDM BERDAFTAR AREA KUALA LUMPUR..

    SESIAPA YANG BERMINAT UNTUK MENDAPATKAN PRODUK SERI DEWI MALAM IAITU JAMU, FEMININ WASH, MASKER DLL BOLEH TERUS HUBUNGI SAYA DI TALIAN 012-4630841..

    BUTIRAN LANJUT BOLEH DIDAPATI DI AKAUN FESBUK SAYA IAITU ANGGUN MENAWAN SDM

    BalasPadam
  37. Mengapa SNTM serang produk SDM ni pula? ini alah produk yang sedang meningkat naik, harap ramai tidak terpengaruh.

    https://www.facebook.com/SNTMLM/photos/pcb.671639716226848/671637042893782/?type=1

    BalasPadam
  38. Salam.
    Saya faham kenapa ramai yang takut dengan Jamu Dewi Suci.
    Saya BUKAN SAHAJA pengedar tetapi juga adalah PENGGUNA produk Seri Dewi Malam.
    Jemput melawat blog saya di
    jamuseridewimalamlily.blogspot.com
    Hubungi saya melalui SMS / Whatsapp di 014 957 95 69

    Terima kasih En. Mazidul kerana memberi ruang untuk saya

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.