Ahad, Disember 07, 2008

Di Lokasi


6 ulasan:

  1. bersama beg merah yang setianya hehehe...nak ikuuuttt....hahahaha

    BalasPadam
  2. Nik, saya ke lokasi awal pagi. Tak sanggup nak ajak sahabat pada hari raya ni .. :)

    BalasPadam
  3. Salam Sdr Mazudil,
    Saya turut berpeluang ke tempat kejadian pada petang hariraya dalam jam 3 petang. Sempat sehingga kawasan paling atas di mana tempat heli mendarat menghantar makanan.

    Selepas maghrib, menyusuri bukit ke Restoran Cina Muslim, kemudian dengan van petugas kami berenam turun ke bawah terus ke Sek Hulu Kelang tempat di mana mangsa sepatutnya ditempatkan.

    Namun, agaknya siapa la.. yang sanggup menginap ditempat yang disediakan. Mungkin kalau di hotel tentu lebih ramai untuk orang2 yang sukakan tempat yang tinggi begitu. Saya difahamkan hanya 3 keluarga sahaja yang menfaatkan faedah yang disediakan daripada beribu2 yang berpoindah. Mereka banyak sedara mara mungkin. Atau ada rumah kedua atau ketiga sebagai penginapan.

    Jadi, .. nampaknya lebih tilam dari mangsa.

    Banyak yang boleh saya fikirkan selepas itu. InsyaAllah bolehla saya kumpulkan sebagai kenangan...

    BalasPadam
  4. Abg MAS .. ada jumpa yg sklompok khinzir tu? Misteri bbrapa bgkus nsi dlm plstik tu dh slesai?

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.