Selasa, Disember 23, 2008

Bayi 20 Bulan Dinodai

Butterworth, Pulau Pinang, 23 Disember 2008.

Pasangan ayah dan anak berusia 16 tahun bernafsu binatang dilapor menodai bayi berusia 20 bulan. Pihak hospital mengesahkan terdapat kesan koyakan pada kemaluan bayi menangis tanpa henti terbabit. Berikutan itu, ibu mangsa menghantar anakya dijaga di rumah suspek membuat laporan polis – Harian Metro

31 ulasan:

  1. ya allah...sanggup diorg bt cmtuh...giler ke ape?

    BalasPadam
  2. Adoi!! Mereka tu bukan binatang tapi syaitan!! Tak de hati perut langsung!! Dulu pernah dengar cerita bayi 2 bulan diperkosa... Tak tahu apa jadi lepas tu....

    BalasPadam
  3. Mereka ini tidak layak dipangggil manusia lagi.. Ini namanya syaitan.

    Mahkamah wajib menjatuhkan hukuman yang seberat-beratnya ke atas mereka, kalau boleh penjara seumur hidup

    BalasPadam
  4. Ya Allah...kejam nye!!!!
    sebak & rasa marah baca laporan abg mazidul nie...tergamak nye both of them buat mcm tu pd insan yg bergelar bayi..memang BINATANG!!!

    BalasPadam
  5. memang kurang ajar!. patut diberikan hukuman setimpal. lebih2 lagi bapanya. mengajar anak melakukan dosa.
    kesian kepada bayi tersebut kerana terpaksa menanggung kesakitan.

    BalasPadam
  6. Ya Allah ..teruk nye manusia itu..Ini yang dikatakan Haruan makan anak... Dunia ohh dunia..

    BalasPadam
  7. Apa binatang punya manusia ni? Harap di hindarilah sifat nafsu syahwat yg tak tau batas ni.

    BalasPadam
  8. Binatang pun tau bezakan antara anak dan pasangan. Ni bukannya manusia atau binatang, tak tau nak panggil makhluk apa ni yang sanggup buat macam tu kat seorang budak yang umurnya belum pun sampai 2 tahun.

    Ayah dan anaknya tu patut dihukum seberat-beratnya.

    Grrrrrrrrrrrrrrrrr...

    BalasPadam
  9. subhanallah,

    tak kesian ke pada baby tu...apala "haiwan2" tu pikir,...rasa nak panggil manusia pun tak layak dah..bila dah bernafsu binatang...mungkin ni sebab dari menonton cd2 lucah.ataupun menonton aksi lucah kat internet...mintak dijauhkan anak2 kita dari manusia bernafsu binatang ni

    BalasPadam
  10. Nafsu ditunggangi syaitan,
    Akal dikepalai syaitan,
    Hati bersultankan syaitan,
    Jiwa berkiblatkan syaitan..

    Ada lagi syaitan yang bertopengkan homosapien ni?.. Memang takkan habis sampai kiamat agaknya..!!
    Bayi 20 bulan dijadikan pelampias nafsu?.. Oleh ayah dan abang kandung sendiri pulak tu..!!

    Saya tak berhak mencerca dan menghukum mereka.. Tapi saya dengan bangganya mengucapkan kepada mereka..

    "Hei laknat..!! Kami tak mahu menggelarkan kau sebagai manusia.. Kerana seorang manusia yang dianugerahkan dengan akal, tak akan berfikir dua kali untuk menolak perlakuan terkutuk seperti ini..!! Itulah sebabnya kau tidak digelar manusia.."

    Sedangkan haiwan buas pun tahu menyayangi anaknya.. Walhal akalnya lebih sedikit dari kita yang bergelar khalifah di muka bumi..!!

    Salam dari si jahil..

    BalasPadam
  11. gila sungguh la.. like father like son..

    BalasPadam
  12. Salam,
    orang mcm tu elok disiat dan dikoyak2 kulit nya hidup2...giler!!!

    BalasPadam
  13. Subhanallah.....umur 20 bulan pun bernafsu....sememangnya syaitan bertopengkan manusia....

    *Sebentar tadi nampak Abg di Pelita SS2 bersama isteri kan kalau x salah....sedap x pekena kat Pelita....???

    BalasPadam
  14. astaghfirullahal'azim..layakkah mrk ini dipanggil manusia?kecian bayi tu..

    BalasPadam
  15. Astaghfirullah.. Bajingan sungguh bapak dan anak dia yang mencabul bayi tersebut. Ni bangsa apa ni? Haram jadah *&^&#&(*&()*&)!!

    BalasPadam
  16. Syaitan anak beranak. sianak digelar iblis. Iblis bin syaitan, syaitan bin neraka jahanam!!! Sebagai hukuman kepada mereka bagaimana kita potong 3 'sianu' mereka tu. Saya kutuk habis habisan si iblis dan syaitan tu. Puihhhhh.....ludah!!!!

    BalasPadam
  17. Kalau hukuman gantung sampai mati boleh dijatuhkan untuk pengedar dadah, saya rasa wajar juga kalau hukuman yang sama dipertimbangkan sebagai hukuman kepada perogol-perogol yang tidak berperikemanusian seperti ini. Nak tunggu sampai apa lagi?

    BalasPadam
  18. Jalankan hukum islam. pasti ramai yang takut.. Rejam atau rotan sampai mati!!!!!!!

    BalasPadam
  19. "Biasa biasa saja berita ini. Bukan keluarga kita pun. Peduli apa!! Lagipun, hak asasi penjenayah yang perlu kita bela!!!"

    Inilah bacaan tersirat sebenarnya bilamana tragedi seperti ini berlaku. Masalahnya bila kita melihat keselamatan, pasti melalui kacamata berbeza yakni bila perlu sahaja.

    Ianya akan terus terjadi kerana kita memilih bila dan siapa daripada kenapa dan bagaimana untuk mengurangkan jumlah mangsa.

    Usaha bermusim dan sikap selepas-ianya berlaku-barulah-kita-lakukan sesuatu seharusnya terhapus dari minda.

    Perjuangannya haruslah konsisten dan berterusan. Jika tidak, bersedialah untuk mangsa berikutnya.

    BalasPadam
  20. Kamal, terima kasih atas komen. Semoga difahami semua :)

    BalasPadam
  21. X brbaloi nk msuk pnjara. Ikat ala X .. tnjuk kt awam .. then buat je apa2 yg ptut .. baling batu @ siat2 @ 'tuttttt' @ apa2 yg spatutnya.. biar jdi pngajaran kt yg lain!

    BalasPadam
  22. Cadangan saya kepada pesalah ni, ambil sarang semut api dan letakkannya pada anu lelaki tu. Biarkan selama bebarapa minit untuk mendapat rasa yang enak dan nikmat. :-)

    BalasPadam
  23. Begitulah... bila Org dah peduli Agama, terutama Solat yg sebenar Solat, krna Solat yg sebenar mendidik HATI!

    Jk Org ygbSolat pula wat mcm tu, sbb Org tu sbenarnya belum berSolat yg Senar2 SOLAT...!!!!

    BalasPadam
  24. ape perkembangan terbaru... senyap jer... dah lepas kot bajang2 nih....

    BalasPadam
  25. ni betul2 gila ni...adui bapak yg takde otak ni

    BalasPadam
  26. aduhaiiiii~ aper nak jadi manusia skrg..otak bukan tahap dkt lutut lagi ni..
    cian baby tuu..

    BalasPadam
  27. Salam... bahaya ada di mana-mana...

    * harapkan pagara-pagar makan padi *

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.