Selasa, Disember 09, 2008

Bukan Mayat

Berita terbaru diterima ..

Tiada mayat ke lima ditemui. Pihak berkuasa mengesahkan ‘mayat’ ditemui pada jam 5.40 petang tadi, bangkai haiwan.

Persoalannya, sukar benarkah membezakan antara mayat manusia dan bangkai haiwan dalam keadaan reput?

19 ulasan:

  1. entah..kalo bangkai monyet pn,sme ke ngan mayat mnusia?..saya bukan pakar..ampuunnnn~

    BalasPadam
  2. persoalannyer juga mana hilangnye pembantu rumah sri langka tuuh..?

    BalasPadam
  3. polis buat statement berdasarkan salakan anjing kot.. tak semestinya haiwan or manusia...

    aku rase pembantu rumah tu ade... tapi takes time le...

    BalasPadam
  4. Tak tau pulak saya camne nak bezakan rupa tulang manusia ngan haiwan. sebab tak pernah tengok secara realiti. Kalau tulang cicak ke dah banyak kali juga. sebab selalu jumpa kat dalam belakang pintu (mati tersepit).ha...ha..ha.

    BalasPadam
  5. Pelik, kenapa dah masuk beberapa hari majikannya baru memberitahu kepada pihak berkuasa tentang pembantu rumah sri langka ni?

    ada sesuatu yang diselindungkankah?

    BalasPadam
  6. yang baik dari allah, yang buruk dr kiter sendiri. Sama-samalah kita mendoakan keselamatan sumer yang terlibat

    BalasPadam
  7. wahhh.... best best.... blog dari kaca mata wartawan.... ruginye sbb baru hari ni jumpa....

    bro.. kalau leh takmo topik politik... pengunjung blog mungkin dari parti lain.... hope blog ni suksess....

    BalasPadam
  8. kenapa mangsa tanah runtuh bukit antarabangsa marah2 tak bertempat spt yg tv3 siarkan. apakah merke tidak insaf lagi? menjerat2 kepada YB Azmin Ali bukan cara nya.Menghina Rela dan askar bertugas bukan cara nya,,,nasib tuhan tidak tenggelamkan mereka bersama rumah...itu pun belum insaf.,..barang sendiri angkatlah sendiri , itu pun nak perintah orang lain angkat? duit banyak upahlah orang lain atau mat bangla/indon kerr,,,,geram betul saya tengok semalam di tv3. Mangsa banjir di Kelantan dan trengganu x bersikap mcm tu pun...

    BalasPadam
  9. Tau xpe, dulu mangsa banjir kat kota tinggi pun xkecoh,diorang pun angkat brg sendiri, beli jerla umah baru..apa susah duit bnyakkan..lalalala

    BalasPadam
  10. Salam Boss.Happy to encounter with your blog.Kalau ada apa-apa nanti bolehlah saya melaporkan terus di blog saudara Mazidul.Teruskan semangat untuk ber`blog`.
    Yang benar,
    witeblog.blogspot.com

    BalasPadam
  11. ramai yang bodoh kat dalam team penyelamat tu...

    Adik aku yang terbabit cakap

    yang betul betul buat Search and
    Rescue tak sampai 50 orang

    Yang menyibuk dan buat buat sibuk
    500 orang

    Wartawan tak termasuk ye, nanti aku kena tarik telinga dengan abang Dol
    he he he

    alid kata: kalau jadi macam kat jepun atau L.A. dulu tak susah kita, ramai yang datang...( datang tengok atau menyebuk he he he)

    BalasPadam
  12. alidyangon...
    Tak baik ckp mcm tu. Dah selamat pon dah patut bersyukur. Ingatlah pangkat, kekayaan tak ke mana, mati dipijak dalam tanah juga.

    BalasPadam
  13. akudapat pas kuning, coz tinggal kat bukit utama...

    jalan sudah baru.. jem sikit2 jer tak macam awal2 dulu 3 jam lebih baru boleh masuk..

    apa2 pun setiap sesuatu kejadian, terselit ribuan hikmah... yang tak mampu untuk difikir oleh manusia..
    bersyukurlah... samada mangsa, yg terselamat ataupun yg kena tempias macam aku nih.

    coz, semua orang boleh cakap dan ulas macam2 selagi belum kena batang hidungnya sendiri...

    huhuhuhu

    BalasPadam
  14. Brsyukur lh dgn apa yg dapat drp x de yg bantu lgsung ..

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.