Khamis, Mac 08, 2012

BIAR GAY PANAS BONTOT (18SX)

"Tahun 2003, dua orang buta bertongkat datang ke balai. Seorang daripada mereka mengadu cuba diliwat oleh lelaki gay sewaktu diurut. Malangnya, dia tidak berupaya mengecam lelaki gay itu," ujar sumber saya, pegawai polis.

Tidak perlu saya nyatakan dia bertuga di balai polis mana.


"Di sebilangan pusat urut menggunakan tenaga kerja orang buta, ditawarkan urutan batin. Maksudnya, tukang urut bukan sahaja mengurut setiap inci tubuh lelaki malah menyentuh alat sulit mereka, kononnya urutan iru bertujuan untuk memperkuatkan alat kelamin. Lelaki gay kemudian dipercayai berasa terangsang. Tukang urut pula bertubuh 'sedap' (tegap), nafsu naik dan terdorong melakukan percubaan meliwat," tambahnya.

Haram jadah sungguh!

Orang buta ingin disontot oleh mereka. Barangkali pelanggan gay tahu, orang buta tidak mampu mengenal pasti identiti mereka.


Baca laporan akhbar berikut.

KUALA LUMPUR: Golongan gay atau homoseksual gersang sanggup membayar 'duit tip' antara RM100 hingga RM200 kepada tukang urut cacat penglihatan semata-mata untuk memuaskan nafsu seks yang sedang bergelora.


Tindakan tidak senonoh golongan terbabit mempergunakan golongan kurang upaya (OKU), menimbulkan perasaan kurang selesa pengamal perubatan tradisional di kalangan orang cacat penglihatan yang mendakwa perkhidmatan ditawar disalahertikan.


Laporan lengkap di sini.


Kita bukan penguatkuasa justeru tidak berhak menyerbu premis menjadi tumpuan lelaki gay tetapi percayalah, kita mampu untuk menyerbarkan informasi ini supaya terus merangsang pihak berkuasa tanpa jemu melaksanakan tindakan lebih berkesan. 

Maklumat itu kuasa.

Kuasa itu di tangan kita.

Sebarkan entri ini di Facebook dan di pelbagai wadah di alam maya. Saya percaya pembaca blog ini akan memberikan kerjasama sebegitu untuk memberhentikan kemungkaran.

Biarkan golongan gay 'panas' bontot.

Gambar : Ehsan Google.

13 ulasan:

  1. Seronok juga kalau start hentam isu gay ni balik.

    BalasPadam
  2. masaalah yang semakin membesar di Malaysia ni. DItambah pula dengan seorang pemimpin politik yang menyokong gejala negatif sebegini.

    aduh.... harap Malaysia tak ditimpa bala bencana.

    Anwar Al Juburi Harus Bertaubat

    BalasPadam
  3. apa cara yang sesuai nak cegah perkara ini ??

    semakin geli aku melihatnya .... byk cilaka !!

    BalasPadam
  4. nabi tak mengaku umatnya...kasi hantam itu gay....

    BalasPadam
  5. aiyohhhh....nak termuntah baca citer sal gay nih...eeuuuuuwww.....

    BalasPadam
  6. mmm...xpatut berlaku ni....

    agama dah berkurang dalam masyarakat ke??

    BalasPadam
  7. GELI GELEMAN TENGOK GAMBAR-GAMBAR YANG DISIARKAN..BAIK LAGI TENGOK YANG BERLAINAN JANTINA...NAUZUBBILLAH...

    BalasPadam
  8. kalau tidak dibenteras, mungkin akan ada pula kes rogol (lelaki rogol lelaki).

    BalasPadam
  9. dua geng aktivitis memukul golongan pondan yg berada di Lorong Anwar Ibrahim di Kuantan dikehendaki melapor diri kepada saya untuk mendapat bantuan kewangan supaya kita boleh promosikan Aktiviti Memukul Pondan di seluruh Lorong Anwar Ibrahim di Malaysia sebagai langkah Rakyat Hakim Negara diperkuatkan.

    BalasPadam
  10. hi abg mazidul.. saya ni dah bnyk kali buat laporan kepada JAIS mengenai isu mak nyah atau pun pondan yg melacur di kawasan perumahan saya tetap malangnya tiada sebarang tindakan diambil. justeru itu apa yagi yang patut saya lakukan bagi mengelak bersama-sam berkonsi dosa dengan golongan ini.

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.