Ahad, Mac 11, 2012

DI MANAKAH LELAKI GAY MENGADAKAN PERTEMUAN? (18SX)

Di manakah lelaki gay Malaysia mengadakan pertemuan? 

Jika sebelum ini, di beberapa kelab malam di Kuala Lumpur, Tasik Permaisuri di Cheras dan Tasik Kelana Jaya antara lokasi golongan gay bermadu kasih, kini alam siber telah mengubah kaedah pertemuan mereka.


Screen shot di atas dirakamkan dari laman web Gay Dating Malaysia.

Barangkali kita mampu menjangka, nickname 'Hakimi8', milik individu berbangsa Melayu berbanding Zackeriah dan Kewin0929.

Jika maklumat dipaparkan benar, Hakimi berusia 21 tahun, berasal dari Shah Alam, Selangor. Pastinya majoriti pembaca berasa hairan, bagaimanakah remaja berusia sementah itu sudah berani menampilkan diri secara terbuka? 

Apakah diburunya?  

Lelaki gay lazimnya mendakwa, manusia normal tidak memahami kehendak naluri mereka. Gay bernafsu terhadap kaum sejenis atau kekadang bersifat biseksual. 

Sebilangan lelaki gay dilaporkan sanggup berkahwin, semata-mata bertujuan untuk mengaburi mata keluarga dan masyarakat. Pada masa sama, jika berpeluang, mereka masih tetap memburu cinta sejenis dan membenarkan diri diliwat dan meliwat. 

Lebih menarik, laman web sama memberikan peluang kepada lelaki gay untuk berkongsi maklumat berhubung pergerakan mereka di negara kita.

Teliti informasi di bawah.


Kekadang mungkin tidak terjangkau dek akal, alam siber memudahkan gay merancang pertemuan mereka secara lebih sulit. 

Misi mereka sama, mengecapi nikmat bontot.

Saya dedahkan kegiatan ini supaya kita lebih berhati-hati memantau tindakan ahli keluarga dan rakan taulan sewaktu melayari internet.

3 ulasan:

  1. Untuk yang beragama, hindarilah kegiatan yg tidak berfaedah itu.

    Untuk yang tidak beragama, belajarlah erti kehidupan & carilah pengisian hidup yg sewajarnya.

    Untuk yang beragama Islam, Bertaubatlah. Bertaubatlah. Bertaubatlah.

    Apa jantina kalian sewaktu dilahirkan? Lelaki? Maka jadilah lelaki sejati, usah hapuskan kelelakian itu. Sekiranya kalian cuba2 sewaktu memulakannya dahulu, maka belum terlambat untuk kalian cuba2 menghentikannya - Masih ada masa. Masih ada masa. Masih ada masa.

    BalasPadam
  2. As salam bang Mazidul..

    Semakin hr semakin melampau2 dn menjadi2 kisah gay ni kan..sampaikan baru2 ni saya mendapat sms video aplikasi utk menonton 'adegan suntut' (tajuknya) untuk di download..
    kalaulah anak2 yg dpt sms sebegitu, kan kes bahaya tu..

    Moga2 dpt le dibendung kes gay ni dgn kerjasama pihak berkuasa dn org ramai..

    BalasPadam
  3. SMTI - Gay makin menjadi jadi sebab pemerintah Selangor ialah DAP, tidak menitik beratkan penguatkuasaan Agama Islam dan tidak mengendahkan maslah social orang Islam.

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.