Khamis, September 20, 2012

HANYA MEREKA BERUSIA LEBIH 20 TAHUN DIBENARKAN MEMBACA ENTRI INI

Ramai remaja kita sekarang ini menjadi peminat Korean Pop, K-Pop. 

Saya difahamkan, di Malaysia wujud M-Pop, Malaysian Pop tetapi bezanya populariti berbanding K-Pop bak langit dan bumi.

Menggunakan Google, saya berusaha mencari gambar sebilangan penyanyi K-Pop. Pada masa sama, saya turut memuat naik gambar bapok atau lady boys berasal dari Thailand.

Saya campurkan semua gambar itu di bawah.

(1)


(2) 


(3)


(4)


(5)


(6)


(7)


(8)


(9)


(10)


Semua peminat K-Pop usah berang, ini hanya sekadar perbandingan. Sebelum ini,  remaja berasal dari Johor didakwa mengutuk penyanyi K-Pop kegilaan ramai,  diugut untuk dicederakan. 

Mereka melontarkan ugutan jenayah boleh didakwa mengikut Seksyen 506 Kanun Keseksaan.

Pelajar sekolah, peminat K-Pop pastinya tidak mempunyai masalah untuk membezakan di antara 2 kategori terbabit.

Silalah mencuba ...

Jika gagal, ertinya, jiwa itu sudah tua.

25 ulasan:

  1. glamer betul k-pop ni... kalah bintang hollywood dah

    BalasPadam
  2. itu semua wanita2 palsu, tak apa berjiwa tua sebabnya bukannya muda lagi hehe..

    BalasPadam
  3. tak leh nak bezakan.. eh saya dah 30an lah...

    Tapi apa apa pon dondang sayang & Ghazal tetap di hati..

    BalasPadam
  4. mujur anak2 remaja saya berjiwa tua..tidak terjebak dengan populariti dan keJAMBUan K-Pop ini..

    BalasPadam
  5. saya dah tua ke?sbb takleh nak cari apa bezanya..huhu.baru 30an.uwaa

    BalasPadam
  6. yer.semuanya palsu.berbekalkan make up tebal,yg buruk boleh menjadi cantik.

    BalasPadam
  7. dua-dua pun fake.sebab apa...

    artis korea boleh dikatakan hampir kesemuanya buat plastic surgery...klo pondan tu, lg la xpyh nk ckp kn

    tu pasal sama je, sebab dua2 fake.hahaha

    BalasPadam
  8. sama jer semua...mmg xboleh dibezakan... lainlah kalau gambar masing2 diambil semasa sdng melepaskan air kecik di toilet... haaa... baru boleh beza... hehehe

    BalasPadam
  9. saya tak boleh nak bezakan aargghh... bro tolong bagitahu mana satu bapok mana satu awek kpop yg sebenar

    http://buasirotak.blogspot.com/

    BalasPadam
  10. erm ada beza ker?..... sama jerk rupa sume nye..... gulp!! dah tua?

    BalasPadam
  11. saya cuma boleh agak yg no.1 je bukan k-pop... sebab gambar tu mcm biasa lihat sebelum ni... yg lain tak tau... hahaha

    BalasPadam
  12. salam

    hehe saya boleh beza :)

    cuma agak terkesima tgk lady boy lagi "cantik" dari saya, perempuan tulen. hehehe

    BalasPadam
  13. En Mazidul, kegilaan gaya Kpop dan tariannya juga twlah menjadi kegilaan segelintir pelajar sekolah saya.

    BalasPadam
  14. betula sumandak kinabalu, lady boy lebih cantik dari kita yg tulen ni...bahaya.

    BalasPadam
  15. Salam en mazidul. Di malaysia juga ada penyanyi kpop yg agak terkenal. Beliau baru sahaja membuat persembahan di korea. En mazidul bleh seach di facebook dior(shahril shaari ) utk lihat dgn lebih lanjut.

    BalasPadam
  16. Satu je btol... No 10.

    haha... leh agak laki..
    Ciptaan Allah ttp tebaik.. ubah camner pn mesti xsame cam ori.

    BalasPadam
  17. tapi kan...no 10 tu kan aktres dr china...nme dia fan bingbing...cuba search kat google...

    BalasPadam
  18. Cuma kenal nombor 8, namanya Rain. yg lain2 muka sepesen.

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.